Известие

Collapse
No announcement yet.

И пак за Голф 2 vs Alfa 155

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Я да попикая малко газ в огъня...

    Аз бе все няколко пъти се каза и пак нищо...
    Тези две коли не са в един клас. За да се получи нещо интересно, трябва колата в по-горния клас да е по-мощна от колата в по-ниския клас. Главната причина за това е масата.
    Знам колко тежи моята кола и знам че 155 е доста над мен. Знам и че Golf 3 GTI 16V тежи с около 100 кила по-малко от 145. За какво си говорим тогава.
    Опни му на тоя Golf една Alfa или каквато и да е друга кола с горе долу същите коне на тон (bhp/ton) и да гледаме тогава какво става.
    Принципно ако Golf 3 GTI 16V събира пътя, то тогава 145 1.8 16V ще събира и дърветата около пътя, а 2.0 16V сигурно и самолетите ще смъква...
    Иначе съм абсолютно съгласен, че има Golf-ове, които вървят, но ако говорим за stock и за изравнени маса и мощност мисля, че няма смисъл да казвам дали ще е Alfa-та или Golf-а.

    Ето и малко данни, за споменаваните коли:

    Alfa Romeo 155 1.8 8V
    Manufacturer: Alfa Romeo
    Kerb weight: 1204 kg
    Type: S-4
    SOHC
    8 valves total
    2 valves per cylinder
    Main bearings: 5
    Bore x stroke: 84.00mm Ч 80.00mm
    Bore / stroke ratio: 1.05
    Displacement: 1773 cc 108.19 cu in
    Compression: 10.00:1
    Fuel system: Bo Motronic M 1.7 fuel inj.
    Aspiration: Normal
    Catalytic Converter: Y
    Max. output: 126.7 PS (125.0 bhp) (93.2 kW)@6000 rpm
    Max. torque: 165.0 Nm (122 lbft) (16.8 kgm)@5000 rpm
    Coolant: Water
    Specific output: 70.5 bhp/litre
    Specific torque: 93.06 Nm/litre
    Performance
    0-100km/h: 10.3 s
    Kilometre: 31.80s
    Top speed: 201 km/h
    Power to weight: 103.82 bhp/ton

    Alfa Romeo 155 2.0 8V
    Kerb weight: 1214 kg
    Manufacturer: Fiat
    Type: S-4
    Wet sumped
    SOHC
    8 valves total
    2 valves per cylinder
    Main bearings: 5
    Bore x stroke: 84.00mm Ч 90.00mm
    Bore / stroke ratio: 0.93
    Displacement: 1995 cc 121.74 cu in
    Compression: 10.00:1
    Fuel system: Bo Motronic M1.7 fuel inj.
    Aspiration: Normal
    Catalytic Converter: Y
    Max. output: 145 PS (143.0 bhp) (106.6 kW)@6000 rpm
    Max. torque: 138.0 Nm (102 lbft) (14.1 kgm)@5000 rpm
    Coolant: Water
    Specific output: 71.7 bhp/litre
    Specific torque: 69.17 Nm/litre
    Performance
    0-60mph: 9.3 s
    0-100mph: 25.5 s
    Quarter mile: 17.10s @ 83.00 mph
    Kilometre: 31.00s @ 172.00 km/h
    Top speed: 200 km/h
    Power to weight: 117.79 bhp/ton

    VW Golf 3 2.0 16V
    Kerb weight: 1100 kg
    Manufacturer: Volkswagen
    Type: S-4
    DOHC
    16 valves total
    4 valves per cylinder
    Main bearings: 5
    Bore x stroke: 82.50mm Ч 92.80mm
    Bore / stroke ratio: 0.89
    Displacement: 1984 cc 121.07 cu in
    Compression: 10.20:1
    Fuel system: Bo K-Jet fuel inj.
    Aspiration: Normal
    Catalytic Converter: N
    Max. output: 150.1 PS (148.0 bhp) (110.4 kW)@6400 rpm
    Max. torque: 175.0 Nm (129 lbft) (17.8 kgm)@5000 rpm
    Coolant: Water
    Specific output: 74.6 bhp/litre
    Specific torque: 88.21 Nm/litre
    Performance
    0-100km/h: 9.3 s
    Kilometre: 30.50s
    Top speed: 208 km/h
    Power to weight: 134.55 bhp/ton

