Известие

Collapse
No announcement yet.

Мистериозен проблем с инжекцион Дедра...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аи колеги, през лятото колата работеше ок, но харчеше отново много, да кажем мин 15/100. И това при Пловдив - София извънградско със 120км/ч. От Пловдив до София изхарчи 40-45лв бензин при 2 лв бензина горе-долу... Иначе и тогава надуваше само 0.5 -0.6, в същност от както съм я взел не е надувала като хората...

    Колега, за ТПС-а сега те разбрах, ти имаш в предвид не болтчето което регулира ТПС-а, а болтчето което държи леко отворена клапата(нещо се бях зачудил какво имаш в предвид)... Ще го погледна въпросното ,но не вярвам да има някаква намеса, защото аз на стара се бях опитва л в началото да го въртя иосвен, че му загладих фрезенг-а отгоре нищо друго не стана...

    Вакуумите ще ги прегледам ,аз от извесно време го мисля, но забравям като я зачопля. Мисля да затапя всички вакууми освен тези за регулатора и мап-а, пък да видим как ще се държи....

    като я взех, смених водната помпа, макар и залудо( беше не помпата, а запушен радиатор), но при свалянето на капака долу, всичко ми изглеждаше ок. Датчика си беше на около 1 милиметър от зъбите на шайбата, което съм го гледал и на другата и не намерих някакви видими рзлики, или поне такива които да бият на очи. По какво се различават двете стойки? Става дума за тази от бош онжекцион и тази от марели...
    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

    Comment


    • #47
      Здрасти, връзката между стойката и това колко му надува турбото е тази, че при Темата инжекциона е Бош, и датчика чете друг сигнал от шайбата, спрямо Марели инжекциона. Съответно датчика е изместен с около 2 сантиметра от мястото при Марели. ЕКУ-то го чете и не отчита грешка защото датчика е там и подава информация, но в същото време се получава разминаване на импулсите на датчика на коляновия и разпределителния вал. В резултат на това ЕКУ-то влиза в някакви адски изчисления и се получава тотално объркване в екуто и от там нарушаване на нормалната работа и съответно по-малък надув.Поне това се случваше при Купе-то. След подмяна на стойката, всичко си дойде на място. Не казвам, че такъв е проблема и при колегата, но е доста сходен и споделям опит с надеждата да помогна.

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
        Здрасти, връзката между стойката и това колко му надува турбото е тази, че при Темата инжекциона е Бош, и датчика чете друг сигнал от шайбата, спрямо Марели инжекциона. Съответно датчика е изместен с около 2 сантиметра от мястото при Марели. ЕКУ-то го чете и не отчита грешка защото датчика е там и подава информация, но в същото време се получава разминаване на импулсите на датчика на коляновия и разпределителния вал. В резултат на това ЕКУ-то влиза в някакви адски изчисления и се получава тотално объркване в екуто и от там нарушаване на нормалната работа и съответно по-малък надув.Поне това се случваше при Купе-то. След подмяна на стойката, всичко си дойде на място. Не казвам, че такъв е проблема и при колегата, но е доста сходен и споделям опит с надеждата да помогна.
        Да, благодаря колега! Мен лично на тази кола ме съмнява, защото я купих от първият собственик на колата и той беше възрастен човек, който надали си е играл с такива неща, но пък кой знае, мжоже дпо сервизите като я е оставял да са му сменяли и така... Ще погледна на другият двигател как е стойката и ще сравня...
        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
          Аи колеги, през лятото колата работеше ок, но харчеше отново много, да кажем мин 15/100. И това при Пловдив - София извънградско със 120км/ч. От Пловдив до София изхарчи 40-45лв бензин при 2 лв бензина горе-долу... Иначе и тогава надуваше само 0.5 -0.6, в същност от както съм я взел не е надувала като хората...

          Колега, за ТПС-а сега те разбрах, ти имаш в предвид не болтчето което регулира ТПС-а, а болтчето което държи леко отворена клапата(нещо се бях зачудил какво имаш в предвид)... Ще го погледна въпросното ,но не вярвам да има някаква намеса, защото аз на стара се бях опитва л в началото да го въртя иосвен, че му загладих фрезенг-а отгоре нищо друго не стана...

          Вакуумите ще ги прегледам ,аз от извесно време го мисля, но забравям като я зачопля. Мисля да затапя всички вакууми освен тези за регулатора и мап-а, пък да видим как ще се държи....

