Известие

Collapse
No announcement yet.

Track day 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • дам, идеята е 4 слика ... макар, че имаше една 164ка която беше само с предни .. ако не се лъжа
    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

    Comment


    • Мисля че имаше един фиат браво със сликове само на предните колелета. Не помня кой точно беше обаче.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • да, и бравото с черните ленти
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Е то слика няма как да не дава предимство, просто исках да знам дали да си зема още два и за отпред, щото на кола с предно ако и изтървеш дупето и няма вкарване в пътя после, за разлика от тия с задно......
          не знам защо така смяташ, но няма нищо по-лесно от това да изправиш кола с предно, дори и напреко на пътя да се пързаля, стига да имаш достатъчно сцепление отпред, място и мощност
          Задното въобще не може да се извади след един определен ъгъл, а на предното му трябва само яка газ и адекватна работа с волана за да не се хвърли след това в другата посока.
          Е тука едно клипче с Типото от времето когато беше на предно, с чисто нови пистови сликове Пирели Корса 225/620/17 отпред и нормални гуми отзад.
          Определено е доста бавно в сравнение ако беше с четири слика, понеже само от центробежната сила задницата излита в завоите и става леко сложно .
          http://videos.streetfire.net/video/F...ice_160999.htm

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • Аз бях със сликове само отпред. Много е забавно особенно ако си забравиш задните гуми на 2.8.....
            Не съм сигурен, но май щеше да е по добре с 4 гуми

            Comment


            • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
              не знам защо така смяташ, но няма нищо по-лесно от това да изправиш кола с предно, дори и напреко на пътя да се пързаля, стига да имаш достатъчно сцепление отпред, място и мощност
              Мне - задното е за предпочитане в завоя - предното се смята че те издърпва в завоя, но на писта предното си е кофти - ако се говори за максимално владеене на колата, и изстискване на максималния грип, задното има предимство - при него основното движение е да се бута колата напред, и в един завой, основното което може да ти се случи(защото въпреки че е важно как ще влезеш в него, важно е и как ще излезеш) е да ти хукне задницата......при кола със задно процеса става доста по контролируемо, в смисъл че може да се овладее, или ако пилота е по чуствителен, може по добре да хване границата след която задницата ще започне да се пързаля......когато задните гуми са движещите, в завоя когато сцеплението се изгуби, те започват да приплъзват - това може веднага да се елиминира с дори и леко отнемане на газта, и с това да си възстановиш сцеплението.....задните гуми в завой понасят два типа сили на прилепяне(не го казвам по научному, а по разбираемо) - едните сили тикат колата настрани, другите напред - когато колата се плъзне, и пилота или контрира, или отнеме газта, той или прекъсва една от двете сили, или спомага на едната, като намаля усилието и в някоя от посоките......това може да възстанови сцеплението......
              Докато при предното тръгне ли ти задницата, възможностите за овладяване са доста по малки, тъй като когато контрираш с волана, той управлява гумите който движат колата напред, а за възстановяването на сцеплението на задните гуми може и да не ти стигне завоя.......
              Трябва ли да караме кола на писта, и да изстискваме максимум бързина за обиколка при еднакви коли - предното няма капчица шанс.......
              Току що гледах и видеото което е красноречиво колата няколко пъти губи задницата или в началото, или в средата на завоя - това е чиста загуба на време - е да, не мога да отрека че изглежда зрелищно, или доставя тръпка, но ако същото типо е със задно, може да си позволи да преодолее завоя с много по голяма средна скорост......средна скорост.......ще го потретя....средна скорост.....
              Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:17.
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • стига размисли и страсти за предаването - те са го измислисли, a именно 4х4! Хем те бута през завоя, хем те вади от завоя, хем кеф че го прави малко настрани .
                Та по темата: откъде 15-ски сликове? че лятото идвааа


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • 15 ки да искаш ама чакай малко то още зимат не е дошла
                  alfa 164 t.s ex
                  tipo 2,0 16v turbo ex
                  opel astra amnesia ex
                  megane 2 ex
                  alfa 159 jtd ех
                  audi A6/S TQ 330+
                  audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                  alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                  Comment


                  • тойо 888, малко скъпо идват ама кеф цена няма
                    33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                      15 ки да искаш ама чакай малко то още зимат не е дошла
                      ами то отрано трябва, те ще си стоят дома на топло и сухо!
                      Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                      тойо 888, малко скъпо идват ама кеф цена няма
                      семи-слик също е добра оферта - може направо с тях да стигнеш и до пистата, но по 200лв е гумата...


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Мне - задното е за предпочитане в завоя - предното се смята че те издърпва в завоя, но на писта предното си е кофти - ако се говори за максимално владеене на колата, и изстискване на максималния грип, задното има предимство - при него основното движение е да се бута колата напред, и в един завой, основното което може да ти се случи(защото въпреки че е важно как ще влезеш в него, важно е и как ще излезеш) е да ти хукне задницата......при кола със задно процеса става доста по контролируемо, в смисъл че може да се овладее, или ако пилота е по чуствителен, може по добре да хване границата след която задницата ще започне да се пързаля......когато задните гуми са движещите, в завоя когато сцеплението се изгуби, те започват да приплъзват - това може веднага да се елиминира с дори и леко отнемане на газта, и с това да си възстановиш сцеплението.....задните гуми в завой понасят два типа сили на прилепяне(не го казвам по научному, а по разбираемо) - едните сили тикат колата настрани, другите напред - когато колата се плъзне, и пилота или контрира, или отнеме газта, той или прекъсва една от двете сили, или спомага на едната, като намаля усилието и в някоя от посоките......това може да възстанови сцеплението......
                        Докато при предното тръгне ли ти задницата, възможностите за овладяване са доста по малки, тъй като когато контрираш с волана, той управлява гумите който движат колата напред, а за възстановяването на сцеплението на задните гуми може и да не ти стигне завоя.......
                        Трябва ли да караме кола на писта, и да изстискваме максимум бързина за обиколка при еднакви коли - предното няма капчица шанс.......
                        Току що гледах и видеото което е красноречиво колата няколко пъти губи задницата или в началото, или в средата на завоя - това е чиста загуба на време - е да, не мога да отрека че изглежда зрелищно, или доставя тръпка, но ако същото типо е със задно, може да си позволи да преодолее завоя с много по голяма средна скорост......средна скорост.......ще го потретя....средна скорост.....
                        Феро, завиждам на търпението ти и на мисионерския духКато за човек с две коли с предно, си напълно прав! Усещам, че ще ти търсим 75-ца в най-скоро време...тогава наистина ще видиш какво е кеф!

                        Comment


                        • хубо де как така става това?

                          http://www.youtube.com/watch?v=-r0vEHLPWN0

                          http://www.facebook.com/VenturaGarage
                          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                            хубо де как така става това?

                            http://www.youtube.com/watch?v=-r0vEHLPWN0
                            Не виждаш ли как? На правите става, не в завоите.
                            Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                            EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
                              Не виждаш ли как? На правите става, не в завоите.
                              да в завоите са като залепени
                              Alfa156 Against All

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                                хубо де как така става това?

                                http://www.youtube.com/watch?v=-r0vEHLPWN0

                                С наказателни тежести на колите със задно, индиана ...

                                бмв-тата мисля стигаха до 30-ина кила и нагоре (2/3 от тях заради RWD-то и другите заради класиране на първо място в предното състезание)

                                В общи линии регламента там е обратно на ф1 и се прави всичко възможно колите да са много изравнени.
                                Крайслер Неон Q2 ... много бърз
                                Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

                                Comment

                                Working...
                                X