Известие

Collapse
No announcement yet.

Писта Серес 4-6.04.2014 - Alfisti Greece (alfisti.gr) 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
    Приятели, всички прибрахте ли се благополучно?
    И ние с дигиталния сме на родна земя и в домашна обставновка!

    Хубав уикенд беше! Покарах добре, подобрих времената от миналата година, но определено ми липсва добра опора в колата (седалка) и поради ниската мощност, ще е добре да загуби още кила тая кола, за още по-добро поведение.
    Иначе съм доволен - колата ме закара дотам, поназорих я в състезателно темпо, прокървя тук таме - къде хидравлика, къде масло от скоростна кутия, но като цяло всичко беше в нормата! Успях да изстискам 1.40.2 , но 0.3 от секундата не ми стигна да се докосна до така желаното от мен 1.39.9... но просто свършиха гумите и реално сцеплението се промени, а и пистата днес в неделя беше позапрашене и цялата с парчета от гуми, дори и по състезателната крива.
    Като за капак, сега на околовръстното на София май и алернатора си позамина, но то това се очакваше, предвид предишните индикации за проблем след 6000 оборота. НО тази колица влиза в бокса винаги на ход!
    Благодаря на Нено за time attack таксито днес! Amazing!
    Благодаря и на Феро за бокса, че вчера вятъра съсипа недобре укрепената ми шатричка и ако днес валеше, щяхме да сме на сухо, с бокса който ни завеща.
    Браво и на цялата БГ група за представянето!
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 22:01.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • Аз и VAN сме по домовете< чакам ICI да се обади, че си е у тях!
      Невероятно мероприятие, живот и здраве догодина Пак.
      sigpic
      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
      FIAT TIPO 1.6 DOHC

      Comment


      • И аз акостирах благополучно в Търново.

        Comment


        • Много приятен трак дей се получи Времената падат, това може само да ни радва

          Благодарности за джантите и гумите, които ми дадоха момчетата от Вентура, за да се придвижвам с колата по нормалните пътища. Така направо сликовете ми бяха монтирани на моите джанти още от София и не губих време на пистата при гумаджията

          Също така голямо Благодаря на Феро и Милен за бокса, който ми "завещаха" в събота

          Евала и на Ненко, повози ни поне 20 човека в 145-цата Супер яко изживяване беше

          И най-важното - всички се прибрахме живи и здрави...
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • опа ето малко снимки от мен, ще пусна по-натък и малко видеота

            https://www.facebook.com/ic.iliev/me...1276784&type=3

            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
            YouTube
            evo2 600

            Comment


            • Ици го проверих беше в буса за Русе!


              Иначе голямо евала за всички от България!

              Ферариста - дойде, имаше проблеми. Видя, че може да постигне по-добри времена, които обаче е постигал и общо взето щеше да е бешумно разхищение на средства и т.н. само и само да е дал примерно 1.28. Време което е давал. А полза от това реално никаква. Но пък ни липсваха в неделя! Голямо евала на Милен за накрайниците и за всяка помощ, която дава винаги светкавично и на момента! Не остана време да почерпим. Абе и двамата са железари!

              Ванката и Светльо - страшен екип. Светльо му бях обещал нещо но бях сигурен и че сам ще се справи -- е справи се и то как!!!! Фуриозо, беше супер и много прецизен!

              Ици и Маджо - свалям шапка! Много подготвени. Резултата налице! Надявам се, че ги спечелихме занапред и ще подкрешят групата!.

              Жоро - Сажди - няма сила дето да го спре, само човек отблизо запознат с подготовката, логистиката и риска които поема... Голямо ЕВАЛА!

              Петко... мисля че пак е най-бързата дизелова алфа на Серес! Много подготвен!

              Декстър и Венци имаха проблеми, но и се забавляваха... тяхната е дълга те да си разкажат... но се забавляваха!

              Радо нямах възможност да го наблюдавам. Но колата изглеждаше страхотно!

              Браво а Еньо и Тошо за ентусиазма и раздаването!

              Нашият екип - Венци, Данчо, Дидо, Гъзи, Мъри, Боби 33, Тошко, Гиги, Бесника - НЕЗАМЕНИМИ!

              Венци и Данчо бъркаха в огъня за една гайка без да се замислят, и какво ли още не ..... нямам думи! Боби и Венци донесоха от София жизнено важни части и спасиха екипа! Мурджев за щастие не му се отвори работа, но пък изпи всичката БИРА!!!! Бесника каза на митничарите да натискат и приготвяше храна върху рампите, с джанта на огън от дюшеме!!! Дидо беше навсякъде!

              Благодаря Ви!

              Аз се забавлявах. Много. Направих почти 150 обиколки над 450 км на пистата.

              Пробвах всичко за да счупя мотора. Имах доста дребни проблеми, но благодарение на хората по-горе колата не спря 3 дена на пистата. Не очаквах, че така бързо ще с е слуват нешата и не бях подготвен със много на брой хубави гуми. В петък се пуснах накрая за време и завъртях няколко тура в 1.29.... не чисти със изпреварвания, което на този етап ми е достатъчно. После тренирах състезателни дистанции от по 10-15 обиколки и т.н..

              Повозих колкото хора можах. Истината е че финансово е трудно. Имаше и такива на които отказах! Моля за разбиране.


              Много съм щастлив, че Българската група е толкова подготвена и всяка година сме все по-напред и по-напред! ЕВАЛА!

              Запознахме се с още нови хора. Аз се запознах с Арчи. Позволих си да му дам съвет. Послуша ме и после ми благодари! 33-ка с време 1.34!!!!!