    VW Golf 1986 1.8 16V
    Kerb weight: 907 kg
    Manufacturer: Volkswagen
    Type: S-4
    DOHC
    16 valves total
    4 valves per cylinder
    Main bearings: 5
    Bore x stroke: 81.00mm Ч 86.40mm
    Bore / stroke ratio: 0.94
    Displacement: 1781 cc 108.68 cu in
    Compression: 10.00:1
    Fuel system: Bo K-Jet fuel inj.
    Aspiration: Normal
    Catalytic Converter: N
    Max. output: 138.9 PS (137.0 bhp) (102.2 kW)@6100 rpm
    Max. torque: 168.0 Nm (124 lbft) (17.1 kgm)@4600 rpm
    Coolant: Water
    Specific output: 76.9 bhp/litre
    Specific torque: 94.33 Nm/litre
    Performance
    0-60mph: 7.5 s
    0-100km/h: 8.1 s
    Quarter mile: 16.20s
    Kilometre: 29.00s
    Top speed: 204 km/h
    Power to weight: 151.05 bhp/ton

    Ако някой иска мога да дам и характеристиките на 16V Алфите, както и на други коли. Това са данни на производителя.
    Сами виждате какво значение имат конете на тон (bhp/ton)
    www.facebook.com/workshox

    Comment


    • #17
      ГТИ Голф са и 1,8 -8 и 1,8-16 , но мисля че алфата не може да бие 1,8-16 дори и да е PL, a ne KR ...говоря за 2-ки , щото 3-ките са имат е2-16 , но не върви колкото 2-ка 1,8-16

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от jorko
        ГТИ Голф са и 1,8 -8 и 1,8-16 , но мисля че алфата не може да бие 1,8-16 дори и да е PL, a ne KR ...говоря за 2-ки , щото 3-ките са имат е2-16 , но не върви колкото 2-ка 1,8-16
        и аз тфа пофтарям ама кой да ти слуша ...
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • #19
          Ае Шокс що си мислиш че 1.8ТС 16В 145 е по-бърза от ГТИ 16В ?!?!?!?
          нещо си в заблуда ...
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

          Comment


          • #20
            и така ... колкото и да си обичаме италианските возила
            истината е че далеч те не вървят толкова колкото си мислим (изключвам Жорето и Фил)
            на сток въобще не сме толкова добри ...
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
            Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от jorko
              ГТИ Голф са и 1,8 -8 и 1,8-16 , но мисля че алфата не може да бие 1,8-16 дори и да е PL, a ne KR ...говоря за 2-ки , щото 3-ките са имат е2-16 , но не върви колкото 2-ка 1,8-16
              Като говориш за 2-ки сравнявай с Алфа 33 и мога от личен опит да ти кажа че Алфа 33 1.7 16В РАЗМАЗВА повтарям РАЗМАЗВА Всякакъв голф 2 ГТИ по простата причина че е 950 кила и е 139 коня БОКСЕР

              А за голф 3 въобще не ми говорете 2.0 16В - 0-100 9.3 сек.
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Понеже доста си играх да напиша предишното си мнение, ще взема да дам всички Алфи и Голфове за сравнение.
                DiStefano и ти газ пикаеш в огъня батенце, ама ето пак за 145 1.8 16V TS, ако няма да го бие, поне ще са наравно и Golf-а ще пада след 150 заради челното съпротивление и заради един два други фактора.
                Айде сега и заводски данни за:

                Alfa Romeo 1461.8 16V TS
                Kerb weight: 1215 kg
                Manufacturer: Alfa Romeo
                Type: S-4
                Wet sumped
                DOHC
                16 valves total
                4 valves per cylinder
                Bore x stroke: 82.00mm Ч 82.75mm
                Bore / stroke ratio: 0.99
                Displacement: 1747 cc 106.60 cu in
                Compression: 10.70:1
                Fuel system: Bo Motronic M 1.5.5 fuel inj.
                Aspiration: Normal
                Catalytic Converter: Y
                Max. output: 144 PS (142.0 bhp) (105.9 kW)@6500 rpm
                Max. torque: 169.0 Nm (125 lbft) (17.2 kgm)@3500 rpm
                Coolant: Water
                Specific output: 81.3 bhp/litre
                Specific torque: 96.74 Nm/litre
                Performance
                0-100km/h: 9.3 s
                Kilometre: 30.20s
                Top speed: 209 km/h
                Fuel consumption: 11.5/6.6/8.4 l/100km urban/combined/mixed
                Power to weight: 116.87 bhp/ton


                Alfa Romeo 1451.8 16V TS
                Kerb weight: 1195 kg
                Manufacturer: Alfa Romeo
                Type: S-4
                Wet sumped
                DOHC
                16 valves total
                4 valves per cylinder
                Bore x stroke: 82.00mm Ч 82.75mm
                Bore / stroke ratio: 0.99
                Displacement: 1747 cc 106.60 cu in
                Compression: 10.70:1
                Fuel system: Bo Motronic M 1.5.5 fuel inj.
                Aspiration: Normal
                Catalytic Converter: Y
                Max. output: 144 PS (142.0 bhp) (105.9 kW)@6500 rpm
                Max. torque: 169.0 Nm (125 lbft) (17.2 kgm)@3500 rpm
                Coolant: Water
                Specific output: 81.3 bhp/litre
                Specific torque: 96.74 Nm/litre
                Performance
                0-100km/h: 9.1 s
                Kilometre: 30.00s
                Top speed: 207 km/h
                Fuel consumption: 11.5/6.5/8.4 l/100km urban/out of town/combined
                Power to weight: 118.83 bhp/ton

