Известие

Collapse
No announcement yet.

Опасни и фалшиви носачи!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    Феби билщайн също са боклуци! Някой колеги от форума могат да потвърдят и да споделят и техния горчив опит с тази марка... При мен на 3-4000км се раскърцаха тампоните на горните, а на 7000км се разби шарнира на десен горен!!! Това е от моя личен опит!!
    Аз пък ще се изкажа положително за тази марка Феби Билщаин вече почти 20 000 км никакав проблем също така положително и за Текхнорот.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #17
      Аз преди време си смених носачите такъм - от най-ефтините в магазина бяха уж Италия някакви ама немам спомен за името,та както и да е след горе долу 30к един горен скапан и на единия долен само шарнира нещо е тръгнал.Абе това с носачите е абсолютен късмет.
      156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
      KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
      Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
      Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от sok1
        От вчера съм носачи Фаст, закупени от AXM. Гаранцията им са 2 години (имам и документ за това). Ако носачът няма удар и маншонът на шарнира е здрав, и все пак носачът се е скапал, ще ми го сменят на момента.
        Такива носачи купувах от тях за Алфа 166. Повече от година човека е доволен и още не са се разтропали, но и те са съвсем други по принцип.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Имах един единствен опит в сервиза с Феби, опаковано с етикетче със свинска опашка. Направих опит да го монтирам и тампоните отново не бяха набити правилно. Отворите не съвпадаха с тези на магарето. От тогава съм ги анатемосал и повече не правим такива авантюри.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #20
            аз имам опит носаяи(долни +горни) с марката фиорела закупени от ТН кар след 4000км мах. се разбиха като 3000км са извънградско е нема такъв боклук дадох 700лв на вятъра те старите ми бяха в по добро състояние
            sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
            Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo
              Аз смятам че ги коват мангалите у махалата повечето Аз лично за себе си (бробвал съм всичко на пазара) Освен Технород и ТРВ нищо друго няма да си сложа
              Защо моите горни ТРВ-та се разбиха за 10 000 км? Втулките им се изядоха. Тампона драв, втулката на салата...
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Защо моите горни ТРВ-та се разбиха за 10 000 км? Втулките им се изядоха. Тампона драв, втулката на салата...
                Идея нямам какво ти е ТРВ-то и кой и как го е монтирал За горните носачи монтажа е важен - за долните не за задницата също има много тънкости
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Идея нямам какво ти е ТРВ-то и кой и как го е монтирал За горните носачи монтажа е важен - за долните не за задницата също има много тънкости
                  ТРВ-то е от Техко. Пише си ТРВ, има лепенка върху носача с баркод и парт номер. А тампоните още като нови не бяха пресовани, а между втулката и тампона се виждаше грес.

                  Като ги разглобих вчера се окаа, че тампона работи на принципа на полиуретановите. От вътрешната страна има канали като на полиуретановите и там е пълно с грес. И втулката лагерува вътре. Тези канали и тампона като цяло бяха здрави. Втулката обаче се беше изяла.

                  Толкова здрав беше тмапона, че се наложи да го режа, че да го избия.

                  Незнам на менте ли съм попаднал или просто това си е ТРВ-то. Нямам представа.

                  Монтажа сам съм го правил като съм стегнал когато трябва... просто искараха 1 година и точно след зимата се разхлопаха.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от sok1
                    От вчера съм носачи Фаст, закупени от AXM. Гаранцията им са 2 години (имам и документ за това). Ако носачът няма удар и маншонът на шарнира е здрав, и все пак носачът се е скапал, ще ми го сменят на момента.
                    а застраховка живот и запазено място в орландовци на последната спирка на трамвая???

                    Я помисли че си возиш децата, семейството.... и се успокояваш че някой ти е дал гаранция на гнусния рециклаж.

                    ТОВА Е БЕЗОТГОВОРНО!!! АБСОЛЮТНО БЕЗОТГОВОРНО!

                    п.с. Въпросните ФАСТ които попаднаха при нас нямам представа откъде са купени, но на клиента му беше обяснено за рисковете....

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от AR147
                      Като не знаеш дори откъде са купени,откъде може да знаеш ,че са купени в такова състояние.
                      Аз съм с такива носачи и са всичко друго но не и рециклирани.
                      брато спестил съм името на фирмата защото не важно в случая. Всички магазини могат да продават всичко, те не са производители. Не ги обвинявам. Навсякъде има продукти от 35 и от 75 лева. Клиента решава. Клиента дойде директно от магазина с носачите.

                      За въпросните ФАСТ за типово окачване са боклуци и го казвам с чиста съвест а тука който каквото иска да си пише и рекламира. Не обръщайте темите в реклами ако някой ви е наклонил феса от интерес това няма да спаси ЧОВЕШКИ ЖИВОТ. На мен не ми дреме дали носача е китайче или бразилче или дали пише "ХАСАН" важното е да е надежден. Тампони се късат но рамена не. Темата е за клиентите и потребителите не за проблемите на продавачите и сервизите. Пак казвам идеята е да се сигнализира от опит с цел да се избегне нещастие евентуално и всеки да има едно на ум и да се заглежда за какво си дава парите.

                      п.с. Да не ги рециклираш ти че пишеш такива неща, какво ти дреме дали е фаст аст или т.н...
                      Last edited by ne0; d.m.y г., 15:11.

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • #26
                        Морфиъс, не се изказвам като спец, просто мнението ми е след твоето поред ...

                        Първоначалното вграждане е TRW (напр. 156). Това - май всички го знаят. Проблема е, че между онова TRW и това, което се продава тук - разликата е от земята до небето.

                        Резултата - оригиналният издържа 150 000 км по италианските пътища, афтърмаркета - 15 000 по родните калдъръми ...

                        Така мислим

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                          Морфиъс, не се изказвам като спец, просто мнението ми е след твоето поред ...

                          Първоначалното вграждане е TRW (напр. 156). Това - май всички го знаят. Проблема е, че между онова TRW и това, което се продава тук - разликата е от земята до небето.

                          Резултата - оригиналният издържа 150 000 км по италианските пътища, афтърмаркета - 15 000 по родните калдъръми ...

                          Така мислим
                          Ако питате мен оригинални трв горни носачи ги скапах за 10 000км в българия, като колата дойде на 40 000 - демек на 50 000 бяха тотал - сложих Технород който пак изкара около 12 000 сега съм с трв пак и засега е ок - аз лично залагам на ТРВ Всичко останало е шит
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #28
                            По мое мнение горните носачи (147 -156) имат специфика на стягането !
                            Когато се стегнат до откат,при движение на носача тампона или втулката превърта,от там става лагеруване а при всяко такова особенно гума-метал износването е много бързо !
                            Мисля,че трябва да се стягат с динометричен ключ на определени кг.
                            Ефекта трябва де е: носача да се движи заедно с втулките и болта които минава през тях и същото време да не е хлабав.

                            Много полезно ще е ако някой може да открие специализирано инфо за силата на стягане на горни носачи.


                            П.П.
                            Извода от цялата тема е: всички марки са пробвани и никой не е останал доволен. В такъв случай да търсим проблема другаде ! Вярно е ,че пътищата са ужас но за 300 - 1000 км не е нормално носачите да са аут
                            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                            Comment


                            • #29
                              Не е така, скапват се тампоните на горните, но и шарнирните болтове дават фира. Просто някой издържат повече. Пробвал съм с Окап носачи и те не стават. Оригиналните са си оригинални!
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment


                              • #30
                                Долните пък държат иначе. Долу съм с технорот и не са мръднали. Но и по принцип те май повече време си изкарват. Рядко някой се оплаква от тях.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X