Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Аз щото съм прос....... си сложих по тежък маховик,и оня грък английският му беше перфе,ама вие не сте разбрали защо аджеба слага по тежък маховик.
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
      Аз щото съм прос....... си сложих по тежък маховик,и оня грък английският му беше перфе,ама вие не сте разбрали защо аджеба слага по тежък маховик.
      Всяка кола си е индивидуална!
      На мен какво ще ми препоръчаш по тежък маховик ли???????
      Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
        Всяка кола си е индивидуална!
        На мен какво ще ми препоръчаш по тежък маховик ли???????
        Тука става на въпрос за турбо автомобили,атмосферките са ясни........
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • Добре де, а като говорим за печки, олекотяването няма ли да натовари повече демпфера или да повиши вибрациите?
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • Първоначално публикувано от hunter1989 Покажи съобщение
            Здравейте колеги . Искам да попитам, дали е разумно и безопасно , да се отнеме от теглото на маховика. Става въпрос за алфа 146 1.9 тд . Мераклия съм да направя тази процедура , но не знам дали ще има ефект и дали няма да направя някоя поразия по мотора . Благодаря
            На дизел - дано са ти добре закрепени пломбите в устата.
            Subaru Legacy 3.0R
            Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
            sigpic

            Comment


            • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
              Аз щото съм прос....... си сложих по тежък маховик,и оня грък английският му беше перфе,ама вие не сте разбрали защо аджеба слага по тежък маховик.
              И ти сигурно ти куца английския искаш да кажеш по-лек хахахахах Остай хората да олекотяват много е добре - ние простите ше утежняваме
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Каране с метални гащи и ботуши-така се говореше преди време за остъргините маховици
                Амбицията е последното убежище на неудачника

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  И ти сигурно ти куца английския искаш да кажеш по-лек хахахахах Остай хората да олекотяват много е добре - ние простите ше утежняваме
                  явно някаква нова топла вода е открита
                  аз пък се чудя защо навсякъде се борят да намалят инерчния момент, а и факт е че дори и на дино могат да се измери значително качване на коне, отделно времеизмерването също го потвърждава
                  Сещам се за едни 4-5 дискови карбонови съединители дето се слагат на Формула 1 примерно, а и на турбо коли от по 600 коня на гуми и нагоре та тия съединители са с около 140мм диаметър, инерчният им момент е буквално никакъв, да не говорим че маховика им е като зъбен венец само, с няколко лъча към съединителя, та и той е към 2 килца само и цялата тая комбинация просто има нищожна инерция.
                  Сега някой ако държи на комфортно и плавно ускорение, може да си утежнява маховика, за друго не знам

                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube
                  evo2 600

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                    явно някаква нова топла вода е открита
                    аз пък се чудя защо навсякъде се борят да намалят инерчния момент, а и факт е че дори и на дино могат да се измери значително качване на коне, отделно времеизмерването също го потвърждава
                    Сещам се за едни 4-5 дискови карбонови съединители дето се слагат на Формула 1 примерно, а и на турбо коли от по 600 коня на гуми и нагоре та тия съединители са с около 140мм диаметър, инерчният им момент е буквално никакъв, да не говорим че маховика им е като зъбен венец само, с няколко лъча към съединителя, та и той е към 2 килца само и цялата тая комбинация просто има нищожна инерция.
                    Сега някой ако държи на комфортно и плавно ускорение, може да си утежнява маховика, за друго не знам

                    Можеше да кажеш, че говориш за 12 цилиндрови ДВГ, не за 4
                    Alfa 155 2.0TS 8V '93
                    sigpic
                    VW LADAVAGEN '81
                    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                      Можеше да кажеш, че говориш за 12 цилиндрови ДВГ, не за 4
                      а все си мисля че за спортни и състезателни мотори и коли си говорим тук... ако не е така начи говорим за различни неща....

                      Няма такъв вариант с по-тежък маховик ...... в спортно-състезателен автомобил.

