Добре де какви горни носачи съм имал аз на колата като я взех щом чак сега след 70 000 км единия е за смяна. И аз карам по същите пътища и влизам в същите дупки. Явно и в мненията на Спечалиста и на Вовата има смисъл.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Опасни и фалшиви носачи!
Collapse
X
-
FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.
-
Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщениеДобре де какви горни носачи съм имал аз на колата като я взех щом чак сега след 70 000 км единия е за смяна. И аз карам по същите пътища и влизам в същите дупки. Явно и в мненията на Спечалиста и на Вовата има смисъл.
Вече почвам да карам като пенсионер.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist
Тва и да го прочета, не го вярвам ...
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...e-failure.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...bone-woes.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...all-parts.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-regrease.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ml#post3296487
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...oth-sides.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...king-help.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...uspension.html
Интересен пост за горни носачи - http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...ne-squeek.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...balljoint.html
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...p-failing.html"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
незнам но аз определено се натресох на менте носачи фиорела за отрицателно време около 3-4 месеца сдадоха багажа и долни и горни защото реших да си ги купя по евтино за долен 209лв а в други магазини имаше същите по 360лв и в милано моторс имаше фиорела за 380лв е те ти са като искаш по евтино требва пак да ги сменям че тва тропа на желязо вече
Comment
-
Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщениенезнам но аз определено се натресох на менте носачи фиорела за отрицателно време около 3-4 месеца сдадоха багажа и долни и горни защото реших да си ги купя по евтино за долен 209лв а в други магазини имаше същите по 360лв и в милано моторс имаше фиорела за 380лв е те ти са като искаш по евтино требва пак да ги сменям че тва тропа на желязо вечеАlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
незнам какви са истинските носачи на алфата но на баща ми 156 1.8 вече 4-та година от както я има и не е мръднало окачването верно тои малко я е карал около 25 000км за 4г но пък за сметка на това си я кара душмански а аз сменям носаяи като консуматив на 6 месеца
Comment
-
Първоначално публикувано от assassin's Покажи съобщениеMOOG-пълен буклук 2 горни носача за по 5000 км неможаха да изкарат!тампона скъсан и на единия шарнира заминал!
---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:19 ----------
Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщениеФРАП тампоните за носач са фрапантен боклук.Същите километри(по-малко от 10 000) издържаха и Фиорела...Ма ми дреме на .... и ги анатемосах по твой пример
Лошото е че катосе случи на клиент аз съм вътрешно
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение...
Първоначалното вграждане е TRW (напр. 156). Това - май всички го знаят. Проблема е, че между онова TRW и това, което се продава тук - разликата е от земята до небето.
...
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщениеПо мое мнение горните носачи (147 -156) имат специфика на стягането !
Когато се стегнат до откат,при движение на носача тампона или втулката превърта,от там става лагеруване а при всяко такова особенно гума-метал износването е много бързо !
Мисля,че трябва да се стягат с динометричен ключ на определени кг.
Ефекта трябва де е: носача да се движи заедно с втулките и болта които минава през тях и същото време да не е хлабав.
Много полезно ще е ако някой може да открие специализирано инфо за силата на стягане на горни носачи.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Изобщо нямам претенций да разбирам,само коментирам !
Факт е, че колите от Италия си идват с оригиналното окачване на стотици хиляди километри. Или може би греша?
Като купих 147 навъртях 28000км и като сменяхме носачите пак бяха оригиналните (на 205 000км)
Как така тези носачи карат 200 000км а тези в БГ 2 000км ????
Изобщо не ти е ясен принципа на работа на тези тампони. Вътре под втулката контактната повърхнина на гумата е на фигурки с цел да се намали триенето и съответно износването. Дължините на втулките спрямо винта и конзолата са пресметнати така, че дори и при най-зверското стягане каквото правя аз в сервиза с тръба е възможно носача да се върти около винта, чрез втулките лагеруващи върху фигурките на тампоните.
Знам за кои фигурки ми казваш и ако беше прав за лагеруването щеше да има някаква смазка задължително ! При тампоните на Ферарист е така ,има лагеруване има смазка,даже и полиуретан да е без смазка ще изкарат 1000км
Ако работеха на принцип осукване тампона щеше да бъде отлят (залепен) за втулката !
