Известие

Collapse
No announcement yet.

Charger vs Turbo compressor

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Charger vs Turbo compressor

    Значи снощи гледах едно предаване по дискавъри лондонски гараж-тунинговаха едно порше от тия модели с на ауди двигател. Монтираха компресор задвижван от ремък,освен това сложиха и по големи дюзи-ефекта беше от 165кс заводско на 298кс измерено на дино.Бих искал да чуя мненито на знаещите какви са плюсовете и минусите на тунинга с турбо компресор и само компресор,кой от двата вариянта е по-успешен,и по-евтин?!

  • #2
    1. Евтин вариант няма.
    2. Турбо компресора има по-голямо КПД, защото се задвижва от изгорелите газове.
    3. При компресора има загуби от порядъка на 20-30%, защото ремъка се задвижда от коляновия вал, при което му оказва допълнително натоварване(пример е компресора на климатика)

    Comment


    • #3
      Chop Shop - London Garage ли си гледал
      Компресора е повече за ниските и средните, Турбото за средни и високи.
      Най-добре според мен с турбо и с компресор, като ето тази Делта -

      http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es

      http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI

      ---------- Post added at 01:46 ---------- Previous post was at 01:33 ----------

      Ето го и епизода за които говориш - http://www.youtube.com/watch?v=b0kGGo5kpUQ

      B&B Racing | bb-racingteam.com
      Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
        Chop Shop - London Garage ли си гледал
        Компресора е повече за ниските и средните, Турбото за средни и високи.
        Най-добре според мен с турбо и с компресор, като ето тази Делта -

        http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es

        http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
        Точно това гледах-и си мисля че по-лесния вариант е комресор като монтаж-нека и други да кажат.

        Comment


        • #5
          То и аз преди време се бях замечтал за един компресор за 155-цата,ма трябват стабилни финанси
          Alfa 155 1.7,1.8 ex
          Alfa 166 2.4 3 ex
          155 1.8 MY 95 sport

          Comment


          • #6
            По принцип турбината има доста по голямо кпд от чарджъра и затова в повечето случей се ползва турбо, освен това за монтажа и на двете са нужни доста преработки като дори за чарджър в някой случей е доста трудно заради задвижването от ремък. Доста хора предпочитат чарджъра защото там нещата с доста предвидими буста се определя само от оборотите на компресора и много лесно се изчислява дебита и налягането - съответно по-лесно се създават готови китове и колите си имат мощност от ниски обороти
            Тва се сещам питайте конкретно

            ---------- Post added at 00:22 ---------- Previous post was at 00:20 ----------

            Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
            Chop Shop - London Garage ли си гледал
            Компресора е повече за ниските и средните, Турбото за средни и високи.
            Най-добре според мен с турбо и с компресор, като ето тази Делта -

            http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es

            http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI

            ---------- Post added at 01:46 ---------- Previous post was at 01:33 ----------

            Ето го и епизода за които говориш - http://www.youtube.com/watch?v=b0kGGo5kpUQ
            Че ние дори във форума имаме кола с турбо и компресор бе колега ето я http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ead.php?t=6990
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              По принцип турбината има доста по голямо кпд от чарджъра и затова в повечето случей се ползва турбо, освен това за монтажа и на двете са нужни доста преработки като дори за чарджър в някой случей е доста трудно заради задвижването от ремък. Доста хора предпочитат чарджъра защото там нещата с доста предвидими буста се определя само от оборотите на компресора и много лесно се изчислява дебита и налягането - съответно по-лесно се създават готови китове и колите си имат мощност от ниски обороти
              Тва се сещам питайте конкретно

              ---------- Post added at 00:22 ---------- Previous post was at 00:20 ----------



              Че ние дори във форума имаме кола с турбо и компресор бе колега ето я http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ead.php?t=6990
              Конкретно става въпрос за фият 2000 20вентила аз ти бях писал за чип но тоя комресор не ми излиза от главата.Та въпроса ми е коя марка компресор модел е подходящ за този мотор и оригиналнато управление може ли да се настрои спрямо компресора!?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                Конкретно става въпрос за фият 2000 20вентила аз ти бях писал за чип но тоя комресор не ми излиза от главата.Та въпроса ми е коя марка компресор модел е подходящ за този мотор и оригиналнато управление може ли да се настрои спрямо компресора!?
                Само искам да ми кажеш къде точно без флекс тунинг ще влезе компресор и всичките тръби в твоя кош?
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Копресора на климатика го виждам навън а и предния капак ще се поореже-Бобо намисля ли нещо трудно се отказвам!!!

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                    Копресора на климатика го виждам навън а и предния капак ще се поореже-Бобо намисля ли нещо трудно се отказвам!!!
                    Така сега се заинтересувай какъв точно ремък трябва за да се задвижи едн малък компресор който евентуално и много невероятно ще се събере на мястото на климатика ти? Нали не забравяш какво върти ремъка на компресора на климатика ти в момента
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      Май ще трябва да се смятат предавателни отношения-при теб е много интересно пускаш гатанки и сега ще търся отговора!

                      Comment


                      • #12
                        Аз живо се интересувам от темата, като се наиграя атмосферно, ще мина на един от тия два варианта, място ще намеря, климатиците ми отдавна ги изхвърлих, имам място и за турбо, и за чардж, много по ме върлува каква електроника ще управлява всичката тая гадост, и най вече дали стандартно Бошче МЕ2.1 може да се модне да бачка с кое да е от двете, щото още ми държи влага от тия меги.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          Аз живо се интересувам от темата, като се наиграя атмосферно, ще мина на един от тия два варианта, място ще намеря, климатиците ми отдавна ги изхвърлих, имам място и за турбо, и за чардж, много по ме върлува каква електроника ще управлява всичката тая гадост, и най вече дали стандартно Бошче МЕ2.1 може да се модне да бачка с кое да е от двете, щото още ми държи влага от тия меги.....
                          Има вариянти с леки преправки на 2.1-то да стане работата
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            мое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора

                            При турбо компресора трябва да се купят :
                            1.Турбо-компресора
                            2.Нов изпускателен колектор
                            3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
                            4.Отделна електроника

                            При Механичния компресор трябва да се купят:
                            1.Компресор
                            2.Интеркулер(не е задължително защото го няма проблема с топла и студена част както е при турбото ... топлата част награвя студената и за това е нужен "едно време порше са правили експериметни с тези интеркулери и са установили че оптимална температура на въздуха е 90-95 градуса става въпрос за модела 917 дауер 1500 к.с. 12 цил. би-турбо 6000 куб. см.")
                            4.Отделна електроника

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                              мое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора

                              При турбо компресора трябва да се купят :
                              1.Турбо-компресора
                              2.Нов изпускателен колектор
                              3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
                              4.Отделна електроника

                              При Механичния компресор трябва да се купят:
                              1.Компресор
                              2.Интеркулер(не е задължително защото го няма проблема с топла и студена част както е при турбото ... топлата част награвя студената и за това е нужен "едно време порше са правили експериметни с тези интеркулери и са установили че оптимална температура на въздуха е 90-95 градуса става въпрос за модела 917 дауер 1500 к.с. 12 цил. би-турбо 6000 куб. см.")
                              4.Отделна електроника
                              Така като ти чета поста се замислям и аз за един чарджър
                              Малко да ме "вдигне" в ниските, не че имам и високи повече от 4500, но ...

                              Я виж Бобо какво е написал за двата варианта и помисли кое наистина е по-евтино и най-важното - осъществимо

                              Дали някой "донор" няма да реши интереса в полза на турбокомпресора, както обикновено става
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X