Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно масло за скорости

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ,,,
    Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      В E-learn пише 2,9 л.
      По принцип това е първоначалната информация от ГМ за нивото на маслото.
      В последствие обаче, през по-късен етап от експлоатация, променят това число на 2.2 л., която промяна касае проблемите с по-трудното превключване на скоростите при тази кутия, при наличието на 2.9 л. масло по първоначална спецификация.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • Четох по-горе за медните дихтунги.
        Сега ще спамя, понеже не е по темата, ама за някой може да е от полза.
        Като сменяте маслото, преди да се сложи медната дихтунга на пробката, същата се нагрява с газова горелка до червено и се пуска в студена вода. Това кара медта да си понижи твърдостта и стане по-пластична. При средно - и високо - въглеродните стомани, това е процес закаляване. При медта е обратното - става мека. След като стегнете пробката, медта се премачква по място и уплътнява по-добре. След 2-3 дни медта сама си връща твърдостта. Това е. Целта на това упражнение е медта да легне максимално добре в гнездото си и да уплътни, за да няма теч от пробката. Правил съм го на картера си, не на пробката на скоростите.
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • Продават такива със сечение на тръбичка. Само се стягат.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • На Опелските кутии маслото което съм точил е между 2,5 и 3,0 литра. Слагаш 2.9л. и си готов.

            Епро 2.4 20в. 175 коня кутията е друга бира колкото по-бързо го схванеш, толкова по-малко ше те"ядат" другите.
            Last edited by thecleaner; d.m.y г., 22:35.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
              Четох по-горе за медните дихтунги.
              Сега ще спамя, понеже не е по темата, ама за някой може да е от полза.
              Като сменяте маслото, преди да се сложи медната дихтунга на пробката, същата се нагрява с газова горелка до червено и се пуска в студена вода. Това кара медта да си понижи твърдостта и стане по-пластична. При средно - и високо - въглеродните стомани, това е процес закаляване. При медта е обратното - става мека. След като стегнете пробката, медта се премачква по място и уплътнява по-добре. След 2-3 дни медта сама си връща твърдостта. Това е. Целта на това упражнение е медта да легне максимално добре в гнездото си и да уплътни, за да няма теч от пробката. Правил съм го на картера си, не на пробката на скоростите.
              Дай , като е тръгнало на спам и аз да се изкажа:
              Това с медта е вярно и много полезно, но не стяга за 2-3 дни, а са буквално 2-3 минути. Правил съм го това упражнение много години. Огъвал съм и доста тоководещи шини. Не я ли огънеш веднага след откаляването- плаче мамата. Става по-твърда отколкото е била.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • С алуминиевите дихтунги няма такива филми.След като картера е алуминиев,не виждам смисъл от медно уплътнение и си слагам алуминиеви и никога не ми е капвало.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment

                Working...
                X