                Значи все пак се оказва че 146 е горе долу почти 1 към 1 с Golf-a, а за 145 какво да кажа...на черното не казвам бяло...факти!
                И понеже DiStefano каза, че сток не сме нищо особено едва ли не, замисли се малко ако на тази скромна Alfa 1.8 16V вземем и й смъкнем килата на 1100, колкото е на супер дупер Golf 3 GTI 16V теглото...и какво тогава...???
                www.facebook.com/workshox

                Comment


                • #23
                  Това за 33-ката 1.7 16V наистина си е така. 136 коня на 950кг . И прави хубави стартове...
                  Очевидно е че един Golf 2 1.8GTi ще мине 155 1.8 8V (дали в началото или края) ако и двете са stock, ако си говорим коя е по-бърза.
                  Само не знам защо всички (от опит съдя) искат да се пробват с GTi версия, а не някое обикновено 1.8 Golf 2 (нямам представа колко коня са). Все пак алфичката не е спортно изпълнение а си е най-обикновен базов модел.
                  Alfa Romeo 155 1.8TS
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                  Comment


                  • #24
                    Аз не знам защо сравнявате 155 1.8 с GTI и то голф, като алфата трябва да я сравнявате с пасат. Това че е пред голфа на 400 метра на мене поне ми говори че най бавната 155 дърпа голф от "бързите" ми пробвайте алфа 2.5 или Q4 с голфчето пък да видим дали италианците не са им бързи колите. Аз голф 2 1.8 gti го дърпах с уно 75коня
                    А за 3 ка 2.0 16в вече съм убеден че ако е сток мойта алфа я прави смешна а е по тежка със 100 кила.
                    И последно да кажа, че преди две години на един бал с Ланчията и 4 души в колата разцепвах и 33ка 1.7 8в и голф 2 и то KR за който всички твърдяха че бил страшно бърз а след 120 просто съвсем умираше. Ръчкахме се по българия и цариградско до към 190 и никой не повярва как ги минах тия двамата а алфата даже беше правена нещо и вървеше с голфа

                    Comment


                    • #25
                      От къде пък тея изводи за вървенето на Голфа И както каза БоБо по никакъв начин Голф неможе да бие 33 с + много кубици в полза на Голфа! С мойта късам джуки на 3-ка ГТИ 2.0 8В,САМО ДЕТО СЛАГАМ БЕНЗИН 100+!Но колата ми е 1.3 с 15' джанти!
                      Live a guidare la mia bella macchina,guidare per vivere e sentire il battito del mio CUORE SPORTIVO 145 1.9 JTD с джанти от Милано и новия цвят BLACK DAITONA FERRARI EX.bella 33Imola''156 2.4JTD''GTV

                      Comment


                      • #26
                        Колеги, извинявам се за дългото отсъствие, но моя "скъп" доставчик ми беше ограничил нета. Та значи сега да поясня :
                        - Голфа наистина беше 2.0 - може и да не беше точно GTi (не познавам с прецизност модификацийте на Голфовете, но така ми беше даден като инфо);
                        - Алфата е 1.7 8V ;
                        - и последно, не съм казал, че трябва да "препикаваме всички немски коли" (или както там беше точния цитат) - просто пуснах филмчето, за да видите и да се порадвате заедно с мен.
                        За сведение 155-цата е в перфектно състояние (просто собственика й доста си разбира от работата...), а този Голф съм го виждал да "къса шортите" на доста свои събратя... Не знам - заключенията си ги прави всеки за себе си, това е истината, която видях и аз и съответно заснех.
                        За миг се изкуших да постна темата и при колегите от VW, ма ше настане истинска война
                        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                        Comment


                        • #27
                          !

                          стройте въпросния голф,който може да върви с тспарк Алфа 75 шоуто ще е пълно
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            Re: !

                            Първоначално публикувано от virusalfa
                            стройте въпросния голф,който може да върви с тспарк Алфа 75 шоуто ще е пълно
                            дали?какви са ти о4акванията за шоу??

                            Comment


                            • #29
                              ?

                              ти на голфа ли залагаш или що?!
                              Аlfa 164 Super 2.5TD

                              Comment


                              • #30
                                Добре де, аз не разбирам кой е станал смешен? Най наточеният Голф едвам бие най слабата Алфа от горния клас . Това ми прилича на вица дето един борец видял друг да играе шах с кучето си и възкликнал: "Ей какво умно куче! " a оня отговорил: "Кое му е умното бе, аз водя с 3:2 игри!!!"
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X