Известие

Collapse
No announcement yet.

Генерация - що е то...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Генерацията е така изчислена, че да играе важна роля в засмукването на чиста смес гориво/въздух. Цяла наука си е и всяко едно преправяне изисква последваща настройка на софтуера. Както си отпушил системата сега скороста на газовете се е променила в различните диапазони от там и засмукването.

    Генерацията е така изчислена, че всяка пулсация от изгорели газове да засмуква следващата. Не трябва да се припокриват (да има голям бекпрешър) или да остава промеждутък между тях (прекалено бързо изчистване).

    Правилно си забелязал, че от началото е по-широка. С цел да се запази максимално налягането в изпускателната система, защото за да имаме скорост и газовете да излизат в изпускателната система трябва да имаме налягане над атмосферното. По-ниското налягане привлича по-високото.

    Сега ти си намалил драстично това налягане в ниските от там и загуба на скорост на газовете както и нарушено засмукване на чиста смес. За сметка на високите обороти обаче където е обратното. Трябва да се погрижиш това да бъде компенсирано. Има начини за това.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #62
      Наистина си е доста сложна наука - има страшно много параметри, чрез които се изчислява как точно да бъде изпълнена изпускателната система, но това преправяне, което съм извършил е след доста четене и с точно определена цел, която след първите няколко километра каране видях, че е осъществена. Колата е доста по-жива от преди. В ниските също я усещам по-силна, но кажи все пак какви са начините, за които споменаваш. Може с тях да стане още по-добре!!
      Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
      Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
      BMW 328i

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
        Наистина си е доста сложна наука - има страшно много параметри, чрез които се изчислява как точно да бъде изпълнена изпускателната система, но това преправяне, което съм извършил е след доста четене и с точно определена цел, която след първите няколко километра каране видях, че е осъществена. Колата е доста по-жива от преди. В ниските също я усещам по-силна, но кажи все пак какви са начините, за които споменаваш. Може с тях да стане още по-добре!!
        За ниските ми е странно като казваш да е по-добре. На кое викаш ниски? По-принцип всяка промяна по изпускателната система различна от оригиналната е едно за сметка на друго.

        Ако гледаме твърдо само върху изпускателната система и нейната работа това би било постижимо като се компенсира с повече изгорели газове и по-висока температура в системата. Най-добре става като първо се погрижиш да запазиш температурата в системата, а и самите тръби максимално горещи (да няма загуба на топлина). След това да се измери съотношението (стехиометрично) между гориво:въздух и да се пренастрои в целия диапазон да бъде еднакво. На този етап това е осъществимия вариант.
        Last edited by oem; d.m.y г., 21:43.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          За ниските ми е странно като казваш да е по-добре. На кое викаш ниски? По-принцип всяка промяна по изпускателната система различна от оригиналната е едно за сметка на друго.

          Ако гледаме твърдо само върху изпускателната система и нейната работа това би било постижимо като се компенсира с повече изгорели газове и по-висока температура в системата. Най-добре става като първо се погрижиш да запазиш температурата в системата, а и самите тръби максимално горещи (да няма загуба на топлина). След това да се измери съотношението (стехиометрично) между гориво:въздух и да се пренастрои в целия диапазон да бъде еднакво. На този етап това е осъществимия вариант.
          Т.е. примерно термолента на колекторите + една идея обогатяване на сместа?

          п.п. На ниски казвам оборотите в които най-често карам - 1000-2000
          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
          BMW 328i

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
            Т.е. примерно термолента на колекторите + една идея обогатяване на сместа?
            Тоест конкретно: термо лента 1100 гр. на колекторите и даунпайпа до резонатора + точно обогатяване на сместа (не знам как се измерва "една идея" )

            Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
            п.п. На ниски казвам оборотите в които най-често карам - 1000-2000
            И там имаш подобрение?
            Last edited by oem; d.m.y г., 21:48.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Тоест конкретно: термо лента 1100 гр. на колекторите и даунпайпа до резонатора + точно обогатяване на сместа (не знам как се измерва "една идея" )



              И там имаш подобрение?
              Е поне за едно и също говорим! А иначе за мощността в ниските - не се изживявам като дино-стенд, така че не мога да гарантирам дали върви както преди или малко повече. Но в никакъв случай не е по-слабо. След 2000 вече няма съмнение, че има повече сила. А ти по принцип си против разширяването на генерацията на стоков мотор, така ли?
              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
              BMW 328i

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                Е поне за едно и също говорим! А иначе за мощността в ниските - не се изживявам като дино-стенд, така че не мога да гарантирам дали върви както преди или малко повече. Но в никакъв случай не е по-слабо. След 2000 вече няма съмнение, че има повече сила. А ти по принцип си против разширяването на генерацията на стоков мотор, така ли?
                Не съм против. Просто трябва да се погрижиш още за това с което си се захванал
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Не съм против. Просто трябва да се погрижиш още за това с което си се захванал
                  Така е, няма съмнение! Радвам се, че проведохме един такъв градивен диалог! Може да е полезно и на другите освен мен.
                  Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                  Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                  BMW 328i

                  Comment


                  • #69
                    Колеги всичко това което говорите как стой при турбо дизела ? В сила ли са законите на физиката които колегата ОЕМ изреди или там важи колкото по-широко по-добре?
                    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                    Comment


                    • #70
                      Колеги всичко това което говорите как стой при турбо дизела ? В сила ли са законите на физиката които колегата ОЕМ изреди или там важи колкото по-широко по-добре?
                      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                        Колеги всичко това което говорите как стой при турбо дизела ? В сила ли са законите на физиката които колегата ОЕМ изреди или там важи колкото по-широко по-добре?
                        Прекалено широкото е също толкова зле, колкото и прекалено тясното. Законите са в сила винаги, но най-добре попитай колегата acko88 - той има jtd с правена генерация.
                        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                        BMW 328i

                        Comment


                        • #72
                          Същото е почти.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Същото е почти.
                            Ако може по-конкретно,колега за дизелите (аз съм с 2.4 140к.с). Благодаря предварително!
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                            Comment


                            • #74
                              ..

                              За дизелите ви трябва генерация на 63
                              BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                              Comment


                              • #75
                                Колеги да попитам на мойта чума 145 2.0 тс, искам да махна катализатора и някое друго гърне без да преправям колекторите. На колко мм ще е най-добре да сложа тръба. Благодаря предварително !
                                145sigpic Quadrifoglio Verde-00'
                                http://www.youtube.com/watch?v=7VJBJIC7KXE&NR=1

                                Comment

                                Working...
                                X