Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
    Не знам за вас но Аз се отказах от олекотяването на маховик....само маховик няма почти никакъв ефект...а и е важно къде как и с колко се олекотява и балансира защото преди време стана един фал и един маховик се счупи на едно бмв...добре че изхвърча в асвалта не в нечии крака.....
    Това за баланса е вярно, но пък това че няма ефект не е.
    Сега в България надали някъде ги балансирват, което също е проблем.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

    Comment


    • #92
      Там където ние си ги правим ги балансират!! Хората се занимават с това от доста време.
      Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
      ех.. Малкото КуВе
      sigpic

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
        Там където ние си ги правим ги балансират!! Хората се занимават с това от доста време.

        колега би ли споделил къде е това място може и на лични ?

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от eskaliburg Покажи съобщение
          колега би ли споделил къде е това място може и на лични ?
          Не си олекотявайте маховика опасно е и във високите колата губи.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от bilgiiski Покажи съобщение
            Това за баланса е вярно, но пък това че няма ефект не е.
            Сега в България надали някъде ги балансирват, което също е проблем.
            Не е готин ефекта колата да ти умира в високите.....ако ще е гарга да е рошава, като се олекотява и к.вал да се олекоти и да се балансират заедно. Като ще се прави да е като хората .......

            B&B Racing | bb-racingteam.com
            Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

            Comment


            • #96
              Много е важно какъв двигател ще се избере за модифициране.
              Боксерите, макар и стандартно с по-малък оборотен диапазон от TS, се развъртат(достигат дадени обороти) по-бързо от много редови двигатели.
              Стандартен колянов вал на 1.7 боксер на Алфа е почти 2 пъти по-лек от к. вал на 1.6 8v двувалка на ФИАТ/Ланча.
              1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
              и делта

              Comment


              • #97
                Колянов вал на 2.0 16в ТС е около 15кг, а маховика 9кг
                Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 00:24.
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #98
                  При боксерите от 1.2 до 1.7, с малки разлики помежду им,
                  вал 10-11+ кг;
                  маховик около 8 кг.
                  1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                  и делта

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                    Колянов вал на 2.0 16в ТС е около 15кг, а маховика 9кг
                    15кг е на новия мотор на стария е 18
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • Това че балансират маховици значи ли че могат и колянови валци да балансират - и ако ДА, значи ли че могат и двете накуп??????
                      Щото ако е така, да мятам два вала с флекса оттук оттам, и на баланс, че тва 2.5 има излижно тежък вал деба......аз да му махна 5 кила, да е балансиран като ората, пък нека да видим ще умра ли във високите.......високите умират ако не е балансират - тогава съм съгласен......
                      Но пък чесно казано аз докато не видя на живо че имат техника за баланс на тия неща, някак си не мога да им повярвам....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Преди години сме балансирали олекотени маховици във Варна. Сега не помня точно къде, май в заводите в които сглобяваха роувъри някви. Задължително маховика се балансираше със коляновия вал. Според мен - ефект само от балансиране на маховика няма.
                        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                        sigpic

                        Comment


                        • Аз пък ги утежнявам маховика ми + вала + съединителя тежи точно - 36,4кг Не се оплаквам и не мисля че някой ТС ще се развърти по бързо от мен
                          Last edited by Bobo; d.m.y г., 21:38.
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Аз пък ги утежнявам маховика ми + вала + съединителя тежи точно - 36,4кг Не се оплаквам и не мисля че някой ТС ще се развърти по бързо от мен
                            А ако можеше би ли ги направил по леки......при положение че са перфектно балансирани......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              А ако можеше би ли ги направил по леки......при положение че са перфектно балансирани......
                              НЕ! Иначе мога
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • Оки, секи си знае......аз на кола дето ще юркам моментално и бих махнал излишния твар, пак в рамките на нормалното де, на един вал от 18 кила, доволно могат да се резнат 5 оки.......ся на кола за пикник не върви някак си, но принципно......
                                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 22:03.
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X