Първоначално публикувано от digitalundgrd
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Олекотяване на маховик?
Collapse
X
-
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеАз съм написал как мисля аз...
За атмосферка, олекотения маховик е ПЛЮС.
За турбо колите, според мен олекотяването на маховика не е ПЛЮС
п.с. Антилаг системите промениха всичкоLast edited by ne0; d.m.y г., 22:35.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Баси хора, то е елементарно бе.....кво турбо, какъв лаг, свалих от купето 8и половина кила маховик, сложих 4 кг, тоя дето ще дойде и ще ми каже че колата сега се наема и развърта по бавно, мога да му кажа че ?+"%=:/_№№_/:=%"+?.......
Карате колело - на една и съща скорост - по равното - изведнъж някой ви слага 10 кила диск на задвижваното колело.......я да го видя тоя кой ще е дето ще ми каже че по леко ще му стане......
Като се включела перка и вент, щяла да изгасне.....може да се появи леко колебание в оборотите за 1-2 сек, но чак пък да изгасне, тва и 100 грама да му е маховика никога няма да изгасне...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Ники, на 2-ката като и сложи олекотен маховик по-осезаема разлика ли имаше, от колкото като сложи лек маховик на Турбото или ефекта беше еднакъв?
Моята логика е по-скоро такава:
Карам си колелото и ми слагат 10кг диск, ок ще го усетя, но много по-негативно ще го усети 5 годишно детенце, ако трябва то да кара колелото... И така, ако след това се махне тежеста - на 5-годишното ще му е така да се каже доста по-кеф да върти по-лекото вече колело, от колкото на мен щото имам повече сила от него....
Мисля, че в примера който дадох се разбира кой е турбо колата и кой атмосферкатаLast edited by digitalundgrd; d.m.y г., 22:47.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
И двете бяха 2литрови, и двете коли имаха сходни стокови маховици, и сходни като кила афтърмаркет - към 4 - 4.3 беше на двойката мисля и двете с алуминиева шайба предварително......при атмосферката се усети повече, категорично, при турбото малко по малко, но все пак беше нещо което се усети, ако при атмосферката ефекта беше 5 от 10 да речем, при турбото беше 3 от 10, ако трябва да съм по детайлен.....
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеМисля, че в примера който дадох се разбира кой е турбо колата и кой атмосферката"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Защото в темата се говори за турбо кола,нищо че е турбо дизел.... По-лек махових,по-малко натоварване на мотора,по-малко изгорели газове който да завъртят оня ми ти сешоар,мързи ме да пиша повече пия от 14:00 днеска и ми дреме дали някой ще зацепи нещо,ама от 10 кила маховик сложите 2 кила на турбо дизел мноооооооооооооо шще вървииииииииAlfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеВ смисъла на темата и аз мога да добавя, че човека със синьото интеграле на Серес, февруари месец, каза че маховика му е 1.5кг повече от оригиналния!
Май по твоите думи се се престарали?!?!
П.П. Аз съм на същото мнение, че са спестили жабарите мръсни................Alfa 155 2.0TS 8V '93
sigpic
VW LADAVAGEN '81
CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеВ смисъла на темата и аз мога да добавя, че човека със синьото интеграле на Серес, февруари месец, каза че маховика му е 1.5кг повече от оригиналния!
точно за интеграле може да се стигне и до 3кг маховик като за рейс макс изпълнение, и то в комбинация със 180мм двудисков съединител, който пък от своя страна има още по-малък инерчен момент от стандартният комплект съединител, така че цялата тая комбинация се равнява на може би като все едно да се кара с изцяло липсващ стоков маховик, само по стоков съединител
Comment
-
От лек маховик,съединител ,притискател има полза но както са писа вече от смяна със маркови,спортни такива-това е наи доброто олекотяване на тези елементи.
Максималната скорост намалява леко но при турбо бензин няма да се усети много но при не турбо повече.Зависи и какво още е правено по колата освен маховик.Само от лек маховик няма полза много да се усетиАмбицията е последното убежище на неудачника
Comment
-
и на 164 ката и на тъпото съм с олекотени маховици
на алфата забелязах 0.3 стотни времето надоло..
вчера прутеглих и съединителя на типото притискател и керамичен плюс лагер 6 кила..alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениепо-скоро на гръка му е куцал английският
точно за интеграле може да се стигне и до 3кг маховик като за рейс макс изпълнение, и то в комбинация със 180мм двудисков съединител, който пък от своя страна има още по-малък инерчен момент от стандартният комплект съединител, така че цялата тая комбинация се равнява на може би като все едно да се кара с изцяло липсващ стоков маховик, само по стоков съединител
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеЧовеееек....ако за теб работния ход е елемент от ДВГ положението е мнооого сериозно
За какво според теб са сложени кавичките на "елемент" ???
Ако беше прочел и поста на колегата, на който отговарям щеше да резбереш защо съм използвал и конкретната дума!
... това е!Fiat Tipo - Series 6000 <<149C2.046>> + momo pack
Alfa145 16V TS <<AR67601>> + momo pack, RossoCorsa
Comment
Comment