          като я взех, смених водната помпа, макар и залудо( беше не помпата, а запушен радиатор), но при свалянето на капака долу, всичко ми изглеждаше ок. Датчика си беше на около 1 милиметър от зъбите на шайбата, което съм го гледал и на другата и не намерих някакви видими рзлики, или поне такива които да бият на очи. По какво се различават двете стойки? Става дума за тази от бош онжекцион и тази от марели...
          Не запушвай вакуумите, а ги мери. И сигурен ли си в МАП сензора си - от него зависят нещата адски много. Педалът на спирачките как ти е м/у другото?
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #50
            Ами педалът на спирачките е леко твърдичък, но колата спира многодобре още в момента в който започне да втвърдява и коалта кове... В смисъл не е серво ако това питаш... Иначе мап-а е сменен с този от другата и нямаше абсолютно никаква промяна... Колкото до вакуумите, защо пък да не ги запуша?! В смисъл изрично необходимите за работа на двг-то са серво, мап и регулатор. От там нататък, този за заключването на задния диф, бууст меър-а, блоу-пфф-а. без тях може...
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
              Ами педалът на спирачките е леко твърдичък, но колата спира многодобре още в момента в който започне да втвърдява и коалта кове... В смисъл не е серво ако това питаш... Иначе мап-а е сменен с този от другата и нямаше абсолютно никаква промяна... Колкото до вакуумите, защо пък да не ги запуша?! В смисъл изрично необходимите за работа на двг-то са серво, мап и регулатор. От там нататък, този за заключването на задния диф, бууст меър-а, блоу-пфф-а. без тях може...
              Имах предвид - сложи първо вакум мер в системата и виж колко е. След това откачай там, откъдето се разкланят шлаухите и гледай какво става. Сервото може да ти е ново, но до сервото имаш маркуч и педала не трябва да ти е твърд и да ти лови яко почти без ход. Не помня къде беше МАП сензорът, но ако м/у него и колекторите има маркучи за въздуха сигурен ли си, че те са наред?
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Имах предвид - сложи първо вакум мер в системата и виж колко е. След това откачай там, откъдето се разкланят шлаухите и гледай какво става. Сервото може да ти е ново, но до сервото имаш маркуч и педала не трябва да ти е твърд и да ти лови яко почти без ход. Не помня къде беше МАП сензорът, но ако м/у него и колекторите има маркучи за въздуха сигурен ли си, че те са наред?
                Браво Цецо!
                Това и на мене ми се въртеше в главата!
                Спукано серво.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #53
                  МАП-а взема вакуум директно от колектора с един маркуч

                  Аз неразбрах има ли бууст метър колата,и какви стойности показва...... инъче разхода е плашещо висок
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #54
                    Идва ми още нещо на ум, проверявал ли си хлабините на клапаните и разпределителните валове от какво са?

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Ние тук освен, че се бъзикаме и помагаме. И не случайно те пращам при Бобо. И на не му правя реклама, нито му се мазня, щот когато требе си се псуваме, ама не тук де. Мога да те пратя и в друг сервиз, не от клубните. Ако искаш - на ЛС, за да не кажеш пак, че е реклама. Но от това, което чета май не са ти направили качествено диагностиката.
                      Какъв ти е дебитомерът? От тези, големите топузи ли, с въртящата се клапа? Ако е от тях, че вече не помня, го отвори и виж дали пътеките не ти светят вече в бяло в началото. Щот ако са протъркани - ще ти прави бая проблеми на ниски
                      Всичко ок,ама изтрий го тоя дебитомер само колега,че ша ни са смеят.
                      155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                      Powered by ...
                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        Хммм... ами аз маркуча между мап-а и колектора съм го гледал ,н онищо не ми пречи да го сменя, ей тъй за спорта... Колата по бууст метър дава 0.5, а при яка газ на моменти вдига и до 0.6, толкова колкото държи пружината на актуатора... НЯма смисъл да закачам вакууммер, защото с виза по мап се вижда в реално време стойностите на вакума в колектора. Иначе спирачките са и ок, на бабичката, в смисъл нямам оплаквания, започват да лоят веднага , а коват в момента в който педала започне давтвърдява... Но пак казвам, ще откача и затапя всичко без мап и регулатор за проба и ще пиша тогава...
                        Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                        Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                        България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                        Comment


                        • #57
                          Да не си с оная система за еко........глупостите закачени в края на колектора ?! Че там имаше едни вакуумчета,истори
                          146 Turbo

                          Comment


                          • #58
                            Тс, нямам ЕГР и нямам ламбда, нито едната от двете коли не е имала...
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Браво Цецо!
                              Това и на мене ми се въртеше в главата!
                              Спукано серво.
                              Абе май не е. Тая кола имаше едни вакумчета, ама отдавна беше. От някъде му смуче по тънките маркучета или турбинката нещо ... Ровене и гледане си требе, гаден проблем е

                              ---------- Post added at 20:46 ---------- Previous post was at 20:44 ----------

                              Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщение
                              Всичко ок,ама изтрий го тоя дебитомер само колега,че ша ни са смеят.
                              Махнато! Ама не помня вече от 1994 какво беше, затова и уклончиво съм го написал
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #60
                                От цялата дискусия, излязоха на преден план 2 основни неща - пропуск на въздх по вакуумите и захранването на ЕКУ-то/евентуално алтернатор. Ще ги проверя и ще пиша резултата.
                                Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 22:57.
                                Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                                Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                                България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                                Comment

                                Working...
                                X