Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
    Спрямо конкретен двигател, или по принцип?

    По принцип.


    Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
    Не случайно казах, че може и по емпиричния метод да се действа, както предполагам ти правиш
    Нали знаете- има много пътища за постигане на даден резултат и не само един е правилен. Но само един е най- краткият.

    По този начин ,не поствяш ли всички бензинови и дизелови двигатели под един знаменател?


    Защото всеки двигател е специфичен сам за себе си,било то като изработка или като тунинговане,но общо взето всичко се върти до опит и знание.

    Незнам колко си експериментирал с маховици,но моя скромен опит и знание се разгръща от 8,1кг до 3,5кг и това е.
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • Аз знам тука една кола където върви без маховик. Само със фланец. 1500 об. и е празния ход и не знае на кой свят е. Върви на 10 000 об. без проблем.

      Поддържането на еднаква скорост на прав път не е особен проблем. Единственото кофти е, че върнеш ли газта все едно натискаш спирачки.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Аз знам тука една кола където върви без маховик. Само със фланец. 1500 об. и е празния ход и не знае на кой свят е. Върви на 10 000 об. без проблем.

        Поддържането на еднаква скорост на прав път не е особен проблем. Единственото кофти е, че върнеш ли газта все едно натискаш спирачки.
        Васил Петров каза, че тва не е верно бе, кажи му на тоя човек, че така му се струва!
        Иначе: Iz=1/2mR^2 - масов инерционен момент
        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
        BMW 328i

        Comment


        • Всичкото хубаво ама... не че защитавам нечия теза, но тази формулка как точно би ти свършила работа не знам. С резултата от нея какво ще знаеш в същност? Една стойност която какво ще ти подскаже?

          Един проект трябва да има цел за да ти послужи стойността от тази формула. Целта също се има стойност.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Всичкото хубаво ама... не че защитавам нечия теза, но тази формулка как точно би ти свършила работа не знам. С резултата от нея какво ще знаеш в същност? Една стойност която какво ще ти подскаже?

            Един проект трябва да има цел за да ти послужи стойността от тази формула. Целта също се има стойност.
            Дригата попита за нея, като имаш конкретен двигател формулите са съвсем различни, мога и тях да пусна ако искате...
            Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
            Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
            BMW 328i

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Всичкото хубаво ама... не че защитавам нечия теза, но тази формулка как точно би ти свършила работа не знам. С резултата от нея какво ще знаеш в същност? Една стойност която какво ще ти подскаже?

              Един проект трябва да има цел за да ти послужи стойността от тази формула. Целта също се има стойност.
              Е, на всеки е ясно, че само с 1 формула не може да се направи цял проект. Това е просто основната форумлка, която дава отговор на онзи толкова "спорен" въпрос - губи ли се от инерцията при намаляване на теглото?!
              The greatest of all scientific hobbies!

              Comment


              • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                Васил Петров каза, че тва не е верно бе, кажи му на тоя човек, че така му се струва!
                Иначе: Iz=1/2mR^2 - масов инерционен момент
                Само ,че тази формула е за инерционният момент на всички конструктивни елементи,а не само за маховика.

                ---------- Post added at 18:48 ---------- Previous post was at 18:40 ----------

                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Аз знам тука една кола където върви без маховик. Само със фланец. 1500 об. и е празния ход и не знае на кой свят е. Върви на 10 000 об. без проблем.

                Поддържането на еднаква скорост на прав път не е особен проблем. Единственото кофти е, че върнеш ли газта все едно натискаш спирачки.
                Батенце,тука връзката между маховика и 10000 оборота е много малка,да не казвам незначителна.

                Там нещата се свеждат до олекотени възвратнопостапателни елементи,колянов вал и значително намаляване на триенето,за главата всеки се досеща какви са били интервенциите.
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment

                Working...
                X