Известие

Collapse
No announcement yet.

Разлики м/у Selenia 20K и Selenia Gold

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
    А бе маслото е хубаво... ма определено не е масло за писта и ръчки
    Точно на туинспарка аз не бих поел рискове. Всеки си преценя според стила на каране и парите, които може да даде.
    Приеми го като съвет, щото не са малко туинспарковете, дето заради неправилното масло, после стават туинскрапове
    Да бре, разбирам те, но мисля, че 10w60 не е маслото за тоя мотор... пък и да я ръчкам.. колко да я ръчкам на седмица по 2-3 пъти да минава 5000 оборота, така че 10w40 и съм аз човека!
    www.t-auto.bg

    Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

    Comment


    • #47
      Вземи си 10/60 и не го мисли повече. Цената му беше около 20лв по спомен, малко над, но е наистина хубаво масло. Има хора с коли по 250-300к.с. на гумите, които карат с такова масло и да чукна на дърво до сега няма оплакали се, освет това според бат венци кара до към 12к спокойно.
      Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
      Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

      България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
        Да бре, разбирам те, но мисля, че 10w60 не е маслото за тоя мотор... пък и да я ръчкам.. колко да я ръчкам на седмица по 2-3 пъти да минава 5000 оборота, така че 10w40 и съм аз човека!
        Че не я мислиш правилно. Точно тва масло е за този мотор .
        Даже и в книжката са го написали жЕбарите...
        Пък за ръчките не знам вече... ти преди малко каза, че си често в лютеницата. За мене често = всеки ден по няколко пъти
        Сипвай квот си решил, важно е масло да има
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Вземи си 10/60 и не го мисли повече. Цената му беше около 20лв по спомен, малко над, но е наистина хубаво масло. Има хора с коли по 250-300к.с. на гумите, които карат с такова масло и да чукна на дърво до сега няма оплакали се, освет това според бат венци кара до към 12к спокойно.
          Еми ти сам си отговори бре пич... коли по 250-300 коня... моята стоковица с половината умрели коне кво да я карам с такова масло... и без това зима иде скоро. Абе някой от форумните капацитети няма ли да вземе отношение по въпроса? 10w40 vs 10w60?
          www.t-auto.bg

          Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
            Еми ти сам си отговори бре пич... коли по 250-300 коня... моята стоковица с половината умрели коне кво да я карам с такова масло... и без това зима иде скоро. Абе някой от форумните капацитети няма ли да вземе отношение по въпроса? 10w40 vs 10w60?
            E ... VS, кво сравняваш изобщо не мога да разбера
            Който и да вземе отношение това ще ти каже.
            Двата типа масла са от съвсем различни класове. Едното няма нищо общо с другото, и без значение каква е колата, по-добре да я караш с по-хубавото масло. В случая разбирай 10/60. Вече дали може да си го позволиш е друга бира.
            И зимата ти казах как стоят нещата. Защо си мислиш, че 10/40 зимата е по-добре, не мога да разбера
            Ама не се съмнявай в това, че ако избереш 10/60, ще си направил "по-правилният" избор.
            Казвам го, щото и двата са правилни, ама единия е "по" от дргуия


            П.С: И точно на твойта "стоковица", в книжката и пише ако я краш в лютеницата, да и сипваш 10W60
            Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 01:10.
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
              E ... VS, кво сравняваш изобщо не мога да разбера
              Който и да вземе отношение това ще ти каже.
              Двата типа масла са от съвсем различни класове. Едното няма нищо общо с другото, и без значение каква е колата, по-добре да я караш с по-хубавото масло. В случая разбирай 10/60. Вече дали може да си го позволиш е друга бира.
              И зимата ти казах как стоят нещата. Защо си мислиш, че 10/40 зимата е по-добре, не мога да разбера
              Ама не се съмнявай в това, че ако избереш 10/60, ще си направил "по-правилният" избор.
              Казвам го, щото и двата са правилни, ама единия е "по" от дргуия


              П.С: И точно на твойта "стоковица", в книжката и пише ако я краш в лютеницата, да и сипваш 10W60
              Прав си донякъде, но аз минавам по има-няма 10к км на година и това масло като го сменя следващата смяна ще е чак догодина по това време сигурно! А иначе я карам на бензин, не на газ и се сещаш за кво гърбене става дума. Проблема не е в парите, а в правилния избор. А доколкото знам 10в60 за зимата не е добър вариант...
              www.t-auto.bg