П.П.
От тампоните на Ферарист за сега съм доволен над 3 000км са бетон,десния когато е над 20 градуса почва да скърца но ще му сменя смазката.Last edited by vovata; d.m.y г., 07:28.Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
-
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщениеИзобщо нямам претенций да разбирам,само коментирам !
Имах 156 внос Германия,навъртях дваисе и няколко хиляди км когато смених оригиналните носачи,колата е взех 162 000км.
Като купих 147 навъртях 28000км и като сменяхме носачите пак бяха оригиналните (на 205 000км)
Как така тези носачи карат 200 000км а тези в БГ 2 000км ????
Щом ще лагеруват втулка и тампон а не работят на принцип осукване,защо всички се напъват да затягат носача в работно положение ?!?!?
Знам за кои фигурки ми казваш и ако беше прав за лагеруването щеше да има някаква смазка задължително ! При тампоните на Ферарист е така ,има лагеруване има смазка,даже и полиуретан да е без смазка ще изкарат 1000км
Ако работеха на принцип осукване тампона щеше да бъде отлят (залепен) за втулката !
П.П.
От тампоните на Ферарист за сега съм доволен над 3 000км са бетон,десния когато е над 20 градуса почва да скърца но ще му сменя смазката.
И аз отново го казвам. Оригинално носача ТРВ работи на принципа на лагерването. Има си грес м/у втулката и тампона и тампона е на фигурки (канали) където греста се съхраява. Мога да го снимам даже утре. Имам такъв изваден тампон.
При носачите на ТРВ няма значение кога ще стегнеш. Както и при полиуретана. Стягаш си го предварително и си го монтираш.
Ето я темата в която никой не ми вярваше преди. Чети от 24-то мнение надолу. http://clubalfaromeo.com/forum/showt...0%E5%F1&page=2
ето и клипчето в което показвам как се върти втулката в тампона на чисто новото ТРВ. http://tinypic.com/player.php?v=dokv3p&s=3
Довечера като се прибера ще снимам тампона и втулката. Да видиш как тампона е изял втулката. Между другото този тампон е твърд колкото полиуретана.Last edited by oem; d.m.y г., 15:25.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеХа и аз съм го гледал тоя филм явно твоето е 2-ра серия
---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:19 ----------
Нема се плашиш оня ден твоите приятели даже ми казаха че не съм ги бил купил от тях и нямало да ми приемат рекламациятаМа ми дреме на .... и ги анатемосах по твой пример
Лошото е че катосе случи на клиент аз съм вътрешно
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
При мен положението е следното - ляв носач не ми е сменян никога и е оригинален TRW,Десен Оригинален TRW беше с здрави тампони и разбит шарнир като я купих сменен с Технород от както я карам в България ( 3 години) като ежедневно минавам поне по 2 км супер крив и амортизиран паваж за сега е ок .sigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение...
Щом ще лагеруват втулка и тампон а не работят на принцип осукване,защо всички се напъват да затягат носача в работно положение ?!?!?
Знам за кои фигурки ми казваш и ако беше прав за лагеруването щеше да има някаква смазка задължително ! При тампоните на Ферарист е така ,има лагеруване има смазка,даже и полиуретан да е без смазка ще изкарат 1000км
Ако работеха на принцип осукване тампона щеше да бъде отлят (залепен) за втулката !.... Носачите TRW си имат смазка и това е една от причините да карат повече, но и тя не е достатъчна според мен.
В работно положение се стяга вилицата на долния носач, това е наистина важно! За горните е нужно просто да се сложи смазка при фигурките.
Поздрави!Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Нека да обобщим инфото до тук за да сме полезни един на друг.
За да изкарват повече време носачите (тампоните) им трябва смазка !
Досега не съм видял нов носач да върви със смазка фабрично ! Ако е имало нужда производителя щеше да сложи ,втулките щяха да са разглобени ! Както маншоните вървят със смазка !
В краина сметка нещо по веригата се губи,тампони смазки начин на монтаж дълъг живот.
ПоздравиAlfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
NEW 159 2.0 JTDm Black TI
Comment
Comment