Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
    С по-лекия маховик ще омалява на байрите
    Просто си губи инерцията - малко газ и нещата са различни - може би затова се счита че разхода леко се вдига....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Които се интересува къде балансират, да ми пише на лс

      B&B Racing | bb-racingteam.com
      Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

      Comment


      • #18
        Ето една статия по въпроса

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Просто си губи инерцията - малко газ и нещата са различни - може би затова се счита че разхода леко се вдига....
          Разхода не се вдига ,а пада!

          ---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:23 ----------

          Първоначално публикувано от Денис Покажи съобщение
          Ето една статия по въпроса
          Тази статия е 50/50 верна/неверна,не се доверявайте на всичко писано в нета.

          Принципно на други места занимаващи се с тунинг,казват ,че намаляването на теглото на маховика да не превишава 10-20%,след тази стойност,загубите нарастват.
          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

          Comment


          • #20
            Има всякакви благинки, стига да си на подходящото място - ето това например:Oлекотен маховик+съединител за приблизително хилядарка, стига да има кой да го донесе.
            Само маховика е към 700лв.
            Има и за GTV и се чудя, дали да не си заръчам такова нещо, така и така скоро ще дойде време да сменям съединител.
            Струва ми се, че това е добър и сравнително евтин вариант за "сиромашки тунинг".
            Alfa Romeo 166 3.0 V6
            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
              Има всякакви благинки, стига да си на подходящото място - ето това например:Oлекотен маховик+съединител за приблизително хилядарка, стига да има кой да го донесе.
              Само маховика е към 700лв.
              Има и за GTV и се чудя, дали да не си заръчам такова нещо, така и така скоро ще дойде време да сменям съединител.
              Струва ми се, че това е добър и сравнително евтин вариант за "сиромашки тунинг".
              Това и аз от кога го гледам ако знаеш...

              Ама ме е страх като тръгна на дълъг път, че ще се налага крака ми да седи постояно на педала на газта. Което ще увеличи и разхода на гориво. Ще умалява и на високите предавки сравнително по-бързо.

              А и да беше колата на 5 години да и наливам. А тя дет се вика взела-дала... от друга страна пък скоро ще сменял съединител и се чудя и аз като теб.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Aз много-много не карам на дълго, така че това не ме притеснява.
                А и не вярвам да чак такъв проблем, че да не може да качи Витиня да речем.
                По-скоро ще страда при наистина висока скорост, но пък аз съм примерен шофьор и дори и по магистралата рядко карам с повече от 140км/ч.
                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                Comment


                • #23
                  ее чак толкова не умира колата
                  поне мойта не умираше с над кило олекотяване
                  сега ще вида типото там олекотяването е
                  доста повечее направо е плашещо...
                  alfa 164 t.s ex
                  tipo 2,0 16v turbo ex
                  opel astra amnesia ex
                  megane 2 ex
                  alfa 159 jtd ех
                  audi A6/S TQ 330+
                  audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                  alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                  Comment


                  • #24
                    На спринта карах много лек маховик,от оригиналния 7,1кг на 3,5кг и бях много доволен от към респонс и икономичност,НО има си и своите - ,а те са ,че максималната скорост падна и прекалено много въртеше гуми,тоест мотора се развива бързо за сметка на сцепление и макс скорост.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #25
                      Сцеплението не ме притесява толкова - по-малко газ и така. Пък и GTV-то бая тежи.
                      А максималната много ли падна? Не, че гоня всеки ден из задръстванията максимална скорост, ама да питам.
                      Alfa Romeo 166 3.0 V6
                      Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                        На спринта карах много лек маховик,от оригиналния 7,1кг на 3,5кг и бях много доволен от към респонс и икономичност,НО има си и своите - ,а те са ,че максималната скорост падна и прекалено много въртеше гуми,тоест мотора се развива бързо за сметка на сцепление и макс скорост.
                        Тръгването на първа винаги ще е с въртене. И ще иска и газ. Не може и без газ да тръгнеш щото пък няма инерция мотора и без газ ще иска да гасне... абе... има си и предимства и недостатъци. Аз само със шайбата на вала дето сложих я усещам разликата и представям си ако още 2м 3 пъти по толкова разлика се получи с маховика. Аз ще хвърлям гуми всяка година. За ежедневна кола може би това не е много разумно. Прекалената динамика и агресивност ще ме изнервят ми се струва. Както беше и със спортния филтър със звука, и с гърнетата.. които отдавна разкарах. Всяка радост за 3 дни И се опасявам, че и с маховик ще се получи същото.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Тръгването на първа винаги ще е с въртене. И ще иска и газ. Не може и без газ да тръгнеш щото пък няма инерция мотора и без газ ще иска да гасне... абе... има си и предимства и недостатъци. Аз само със шайбата на вала дето сложих я усещам разликата и представям си ако още 2м 3 пъти по толкова разлика се получи с маховика. Аз ще хвърлям гуми всяка година. За ежедневна кола може би това не е много разумно. Прекалената динамика и агресивност ще ме изнервят ми се струва. Както беше и със спортния филтър със звука, и с гърнетата.. които отдавна разкарах. Всяка радост за 3 дни И се опасявам, че и с маховик ще се получи същото.

                          За тебе всички знаем!
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                            Разхода не се вдига ,а пада!

                            Писах че "така се счита", аз лично нямам наблюдение да има разлика.....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                              Сцеплението не ме притесява толкова - по-малко газ и така. Пък и GTV-то бая тежи.
                              А максималната много ли падна? Не, че гоня всеки ден из задръстванията максимална скорост, ама да питам.
                              С около 20-30км/ч.
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                И ще иска и газ.
                                Мда, иска идея повече газ при тръгване.....
                                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:23.
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X