Известие

Collapse
No announcement yet.

BMW 320 vs. Alfa 156 1.8 T.S.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Не можаха да я чипосат. Имаше файлове за сумати и алфи, но точно за моя компютър няма.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от oem
      Аз на майтап тръгнах. Исках да го напаря. И сега не ми дава мира. Утре я чипосвам, парвам го здраво баварчето и край с гонките. Да защитя марката поне Това тежкото не мое да ме бие току така
      не става само с ядене(чипосване))) вземи покарай малко и потренирай! не се хвърляй ей така. щото и ферари да си вземеш като не си му свикнал ще те разпарят навсякъде
      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
      sprint tropheo
      155/1.8
      156/2.0 Selespeed

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от fiore
        Първоначално публикувано от oem
        Аз на майтап тръгнах. Исках да го напаря. И сега не ми дава мира. Утре я чипосвам, парвам го здраво баварчето и край с гонките. Да защитя марката поне Това тежкото не мое да ме бие току така
        не става само с ядене(чипосване))) вземи покарай малко и потренирай! не се хвърляй ей така. щото и ферари да си вземеш като не си му свикнал ще те разпарят навсякъде
        Много вероятно да е това причината
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от oem
          Първоначално публикувано от fiore
          Първоначално публикувано от oem
          Аз на майтап тръгнах. Исках да го напаря. И сега не ми дава мира. Утре я чипосвам, парвам го здраво баварчето и край с гонките. Да защитя марката поне Това тежкото не мое да ме бие току така
          не става само с ядене(чипосване))) вземи покарай малко и потренирай! не се хвърляй ей така. щото и ферари да си вземеш като не си му свикнал ще те разпарят навсякъде
          Много вероятно да е това причината
          Казвам ти го от опит. Преди да седна в първата си алфа карах 325i . В момента в който се качих в 155 2,5 6V(което е със същия обем и брой на цилиндри с бмв-то)разбрах че сравнение като динамика и скорост не може да има. алфата е с дължина пред бмв при равни агрегати. Със 155-цата си (тази от подписа, когато беше във форма) най редовно се дърпах с 318 и 320. Резултатът най често беше в моя полза.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #50
            320-ка няма шанс, за 400 м не знам, но няколко пъти си се гонихме по пътищата, верно че не знам какви шьофьори са били, но факт е че колкот и да се напъваха сравнително бързо остават на сериозно разстояние. Също така алфата осезаемо набира и им дъра и по прави и по завои. Явно бавареца е тежък, или двигателя му не дава много, не знам, но е факт. По път с завои и 535 няма никакъв шанс, въпреки че на правите много бързо настига, но все пак е двигателя е двойно по голям ...

            Comment


            • #51
              Аз разбрах къде е проблема най-накрая. Днес с тези от диагностиката се качихме в колата с лаптоп и се повозихме, и гледахме какво се случва с мотора. Пържиме на няколко пъти и излязох грешки в контрола на горивото. И ми казаха, че ми е слабо налягането на горивото. Аз и я усещам защото като и подам рязко газ и колата глъхне. Бавно се развърта. Тоя пич вика, че е карал таква алфа и го е залепяло на седалката, а моята не го прави.

              Утре ше видим как е безиновия регулатор и помпата.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Ще дойдете на мойто че колата не е в ред....

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от gigi
                  Ще дойдете на мойто че колата не е в ред....
                  Ами нормално. Аз я усещах колата, че не е добре, но като не знам в дйствителност колко трябва да върви и гадая на посоко.

                  Може би регхулатора за налягането не е добре, но ще видим довечера като замерим след него на колко бара идва.

                  Иначе при загрял мотор вече въздуха е с температура 32 градуса на празен ход и при 120 км в час е около 26 градуса, което мисля е много добре.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    Хммм чак залепвае на седалката, или мойта не е наред от самото начало, или не се усеща залепяне, и на григор 156 е същата работа при ускорение, сега след чипосванетоне знам как е, така че не е само при мойта. Тоя да не е карал някаква барана, я турбинирана я чипосвана?
                    Иначе ... ще видя и аз помпата при ремонта, нонай често грешка в микстурата може да даде от проблемна ламбда, и то не от самаа ламбда, товами го дава редовно като се появи пукнатина в някой от малките катализатори. Когато е малко пукната най-вероятно си дава грека но чека не светва щото след това изчезва, но като стане повече спукането си светва за постоянно точно с тая грешка. Така че ... не бързай да сменяш регулатор на помпата, а там лесно може и да измериш какво е налягането.

                    Comment


                    • #55
                      Мерихме налягането. Точно 2,8 бара е на празен ход, като подам гас стига до 3,1 или малко от горе. Точно както трябва да е.

                      Но дава грешка в управление на горивото. Писахме в един руски форум и ше видим какво ще кажат там. Иначе всичко е на ред. ламбдата е наред, даже си показва добри стойности в движение. Запалването също е добре, въздух в изобилие и то 25, 26 градуса когато е в движение.

                      Ще гадаем тази грешка от какво може да е.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #56
                        не знам за другото ама си смени гумите

                        ВЕДНАГА, и изобщо не се гони с тези ..
                        Аз имам малко опит с 2 голфа ГТИ къмто 180 коня на братчеда ..
                        Ами втория е с некви пирели драго от 98-ма - такива пласмаси са че на всяка предавка до 3-та при настъпване до долу върти само гуми. Предишния беше с новички от 2005-та мишлинки и много по малко въртеше гуми ..
                        Да не говорим че заради тези гуми изправи един завой и .. преден фар, халогени броня и т.н.
                        ALFA 156 1.9JTD '98
                        ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                        Comment


                        • #57
                          За да отпушиш носа на твоята кола просто смени филтура с реплисмент и варираи пове4е с съеденителя не я оставяи да пада под около 5600 оборота има и друг вариант зна4и гледаи да задържиш колкото може пове4е и по високи обороти и тогава от първа вкараи 3 та и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!Успех 6те го бие6!
                          Privilegiqta da si pruv rajda zaduljenieto da vodi6!

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
                            За да отпушиш носа на твоята кола просто смени филтура с реплисмент и варираи пове4е с съеденителя не я оставяи да пада под около 5600 оборота има и друг вариант зна4и гледаи да задържиш колкото може пове4е и по високи обороти и тогава от първа вкараи 3 та и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!Успех 6те го бие6!
                            От 1-ва 3-та? Това е сигурна загуба.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
                              и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!
                              Ти уби всичко детско в мен Каква е логиката пък тук
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.6 TS '98
                              Ex: Алфа Ромео 156, 1.9 JTD 16V (140 ps) '03
                              Ex: Алфа Ромео 159, 2.4 JTDm (200+ ps) '07
                              Alfa Romeo 146 ti

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от SwappeR
                                Първоначално публикувано от Пламен Начев Начев
                                и не натискаи педала на газта до доло така развурта по бавно двигателя!
                                Ти уби всичко детско в мен Каква е логиката пък тук
                                Колегата Начев сигурно има предвид да се използва пика на въртящия момент
                                TIPO 2.0 91g.
                                PUNTO 1.2 04 g.
                                156 1.8 TS 00g

                                Comment

                                Working...
                                X