              ВРЕМЕНАТА ГИ ИМА ТУК - http://www.mylaps.com/en/classification/3003176

              Click image for larger version

Name:	10002914_594742270622014_7633258717098235595_n.jpg
Views:	1
Size:	22.6 Килобайта
ID:	2334333

              Click image for larger version

Name:	10155645_594741997288708_6901029212468445111_n.jpg
Views:	1
Size:	29.2 Килобайта
ID:	2334334

              Click image for larger version

Name:	1982099_594736560622585_189720648028319407_n.jpg
Views:	1
Size:	65.0 Килобайта
ID:	2334335
              Last edited by ne0; d.m.y г., 00:19.

              http://www.facebook.com/VenturaGarage
              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

              Comment


              • Освен едно голямо евала на Българската група и най-вече на водачите Нено И Феро ... не знам какво друго да кажа.
                2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                GSM: 0888 520 600

                Comment


                • За разлика от други години не можах за "оклепам" на пистата по 4-5 часа като друг път, но благодарение на Венци тази година беше незабравимо!
                  Венци ти сбъдна една мечта да изгледам цялата писта през предния "джам" на кола!!!
                  75 2,0 '85
                  75 2,0 TS
                  Corsa A 1,4
                  Corsa A 1,6 GSI

                  Comment


                  • Ето моите снимки от събота
                    https://www.facebook.com/petar.tilev...6959149&type=1
                    Аз бях само в събота, но си заслужаваше отново. Цялата българска група беше супер. Евала пичове.
                    Който се открие да се отбелязва. По-късно по някое време ще кача всички снимки във фотобукет, то тек са най-ставащите за гледане.
                    Last edited by PEPI-2ALFA; d.m.y г., 09:55.
                    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                    Comment


                    • Браво на всички!!!
                      Благодарнасти на Нено за всичко с което се захвана за този приятен уикенд.
                      Също така че реши да направи и една бърза обиколка с мен и доста хора.
                      Нено вземал съм ти лепенка TAXI
                      Специални благодарности на Дидо NTuning в четвъртък до 23:00часа се мъчихме да настроим автомобилът за маклата тубина така че да не счупим мотора .
                      Мога само да кажа :
                      ОБОРОТИ!!!!!!!!!!!!!!!!

                      Comment


                      • Да ви попитам нещо, което ми направи впечатление. При мен, при Ици и на още няколко коли забелязах, че предна дясна гума се износва яко от вътрешната страна. По принцип мислех, че предна лява ще страда най-много от външната си страна, но изненада...

                        В неделя сутринта открих, че преден ляв слик е перфектен и износен равномерно и от вътре и от вън, но преден десен беше тръгнал да си показва конците от вътрешната страна и в добро здраве от външната

                        Избягвал съм острите кърбове, не съм давал газ в завоя с навит волан, като цяло много "предпазливо" съм карал и 3-те дни, камбърите съм ги направил не много агресивни - под 2 градуса, а сходимостта е на 0...

                        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 17:43.
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • Ми повече от нормално е, вътрешната гума превърта по ред причини.....
                          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                          не съм давал газ в завоя с навит волан,
                          Давал си....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Според мен, това се случва на коли без шпер и голям камбър, на излизане от завой.

                            Също може и неравномерно загряване породено от много неща, слаб контакт, загуба на сходимост и т.н... Възможно е и просто несъответствието на размер гума/джанта.
                            Last edited by ne0; d.m.y г., 21:36.

                            http://www.facebook.com/VenturaGarage
                            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              не съм давал газ в завоя с навит волан
                              давал си

                              http://www.facebook.com/VenturaGarage
                              Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                              Comment


                              • Сбития ми коментар от представянето е както следва:
                                Основен виновник - аз.....
                                Причина - неправилен монтаж на амортисьора от БМВ Е36.....
                                Следствие - около сантиметър бяга сходимоста и в двете посоки на задните гуми видно от огъването на ал. ламарина на прикачените снимки - това е със стоковите гуми(285/35/1 с който се пуснах още в петък, 250 и 270 широк слик може би шава и повече......
                                За по любопитните има видео сравнение на обиколката от 01.11.2013, със 240/64/17 предни гуми и 250/65/18 отзад, и амортисьор монро отзад на същия шенкел - 1.27.27 и сега със първоначално - 240/64/18 отпред и 250/65/18 отзад и с време средни 1.31 и после в събота 250/64/18 отпред и 270/65/18 отзад с време средни 1.29......тва с БМВ аморт отзад......
                                Пуснах се с по големите сликове отзад за да разбера каква е разликата в механичното сцепление на 2 см по широк слик отзад, и тя е грубо 2 секунди надолу......
                                Което на теория значи че време от 1.27.2 може да падне със същия диапазон, не говорим че имам и 285 слик с етикетите по него......и тва без да летя твърде високо в облаците, просто теоретично разсъждение, на практика колкото повече слиза човек надолу във времената, толкова по трудно става да ги подобрява......
                                Но категорично дизайнерчето на ГТР-а мое да земе да се гръмне поне два пъти, по малката маса на носачи и прочее отпред е много по добре, не бях тествал новата предница на странични натоварвания и съм хепи че издържа, на Кал все пак се тества друга издържливост......
                                Преди
                                Сега

                                Пи Ес.....
                                Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                                Мурджев за щастие не му се отвори работа, но пък изпи всичката БИРА!!!!
                                Имам известни оплаквания от въпросния, твърде много вика и повишава тон, псува каруцарски и не изглежда добре......с мъка го възпрях отново да ми лепи джама......
                                Attached Files
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X