If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Сложи някое по-дълго резонаторно с вата след първия резонатор , иначе си купи шлемофон )) Това естествено няма да стане много тиха кола, но поне няма да ти вибрира цялото купе.
Днес сложих генерация от колектора до края почти права тръба на 55мм, огъвана, само където е необходимо. На мястото на катализатора има резонатор, а накрая спортно гърне. Резултата е, че колата се развърта чуствително по-леко, върви много добре. Проблема е, че звука е ужасно силен, като имам чуството, че в купето се чува 2 пъти по-силно отколкото отвън..
А да те питам не усещаш ли с по-големия диаметър, загуба на мощност в ниските? Говоря за ускорение от 2000 оборота
Иначе за звука...Сложи още един резонатор и ще поутихне малко...
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
А да те питам не усещаш ли с по-големия диаметър, загуба на мощност в ниските? Говоря за ускорение от 2000 оборота
Иначе за звука...Сложи още един резонатор и ще поутихне малко...
Ми не, даже напротив - вече мога да си позволя да карам нормално на 1000-1500 оборота, докато преди там и беше трудно да се движи добре! А от това което изчетох ще трябва по-големичък резонатор на горе-долу равно разстояние между този, който е поставен на мястото на кат-а и крайното гърне. Така би трябвало да се реши проблема. Иначе като качество на звука ефекта е УАУ В неделя сме се разбрали с един колега да мериме 1.6-тиците на 202-ра, така че ако отворите прозорците има голяма вероятност да ме чуете...
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Ми не, даже напротив - вече мога да си позволя да карам нормално на 1000-1500 оборота, докато преди там и беше трудно да се движи добре! А от това което изчетох ще трябва по-големичък резонатор на горе-долу равно разстояние между този, който е поставен на мястото на кат-а и крайното гърне. Така би трябвало да се реши проблема. Иначе като качество на звука ефекта е УАУ В неделя сме се разбрали с един колега да мериме 1.6-тиците на 202-ра, така че ако отворите прозорците има голяма вероятност да ме чуете...
Защо ли ми е познато Добре, че запазих задното оригинално, че жената не искаше със спортното да кара, много и шумяла.
Моята преди беше доста тиха с крайно гърне imasaf от Пежо 306 2.0, но се оказа, че вътрешният диаметър е 48мм .
Мойта цялата генерация беше Imasaf и като спра на светофара приятелите ми се чудеха работи ли колата или не Но и аз после разбрах че вътрешния е 43... Абе я сподели твойта генерация с колко резонатора е, че ми се струва сравнително тиха, а в момента проблема с шума е наболял при мене
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Не си я чувал последните няколко дни колко е тиха От 1 км мога да ти кажа, че миро се придвижва към 202-ра хахаха Но повера изисква жертви...
В нас е проблема...Искаме да си правим ежедневките, коли за драг, писта итн...Няма как... Хем да върви, хем да е тиха, хем да има много екстри итн....
Тоест има, ама е скъпо....Некое Ауди РС6 или Мерцедес С63 АМГ
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Не си я чувал последните няколко дни колко е тиха От 1 км мога да ти кажа, че миро се придвижва към 202-ра хахаха Но повера изисква жертви...
В нас е проблема...Искаме да си правим ежедневките, коли за драг, писта итн...Няма как... Хем да върви, хем да е тиха, хем да има много екстри итн....
Тоест има, ама е скъпо....Некое Ауди РС6 или Мерцедес С63 АМГ
Абе избушена алфа му е майката Утре я режа цялата с флекса, подавам молба за смяна на името на "Ангел" и почвам RS6-тиците
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Абе избушена алфа му е майката Утре я режа цялата с флекса, подавам молба за смяна на името на "Ангел" и почвам RS6-тиците
Е тогава ще правиш автовози самолети влакове и всякакви такива точки на всички коли, особено ако предния капак го направиш от плексиглас
А аз да попитам като се махне катализатора, сложи се резонаторно гърне и се поизправи генерацията не се ли получават проблеми със сондата
Понеже мисля че може да ми се направи генерация много тънко , че и без това са ми за смяна гърнетата...
Е тогава ще правиш автовози самолети влакове и всякакви такива точки на всички коли, особено ако предния капак го направиш от плексиглас
А аз да попитам като се махне катализатора, сложи се резонаторно гърне и се поизправи генерацията не се ли получават проблеми със сондата
Понеже мисля че може да ми се направи генерация много тънко , че и без това са ми за смяна гърнетата...
Ми мойта не съм я разпитвал как се чуства още, ще видим като покарам малко Интересно ми е разхода дали ще се вдигне.
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Няма да се вдигне. Сместа ти сега ще обеднее леко.
Точно там където е сондата не сме пипали диаметъра, но и той точно там оригинално доколкото видях е мааалко по-голям от останалата част. Колата беше с цяла генерация оригинална Imasaf.
п.п. Има ли наистина полза от тези гърнета с тапи, които служат за заглушаване?
Comment