,,,
Известие
Collapse
No announcement yet.
Съвет относно масло за скорости
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВ E-learn пише 2,9 л.
В последствие обаче, през по-късен етап от експлоатация, променят това число на 2.2 л., която промяна касае проблемите с по-трудното превключване на скоростите при тази кутия, при наличието на 2.9 л. масло по първоначална спецификация.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Четох по-горе за медните дихтунги.
Сега ще спамя, понеже не е по темата, ама за някой може да е от полза.
Като сменяте маслото, преди да се сложи медната дихтунга на пробката, същата се нагрява с газова горелка до червено и се пуска в студена вода. Това кара медта да си понижи твърдостта и стане по-пластична. При средно - и високо - въглеродните стомани, това е процес закаляване. При медта е обратното - става мека. След като стегнете пробката, медта се премачква по място и уплътнява по-добре. След 2-3 дни медта сама си връща твърдостта. Това е. Целта на това упражнение е медта да легне максимално добре в гнездото си и да уплътни, за да няма теч от пробката. Правил съм го на картера си, не на пробката на скоростите.Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
-
На Опелските кутии маслото което съм точил е между 2,5 и 3,0 литра. Слагаш 2.9л. и си готов.
Епро 2.4 20в. 175 коня кутията е друга бираколкото по-бързо го схванеш, толкова по-малко ше те"ядат" другите.
Last edited by thecleaner; d.m.y г., 22:35.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщениеЧетох по-горе за медните дихтунги.
Сега ще спамя, понеже не е по темата, ама за някой може да е от полза.
Като сменяте маслото, преди да се сложи медната дихтунга на пробката, същата се нагрява с газова горелка до червено и се пуска в студена вода. Това кара медта да си понижи твърдостта и стане по-пластична. При средно - и високо - въглеродните стомани, това е процес закаляване. При медта е обратното - става мека. След като стегнете пробката, медта се премачква по място и уплътнява по-добре. След 2-3 дни медта сама си връща твърдостта. Това е. Целта на това упражнение е медта да легне максимално добре в гнездото си и да уплътни, за да няма теч от пробката. Правил съм го на картера си, не на пробката на скоростите.
Това с медта е вярно и много полезно, но не стяга за 2-3 дни, а са буквално 2-3 минути. Правил съм го това упражнение много години. Огъвал съм и доста тоководещи шини. Не я ли огънеш веднага след откаляването- плаче мамата. Става по-твърда отколкото е била.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
С алуминиевите дихтунги няма такива филми.След като картера е алуминиев,не виждам смисъл от медно уплътнение и си слагам алуминиеви и никога не ми е капвало.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
Comment