If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Забравили сте си една отверка в колата. И тва дето ми свири при 6000об и като дойдох не свиреше, пак почна да свири, та скоро ще мина пак да видите и да ви върна инструмента.
Добре че е свирнала да има за кво да ми донесеш отверката
тва само труда аз питам за всичкото матриал от вас бре човек общонещо тоя алкохол зле ти влияе явно като идвам ще трябва да донеса нещо качествено
шматко не пиа от 4 месеца
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
При Бобо съм ходил досега два пъти.И двата пъти останах доволен.Диагностицира се проблема,сменя се дефектиралата част и всичко това става за отрицателно време.Няма мърморене,пазарлъци от сорта:"Ела днес,ела утре...".Човека дори обяснява подробно какъв е проблема.Ами...който може си го може.Засега това определено остава моят сервиз.
А колко ще струва турбиниране на Алфа 156 1.8 ТС? Части + работа и срок за изпълнение?
Ухааа, имаш ли идея колко много пари искаш да вкараш в такъв проект. Щото освен, че ще имш примерно 260-280
коня на колелта, нищо не свършва просто дотам. После ще ти трябват по - сериозни скорости, за предпочитане със шпер, по - сериозни спирачки, по - сериозен съединител , по - стабилно окачване и ощи много други. Като краен резултат ще имаш и по-висок разход и по-скъпа поддръжка. По-малко проходима кола и по-голяма вероятност нещо да се счупи.
Ако си сериозен трябва да дойдеш в сервиза и да се обсъдят нещата на място според евентуалния бюджет от твоя страна
Ухааа, имаш ли идея колко много пари искаш да вкараш в такъв проект. Щото освен, че ще имш примерно 260-280
коня на колелта, нищо не свършва просто дотам. После ще ти трябват по - сериозни скорости, за предпочитане със шпер, по - сериозни спирачки, по - сериозен съединител , по - стабилно окачване и ощи много други. Като краен резултат ще имаш и по-висок разход и по-скъпа поддръжка. По-малко проходима кола и по-голяма вероятност нещо да се счупи.
Ако си сериозен трябва да дойдеш в сервиза и да се обсъдят нещата на място според евентуалния бюджет от твоя страна
A, не може ли турбото да не надува много? Искам да имам да речем 40 коня от горе и да си карам колата нормално, а не на 1-вата година да правя ремонт на мотора.
Ако може ориентеровачна оферта да получа на ЛС и срок на изпълнение, защото ако ме устрои цената мога да дойда до София, да спя някъде за времето през което ше се прави колата и да кисна в сервиза при Вас (да, помагам с гледането и в пиенето на бира )...
Искам да си карам колата всеки ден и да и се радвам с малко повече мощност. Но ме интересува цената дали ще си заслужава заради тази "малко" повече мощност.
A, не може ли турбото да не надува много? Искам да имам да речем 40 коня от горе и да си карам колата нормално, а не на 1-вата година да правя ремонт на мотора.
Ако може ориентеровачна оферта да получа на ЛС и срок на изпълнение, защото ако ме устрои цената мога да дойда до София, да спя някъде за времето през което ше се прави колата и да кисна в сервиза при Вас (да, помагам с гледането и в пиенето на бира )...
Искам да си карам колата всеки ден и да и се радвам с малко повече мощност. Но ме интересува цената дали ще си заслужава заради тази "малко" повече мощност.
Дали 40 или 100 коня да се вдигат работата и частите са едни и същи. Иначе работата е минимум 2 седмици и повече.
A, не може ли турбото да не надува много? Искам да имам да речем 40 коня от горе и да си карам колата нормално, а не на 1-вата година да правя ремонт на мотора.
Ако може ориентеровачна оферта да получа на ЛС и срок на изпълнение, защото ако ме устрои цената мога да дойда до София, да спя някъде за времето през което ше се прави колата и да кисна в сервиза при Вас (да, помагам с гледането и в пиенето на бира )...
Искам да си карам колата всеки ден и да и се радвам с малко повече мощност. Но ме интересува цената дали ще си заслужава заради тази "малко" повече мощност.
що реши че ще правиш мотора след 1 година,според мен като се турбинкира,не е лошо да му се направи ревизия
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment