Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
    Не бе айде да спорим! Вдигни носа от своята кола, и се огледай. Погледни например насам: http://www.youtube.com/watch?v=JskRH-fnZxY Не ми се търси повече в тубата, ама има хиляди, ако ти се занимава виж ги. Или питай Бобо да ти обясни.
    Ей няма кой да питам аз съм минал по тоя път.Всеки двигател е сам по себе си идентичен.Ма аз какво да обяснявам на начетеня човек дето учи за двигатели или за гумаджия.
    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
    ех.. Малкото КуВе
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
      Ей няма кой да питам аз съм минал по тоя път.Всеки двигател е сам по себе си идентичен.Ма аз какво да обяснявам на начетеня човек дето учи за двигатели или за гумаджия.
      Вярно е, че при всеки двигател, както и при всяка степен на олекотяване страничните ефекти са различни. Затова ако си обърнал внимание в началото на поста ми съм написал (не написЪл), че може да се наблюдават, а не че това е нещо задължително. Затова преди да правиш генерални заключения, чети хубаво.
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
      BMW 328i

      Comment


      • Alfa Romeo 147 3.2V6 Race flywheel


        коментари?

        п.п. - тук са и другите артикули - http://www.ttvracing.com/newproductspage.html


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          Alfa Romeo 147 3.2V6 Race flywheel


          коментари?

          п.п. - тук са и другите артикули - http://www.ttvracing.com/newproductspage.html
          Този който си показал е за състезателен многодисков съединител Иначе какви коментари искаш аз имам маховик на тази фирма?
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • lol На тоя сайт като гледам някои от снимките, тия маховици май са по-леки от феродовите/керамичните дискове на съединителите които ще им се лепнат отгоре

            Comment


            • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
              lol На тоя сайт като гледам някои от снимките, тия маховици май са по-леки от феродовите/керамичните дискове на съединителите които ще им се лепнат отгоре
              Потвърждавам.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                Вярно е, че при всеки двигател, както и при всяка степен на олекотяване страничните ефекти са различни. Затова ако си обърнал внимание в началото на поста ми съм написал (не написЪл), че може да се наблюдават, а не че това е нещо задължително. Затова преди да правиш генерални заключения, чети хубаво.
                Физиката идва сложна наука за доста хора. Не се хаби напразно
                The greatest of all scientific hobbies!

                Comment


                • Чесно казано силно ме съмнява в тая тема да пише повече от 1 човек, който може да докаже тезата си на база на изчисления. Всеки е чул нещо от някъде или пише от емпиричния опит, който е натрупал, което обаче не означава, че щом при една кола е така, то и при другата ще е същото.
                  Lexus IS200

                  Comment


                  • Точно заради това не си слагайте леки маховици на атмосферките.Преебават се нямат празен ход,немогат да качват баири и прочие.
                    Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                    ех.. Малкото КуВе
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщение
                      Точно заради това не си слагайте леки маховици на атмосферките.Преебават се нямат празен ход,немогат да качват баири и прочие.
                      Напротив, нека си слагат, но преди това да са се консултирали не с гаражни майстори, а с инженери проектирали маховик, точно за тяхната кола. Което е скъпо удоволствие разбира се. Или да карат на емпиричния метод, които дава добри резултати, но трябва повечко свободно време да има човек, за да си прави различни експерименти.
                      Lexus IS200

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                        Напротив, нека си слагат, но преди това да са се консултирали не с гаражни майстори, а с инженери проектирали маховик, точно за тяхната кола. Което е скъпо удоволствие разбира се. Или да карат на емпиричния метод, които дава добри резултати, но трябва повечко свободно време да има човек, за да си прави различни експерименти.
                        Добре де,по твоята логика всеки захванал се с тунинг на неговият двигател е обречен на неуспех,защото инженерите са били сметнали ,че тоз двигател трябва да е 100 коня,ама бай милчо решил да го направи 200 коня?

                        Или трябва бай ти милчо да се консултира с инженерите измислили този двигател?

                        По този начин на мислене трябва всички да сложим демпферни маховици и да се въоражим с търпение докато стигнем 100 км/ч.
                        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                          Добре де,по твоята логика всеки захванал се с тунинг на неговият двигател е обречен на неуспех,защото инженерите са били сметнали ,че тоз двигател трябва да е 100 коня,ама бай милчо решил да го направи 200 коня?

                          Или трябва бай ти милчо да се консултира с инженерите измислили този двигател?

                          По този начин на мислене трябва всички да сложим демпферни маховици и да се въоражим с търпение докато стигнем 100 км/ч.
                          Ами ако бай милчо няма до себе си необходимата книга (или нужните знания) би му било доста полезно да се посъветва с инженери по ДВГ. Иначе наистина никога няма да постигне оптимални резултати. А пък точно формули за изчисление на инерционен момент на маховик има в почти всеки един учебник по ДВГ...
                          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                          BMW 328i

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                            Ами ако бай милчо няма до себе си необходимата книга (или нужните знания) би му било доста полезно да се посъветва с инженери по ДВГ. Иначе наистина никога няма да постигне оптимални резултати. А пък точно формули за изчисление на инерционен момент на маховик има в почти всеки един учебник по ДВГ...
                            Моля да ги публикуваш тук,ако обичаш(формулите за инерционен момент на маховик).
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              Моля да ги публикуваш тук,ако обичаш(формулите за инерционен момент на маховик).
                              Спрямо конкретен двигател, или по принцип?
                              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                              BMW 328i

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                Добре де,по твоята логика всеки захванал се с тунинг на неговият двигател е обречен на неуспех,защото инженерите са били сметнали ,че тоз двигател трябва да е 100 коня,ама бай милчо решил да го направи 200 коня?

                                Или трябва бай ти милчо да се консултира с инженерите измислили този двигател?

                                По този начин на мислене трябва всички да сложим демпферни маховици и да се въоражим с търпение докато стигнем 100 км/ч.
                                Не случайно казах, че може и по емпиричния метод да се действа, както предполагам ти правиш
                                Нали знаете- има много пътища за постигане на даден резултат и не само един е правилен. Но само един е най- краткият.
                                Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 16:37.
                                Lexus IS200

                                Comment

                                Working...
                                X