Известие

Collapse
No announcement yet.

Измерване на вторичната намотка на бобина

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Искра -> обороти -> ЕКУ -> искра ->

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
      Искра -> обороти -> ЕКУ -> искра ->
      От това разбрах, че не знаеш и що е това блокинг генератор.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        Смях във форума

        Comment


        • #34
          Ако ти четях небивалиците в BG mama, щеше да ми е просто смешно.

          Но когато пишеш глупости в технически форум, хич не ми е до смях.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #35
            как ще ти е до смях - толкова пъти си се пльоскал в този форум, че наистина да не ти е до смях.
            И за да се сетиш - запалването на колата е като блокинг генератор, но в чакащ режим, а не в автогенераторен

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              как ще ти е до смях - толкова пъти си се пльоскал в този форум, че наистина да не ти е до смях.
              И за да се сетиш - запалването на колата е като блокинг генератор, но в чакащ режим, а не в автогенераторен
              Значи ключовата думичка била "чакащ". Ами да го беше написал още, когато започна да говориш за блокинг генератор.

              Изобщо, кога ще се научиш да използваш правилните технически понятия?

              "Нещо, като CAN шина, ама не е точно CAN....."

              "Нещо като блокинг генератор....."

              Нещо, като риба, ама не е риба....


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #37
                Ами то си е все блокинг генератор по принципа на действие и крайния резултат. И все си е CAAN ама вътрешен CAN. Като не одбирате аз не съм тук да ви уча и винаги пиша подробно всичко

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Ами то си е все блокинг генератор по принципа на действие и крайния резултат. И все си е CAAN ама вътрешен CAN. Като не одбирате аз не съм тук да ви уча и винаги пиша подробно всичко
                  Ясно! И сега да се върнем на първоначалния въпрос. Без значение, как ще наречем бобината - чакащ блокинг генератор, импулсен трансформатор или просто запалителна бобина,..............каква е ролята на въпросния диод на вторичната страна?



                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Ясно! И сега да се върнем на първоначалния въпрос. Без значение, как ще наречем бобината - чакащ блокинг генератор, импулсен трансформатор или просто запалителна бобина,..............каква е ролята на въпросния диод на вторичната страна?

                    От къде я извади тази схема??? На никоя кола няма диод

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      От къде я извади тази схема??? На никоя кола няма диод
                      Айде бе. А как ще обясниш онези 15 мегаома, които колегата е премерил на вторичната?


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #41
                        Има само резистори в кабелните накрайници

                        ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:45 ----------

                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Айде бе. А как ще обясниш онези 15 мегаома, които колегата е премерил на вторичната?
                        Съпротивлението на колегата, че е пипал с голи ръце

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Има само резистори в кабелните накрайници

                          ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:45 ----------


                          Съпротивлението на колегата, че е пипал с голи ръце
                          И на BERU ли не вярваш? (на стр. 9):

                          http://beru.federalmogul.com/sites/d...3_lowres_0.pdf



                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Ей разгорещи се спора Ще опитам да премеря съпротивлението по друг начин - с батерийка 1.5 волта и резистор в/у който да премеря пада на напрежение, така че диодът да се отпуши. И ще се разбере какво е положението, но наистина всичко клони към това че диод има. За разлика от по-старите бобини останали от бившия туинспарк, където всичко е ясно.
                            '05 166 V6
                            '98 156 2.0 TS ex ...

                            Comment


                            • #44
                              Ето, какво пише в по-горния документ на BERU:

                              In the case of static high-voltage
                              distribution with single spark ignition
                              coils, no activation spark is produced as
                              the high voltage diode in the secondary
                              circuit blocks the discharge of the
                              activation voltage


                              .....същото, което обясних в пост 13. , пък многознайко Алекс нарече "пълни глупости".

                              Ся на кого да вярваме?

                              ---------- Post added at 16:12 ---------- Previous post was at 16:06 ----------

                              Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
                              Ей разгорещи се спора Ще опитам да премеря съпротивлението по друг начин - с батерийка 1.5 волта и резистор в/у който да премеря пада на напрежение, така че диодът да се отпуши. И ще се разбере какво е положението, но наистина всичко клони към това че диод има. За разлика от по-старите бобини останали от бившия туинспарк, където всичко е ясно.
                              Идеята ти е добра, но може да се окаже, че добавени към омметъра 1,5V са недостатъчни, защото високоволтовите диоди често пъти имат по-високо отпушващо напрежение.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                И на BERU ли не вярваш? (на стр. 9):

                                http://beru.federalmogul.com/sites/d...3_lowres_0.pdf

                                В тая схема да виждаш електрическа връзка м/у управление и вторична верига?

                                ---------- Post added at 16:16 ---------- Previous post was at 16:12 ----------

                                А защо се слага в този случай диода ще ми обясниш ти

                                Comment

                                Working...
                                X