Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на масло 10w60. Selenia vs The others

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Аз пък си оставам пристрастен към селенията, и на фиата и на ланчията само 10в40 20к. Сега закупих алфа 2.0 16V и се чудя каква е разликата между обикновената 20К и тази с емблемата на Алфа Ромео, и дали новоизникналите пластмасови туби от по 5 Литра са оригинална селения, понеже ме човърка да не се окажат някакъв ментак?

    Поздрави, Цанко !!!!!

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
      Аз съм 5в50 ама го яде... И толкова тънко масло не е ли лошо за вариатора?
      Напротив цяла зима на студен мотор вариатора един път не се обади със този вискозитет масла дори и във най-големите студове.
      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
        Напротив цяла зима на студен мотор вариатора един път не се обади със този вискозитет масла дори и във най-големите студове.
        Да, обаче се затопля и се чува бая вече... На жега става бая водица.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
          Да, обаче се затопля и се чува бая вече... На жега става бая водица.
          Ти си знаеш,просто споделям опит след като съм минал през почти всички масовки кое според мен е добре за колите ни.Щом се чува вариатора ти по време на работа на двигателя ти значи плачи за нов или за ремонт.
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #80
            Какво му е тънкото на 5W50 не се бъркайте. Това, че е течливо до минус 25°С вместо до минус 20°С примерно(не ми се рови) не означава, че е тънко. Така или иначе и двете на студено са мед, за тънко не може да се говори, а на загрял мотор 10W40 e по-тънко и налягането му е по-ниско.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
              Ти си знаеш,просто споделям опит след като съм минал през почти всички масовки кое според мен е добре за колите ни.Щом се чува вариатора ти по време на работа на двигателя ти значи плачи за нов или за ремонт.
              Факт, за смяна е просто ми направи впечатление, миналата година когато сложих 5в50 стана по-шумен, както и да е аз само мнение давам, доволен съм от него само, че го яде..

              Comment


              • #82
                Пичове ако 5в50 ви е тънко и има шумове, то моторя или нещо по периферията е пътник...а щом се налага 10в60 за тия мотори то за мен са заводски недосметнати като хората. Нее нормално тук за обикновен мотор атмосверен да разискваме такива теми и масово да му се препоръчва рейцарско масло за да "живее"... представете си ако му се сложи 5в30 или 0в40 или пък 0в30 както са повечето нови коли и им няма нищо
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #83
                  Пепоне почти за всичко си адски прав,само за тънките масла не си,на бензиняк оборотен де макър и атмосверка по тънко от 10/40 ти гарантирам че след 3 часа каране в Германия става на вода батко.Знам че си караш и сааба с 0/40 явно имаш афинитет към тънките масла
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                    Пичове ако 5в50 ви е тънко и има шумове, то моторя или нещо по периферията е пътник...а щом се налага 10в60 за тия мотори то за мен са заводски недосметнати като хората. Нее нормално тук за обикновен мотор атмосверен да разискваме такива теми и масово да му се препоръчва рейцарско масло за да "живее"... представете си ако му се сложи 5в30 или 0в40 или пък 0в30 както са повечето нови коли и им няма нищо
                    По-шумен не разбирай да плющи или трака... всеки мотор на тая възраст, ще се чуе разлика, ако ще 6 основни да са направени..относно заводските недомислици, не мога да дам такива костатаций.

                    Comment


                    • #85
                      На 156-цата ми мотора работеше много добре с 5w50, с 5w40 също, и никога не ми е пипала маслото.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
                        На 156-цата ми мотора работеше много добре с 5w50, с 5w40 също, и никога не ми е пипала маслото.
                        На мен също мотора ми работи като часовник, просто явно е на много километри и го яде..

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от кученцетоОгиитаткоДоги Покажи съобщение
                          Пепоне почти за всичко си адски прав,само за тънките масла не си,на бензиняк оборотен де макър и атмосверка по тънко от 10/40 ти гарантирам че след 3 часа каране в Германия става на вода батко.Знам че си караш и сааба с 0/40 явно имаш афинитет към тънките масла
                          Карам го защото това е едно от правилните масла за него ,освен че е и заводски предписано. Всеки мотор е смятан за определени масла и ако е сметнат добре няма грижи,ако ли не в последствие се предписва ново масло (както в случая). Има дсота мотори в света на които ако вместо предписаното 0в30 (примерно) им сложим 10в60 щот си мислим,че кат е яко по принцип става и за тях, то тези мотори ще започнат да греят яко над нормалното и дори има шанс да нарушим мазането заради гъстото масло.
                          Прикачам снимка от сервизната книжка на моята кола
                          Attached Files
                          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                          Comment


                          • #88
                            При положение че по мое скромно мнение над 70% от внесените масла в БГ са със съмнително качество, мисля че е много по важно да се кара с читаво масло, отколкото някой да се самоуспокоява че бил избрал точния вискозитет....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #89
                              В мойта книжка на Алфа Ромео пише
                              5W30 при северни ширини
                              10W40 при нормални метеорологични условия
                              10W60 при спортно каране
                              Аз си карам с 5W50 щото 50% ми е спортно
                              Last edited by toto99; d.m.y г., 15:34.
                              Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                              Comment


                              • #90
                                Някой има ли наблюдения над Gulf Competition 10w60 Racing http://www.opieoils.co.uk/p-60124-gu...il-10w60.aspx?

                                Явно не е особено полулярно масло, но за сметка на това всичките(малко) отзиви бяха положителни и маслото се слагаше в списък със най-добрите масла, от техническите данни единствено ми прави впечатление, че има ниска точка на горене, което не е добре.

                                Comment

                                Working...
                                X