Първоначално публикувано от t-1000
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Олекотяване на маховик?
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПросто си губи инерцията - малко газ и нещата са различни - може би затова се счита че разхода леко се вдига....
---------- Post added at 12:28 ---------- Previous post was at 12:23 ----------
Първоначално публикувано от Денис Покажи съобщениеЕто една статия по въпроса
Принципно на други места занимаващи се с тунинг,казват ,че намаляването на теглото на маховика да не превишава 10-20%,след тази стойност,загубите нарастват.
Comment
-
Има всякакви благинки, стига да си на подходящото място - ето това например:Oлекотен маховик+съединител за приблизително хилядарка, стига да има кой да го донесе.
Само маховика е към 700лв.
Има и за GTV и се чудя, дали да не си заръчам такова нещо, така и така скоро ще дойде време да сменям съединител.
Струва ми се, че това е добър и сравнително евтин вариант за "сиромашки тунинг".Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеИма всякакви благинки, стига да си на подходящото място - ето това например:Oлекотен маховик+съединител за приблизително хилядарка, стига да има кой да го донесе.
Само маховика е към 700лв.
Има и за GTV и се чудя, дали да не си заръчам такова нещо, така и така скоро ще дойде време да сменям съединител.
Струва ми се, че това е добър и сравнително евтин вариант за "сиромашки тунинг".
Ама ме е страх като тръгна на дълъг път, че ще се налага крака ми да седи постояно на педала на газта. Което ще увеличи и разхода на гориво. Ще умалява и на високите предавки сравнително по-бързо.
А и да беше колата на 5 години да и наливам. А тя дет се вика взела-дала... от друга страна пък скоро ще сменял съединител и се чудя и аз като теб.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Aз много-много не карам на дълго, така че това не ме притеснява.
А и не вярвам да чак такъв проблем, че да не може да качи Витиня да речем.
По-скоро ще страда при наистина висока скорост, но пък аз съм примерен шофьор и дори и по магистралата рядко карам с повече от 140км/ч.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
ее чак толкова не умира колата
поне мойта не умираше с над кило олекотяване
сега ще вида типото там олекотяването е
доста повечее направо е плашещо...alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Comment
-
На спринта карах много лек маховик,от оригиналния 7,1кг на 3,5кг и бях много доволен от към респонс и икономичност,НО има си и своите - ,а те са ,че максималната скорост падна и прекалено много въртеше гуми,тоест мотора се развива бързо за сметка на сцепление и макс скорост.
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеНа спринта карах много лек маховик,от оригиналния 7,1кг на 3,5кг и бях много доволен от към респонс и икономичност,НО има си и своите - ,а те са ,че максималната скорост падна и прекалено много въртеше гуми,тоест мотора се развива бързо за сметка на сцепление и макс скорост.И се опасявам, че и с маховик ще се получи същото.
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеТръгването на първа винаги ще е с въртене. И ще иска и газ. Не може и без газ да тръгнеш щото пък няма инерция мотора и без газ ще иска да гасне... абе... има си и предимства и недостатъци. Аз само със шайбата на вала дето сложих я усещам разликата и представям си ако още 2м 3 пъти по толкова разлика се получи с маховика. Аз ще хвърлям гуми всяка година. За ежедневна кола може би това не е много разумно. Прекалената динамика и агресивност ще ме изнервят ми се струва. Както беше и със спортния филтър със звука, и с гърнетата.. които отдавна разкарах. Всяка радост за 3 дниИ се опасявам, че и с маховик ще се получи същото.
За тебе всички знаем!
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеРазхода не се вдига ,а пада!
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеСцеплението не ме притесява толкова - по-малко газ и така. Пък и GTV-то бая тежи.
А максималната много ли падна? Не, че гоня всеки ден из задръстванията максимална скорост, ама да питам.
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеИ ще иска и газ.Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:23."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment