Първоначално публикувано от Abar7h
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Олекотяване на маховик?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщениеЕй няма кой да питам аз съм минал по тоя път.Всеки двигател е сам по себе си идентичен.Ма аз какво да обяснявам на начетеня човек дето учи за двигатели или за гумаджия.Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Alfa Romeo 147 3.2V6 Race flywheel
коментари?
п.п. - тук са и другите артикули - http://www.ttvracing.com/newproductspage.html
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеAlfa Romeo 147 3.2V6 Race flywheel
коментари?
п.п. - тук са и другите артикули - http://www.ttvracing.com/newproductspage.htmlИначе какви коментари искаш аз имам маховик на тази фирма?
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеlol На тоя сайт като гледам някои от снимките, тия маховици май са по-леки от феродовите/керамичните дискове на съединителите които ще им се лепнат отгоре"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеВярно е, че при всеки двигател, както и при всяка степен на олекотяване страничните ефекти са различни. Затова ако си обърнал внимание в началото на поста ми съм написал (не написЪл), че може да се наблюдават, а не че това е нещо задължително. Затова преди да правиш генерални заключения, чети хубаво.The greatest of all scientific hobbies!
Comment
-
Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщениеТочно заради това не си слагайте леки маховици на атмосферките.Преебават се нямат празен ход,немогат да качват баири и прочие.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеНапротив, нека си слагат, но преди това да са се консултирали не с гаражни майстори, а с инженери проектирали маховик, точно за тяхната кола. Което е скъпо удоволствие разбира се. Или да карат на емпиричния метод, които дава добри резултати, но трябва повечко свободно време да има човек, за да си прави различни експерименти.
Или трябва бай ти милчо да се консултира с инженерите измислили този двигател?
По този начин на мислене трябва всички да сложим демпферни маховици и да се въоражим с търпение докато стигнем 100 км/ч.
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеДобре де,по твоята логика всеки захванал се с тунинг на неговият двигател е обречен на неуспех,защото инженерите са били сметнали ,че тоз двигател трябва да е 100 коня,ама бай милчо решил да го направи 200 коня?
Или трябва бай ти милчо да се консултира с инженерите измислили този двигател?
По този начин на мислене трябва всички да сложим демпферни маховици и да се въоражим с търпение докато стигнем 100 км/ч.Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеАми ако бай милчо няма до себе си необходимата книга (или нужните знания) би му било доста полезно да се посъветва с инженери по ДВГ. Иначе наистина никога няма да постигне оптимални резултати. А пък точно формули за изчисление на инерционен момент на маховик има в почти всеки един учебник по ДВГ...
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеМоля да ги публикуваш тук,ако обичаш(формулите за инерционен момент на маховик).Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеДобре де,по твоята логика всеки захванал се с тунинг на неговият двигател е обречен на неуспех,защото инженерите са били сметнали ,че тоз двигател трябва да е 100 коня,ама бай милчо решил да го направи 200 коня?
Или трябва бай ти милчо да се консултира с инженерите измислили този двигател?
По този начин на мислене трябва всички да сложим демпферни маховици и да се въоражим с търпение докато стигнем 100 км/ч.
Нали знаете- има много пътища за постигане на даден резултат и не само един е правилен. Но само един е най- краткият.Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 16:37.Lexus IS200
Comment
Comment