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                        Можеше да кажеш, че говориш за 12 цилиндрови ДВГ, не за 4
                        формула1 я остави, точно за 4 цил. турбо-мотори си говоря, за тях ми е примера основно, и за далеч повече коне от 600 става дума също.

                        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                        YouTube
                        evo2 600

                        Comment


                        • щом тука има конструктори по-големи от хората в мотоспорта евала. Или WRC колите не са връх на турбоколите с идиотска употреба?! Искрено се надявам да е така...

                          ето един маховик който бих си го сложил в хола само да си го гледам

                          http://f1-dictionary.110mb.com/wrc_drivetrain.html


                          Маховикът е акумулатор на енергия.... за сега само във формула 1 и експериментални коли се опитват да направят така тази енергия да се използва, когато е нужно, във всички други случай от спортните мотори се гони динамика и респонс... в моторспорта се изразходва... не се акумулира защото се хаби енергия

                          весел ти е поста
                          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                          Аз щото съм прос....... си сложих по тежък маховик,и оня грък английският му беше перфе,ама вие не сте разбрали защо аджеба слага по тежък маховик.
                          А ако е истина, че си разбрал от човека нещо, и че пък наистина си е направил по-тежък маховик, най-вероятно си има конкретна причина човека


                          Важното е че има спор и в споровете се ражда истината
                          Last edited by ne0; d.m.y г., 10:06.

                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • Темата за турбо дизел ли беше или аз се бъркам...
                            На дизела никой не ми отговори как ще се отрази на демпфера и на вибрациите лекия маховик?
                            Welcome to the real world

                            Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                              щом тука има конструктори по-големи от хората в мотоспорта евала. Или WRC колите не са връх на турбоколите с идиотска употреба?! Искрено се надявам да е така...

                              ето един маховик който бих си го сложил в хола само да си го гледам

                              http://f1-dictionary.110mb.com/wrc_drivetrain.html


                              Маховика е акумулатор на енергия.... за сега само във формула 1 и експериментални коли се опитват да направят така тази енергия да се използва, когато е нужно, във всички други случай от спортните мотори се гони динамика и респонс... в моторспорта се изразходва... не се акумулира защото се хаби енергия

                              весел ти е поста


                              А ако е истина, че си разбрал от човека нещо, и че пък наистина си е направил по-тежък маховик, най-вероятно си има конкретна причина човека


                              Важното е че има спор и в споровете се ражда истината
                              Не съм конструктор. Ама аджеба, защо хоратаще слагат излишни тежести на автомобилите си, което си е пари? Повтарям се и се извинявам.
                              Искам да кажа от опит още едно нещо. Началник съм в един цех за производство на **** та там имаме едни преси , които упражяват удар от 63 тона. Електродвигателя им е 1,5 киловата, а върти маховик над500 килограма / опитвах се да го тегля ,ама кантара ни е до 500/
                              Всъщност искам да кажа, че без този маховик тоя мотор никога няма да направи работен цикъл на пресата.
                              Много съм разговорлив и бъбрив, който иска да ми се обади. телефоните са ми долу в подписа.
                              Alfa 155 2.0TS 8V '93
                              sigpic
                              VW LADAVAGEN '81
                              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                                Не съм конструктор. Ама аджеба, защо хоратаще слагат излишни тежести на автомобилите си, което си е пари? Повтарям се и се извинявам.
                                Искам да кажа от опит още едно нещо. Началник съм в един цех за производство на **** та там имаме едни преси , които упражяват удар от 63 тона. Електродвигателя им е 1,5 киловата, а върти маховик над500 килограма / опитвах се да го тегля ,ама кантара ни е до 500/
                                Всъщност искам да кажа, че без този маховик тоя мотор никога няма да направи работен цикъл на пресата.
                                Много съм разговорлив и бъбрив, който иска да ми се обади. телефоните са ми долу в подписа.
                                А честотата на ударите каква е? Променлива ли е? Зото при ДВГ се гонят и обороти, а при високите обороти е желателно да има по-малко излишни тежести

                                Просто си мисля, че примерът (с пресата имам предвид) не е на място.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X