              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                Прав си донякъде, но аз минавам по има-няма 10к км на година и това масло като го сменя следващата смяна ще е чак догодина по това време сигурно! А иначе я карам на бензин, не на газ и се сещаш за кво гърбене става дума. Проблема не е в парите, а в правилния избор. А доколкото знам 10в60 за зимата не е добър вариант...
                Бе не е важно колко км. минаваш на година а как ги минаваш.
                Правилният избор на масло на теория е това,което препоръчва производителя за даденият двигател в твоят случай Селения 20К Алфа Ромео или Рейсинг за по-душманско каране но никъде не е написано,че трябва да се кара само с тези масла.
                Mасла бол,избираш си една добра марка,която покрива стандартите и спецификациите на препоръчаното от производителя и караш.
                Теми и мнения за маслата също бол,едни викат само Селения има много доволни от Castrol,Yacco,Agip,Motul........aз лично най-много съм карал със Селения Рейсинг,един път съм ползвал Кастрол 10w60,един път едно IGAT 5w40,една промивка съм правил с Вюрт и сега съм с Yacco VX-1000.
                Най-доволен съм от Кастола засега,Yacco-то за жалост не съм имал възможност да го пробвам зверски до сега но на една идея над нормалното каране се държи много добре.
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                  Прав си донякъде, но аз минавам по има-няма 10к км на година и това масло като го сменя следващата смяна ще е чак догодина по това време сигурно! А иначе я карам на бензин, не на газ и се сещаш за кво гърбене става дума. Проблема не е в парите, а в правилния избор. А доколкото знам 10в60 за зимата не е добър вариант...
                  Слагай 10w40 Agip, имам приятел тук с ТС дава си му много газ и никакви проблеми, така че това е маслото за теб, ест. 10w60 е добър вариянт но ако дълго време я мачкаш примерно на магистрала иначе не ти трябва!
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Ivanov_ Покажи съобщение
                    Прав си донякъде, но аз минавам по има-няма 10к км на година и това масло като го сменя следващата смяна ще е чак догодина по това време сигурно! А иначе я карам на бензин, не на газ и се сещаш за кво гърбене става дума. Проблема не е в парите, а в правилния избор. А доколкото знам 10в60 за зимата не е добър вариант...
                    Казах ти че и с 10/40 и с 10/60, зимата ще палиш по един и същи начин. Как да ти обясня... това се определя от индекса преди "W", който е 10 в твоя случай и за двете масла. Еинственото, което ще има като разлика е, че като решиш да си караш колата душманската (ако ще и 1 път в седмицата да е), с 10/60 си ти човека. Маслото държи на здрави ръчки и висока работна температура. По качества е далече по-добро от същото 10/40. И щом въпроса с парите не стои на дневен ред, тогава аз те съветвам да си сложиш 10/60. Това е правилният избор за твоя мотор! Няма зиме, няма лете... това е маслото.
                    Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS

                    рейтинг фотографов

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                      Казах ти че и с 10/40 и с 10/60, зимата ще палиш по един и същи начин. Как да ти обясня... това се определя от индекса преди "W", който е 10 в твоя случай и за двете масла. Еинственото, което ще има като разлика е, че като решиш да си караш колата душманската (ако ще и 1 път в седмицата да е), с 10/60 си ти човека. Маслото държи на здрави ръчки и висока работна температура. По качества е далече по-добро от същото 10/40. И щом въпроса с парите не стои на дневен ред, тогава аз те съветвам да си сложиш 10/60. Това е правилният избор за твоя мотор! Няма зиме, няма лете... това е маслото.
                      "Казах ти че и с 10/40 и с 10/60, зимата ще палиш по един и същи начин" - не е така. Този въпрос вече беше здраво дискутиран. 10W60 е по-гъсто масло. Даже моят любимец тук Oem беше написал, че с 10W60 при -20 колата му пали като орехотрошачка от студено
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #56
                        Е... не е така, а как е? Зарежете тези работи. Първата цифра обозначава въскозитета при темперетура от 10 градуса, а втората при 100 градуса, от там нататък няма какво да го коменираме. При - 20 аз лично с каквото и масло да съм оставям колата да поработи на място около 3-5 минути минимум, за да вдигне все пак някаква нормална работна температура. Но като си карам в жегите и си погледна Т на маслото че е между 95 и 98 градуса без да ръчкам ми е спокойно, а с ръчка като отиде на 105 примерно...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #57
                          Ето един тест на 10w40 AD 10w60 Castrol 5w40 Shell -25° C - не знам колко е истински.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            "Казах ти че и с 10/40 и с 10/60, зимата ще палиш по един и същи начин" - не е така. Този въпрос вече беше здраво дискутиран. 10W60 е по-гъсто масло. Даже моят любимец тук Oem беше написал, че с 10W60 при -20 колата му пали като орехотрошачка от студено
                            Аз също казвам, че пали като орхотрошачка зимата, със селения рейсинг, само че не съм убеден, че със селения 20К ще пали по друг начин.
                            Колегата Da_Fuse е напълно прав, с това което е написал
                            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS

                            рейтинг фотографов

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                              Дали 10/40 или 10/60, заимата ще палиш по един и същи начин...
                              Това съвсем не е така
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #60
                                Между другото,по въпроса за скъпите масла,четох нещо интересно в Alfa Buletin Board форумите.Един пичага правеше основен ремонт на Норд мотор 2.0 8V и го правеше за състезателни цели. В темата пишеше един друг много опитен, който снабдяваше с части,които сам прави/рециклира. Та тоя втория беше доставил маслената помпа за първия и в един момент се оказа,че мотора ще се кара със пълна синтетика.В тоя момент човека,направил маслената помпа изрева-каза,ти що не си ми казал,че смяташ да я караш с пълна синтетика,тая маслена помпа е правена за масло полу-синтетика. С две думи,май най-малко с тоя вид на двигателя,нямаше смисъл от пълна синтетика,щото не може да й се използват всички предимства.Не знам колко е вярно,казвам ви какво съм прочел от хора,ребилднали 100-ци мотори.Та и ползването на масла 10/60 не знам колко е оправдано,още повече в по-старите видове двигатели.

                                Comment

                                Working...
                                X