Известие

Collapse
No announcement yet.

Charger vs Turbo compressor

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
    Така като ти чета поста се замислям и аз за един чарджър
    Малко да ме "вдигне" в ниските, не че имам и високи повече от 4500, но ...

    Я виж Бобо какво е написал за двата варианта и помисли кое наистина е по-евтино и най-важното - осъществимо

    Дали някой "донор" няма да реши интереса в полза на турбокомпресора, както обикновено става
    Дали ?

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
      мое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора

      При турбо компресора трябва да се купят :
      1.Турбо-компресора
      2.Нов изпускателен колектор
      3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
      4.Отделна електроника

      При Механичния компресор трябва да се купят:
      1.Компресор
      2.Интеркулер(не е задължително защото го няма проблема с топла и студена част както е при турбото ... топлата част награвя студената и за това е нужен "едно време порше са правили експериметни с тези интеркулери и са установили че оптимална температура на въздуха е 90-95 градуса става въпрос за модела 917 дауер 1500 к.с. 12 цил. би-турбо 6000 куб. см.")
      4.Отделна електроника
      Всъщност поста ти звучи интелегентно ма нъц няма нищо вярно
      Начи викаш топлата част на турбото нагрява въздуха а? А да си чувал че при сгъстяване въздуха се нагрява? А да ти кажа че при 1500кс и 95 градуса на въздуха загубата в коне е в кс около 5-6 коли от тия дето ги караме за всекидневки Да не говорим че в списъка ти липсват толкова много неща че колата даже няма да запали
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
        мое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора

        При турбо компресора трябва да се купят :
        1.Турбо-компресора
        2.Нов изпускателен колектор
        3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
        4.Отделна електроника

        И от друго няма нужда? От по-големи дюзи? Блоу оф? Ремап или друга електроника? По-широка генерация? Нищо друго?
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Има вариянти с леки преправки на 2.1-то да стане работата
          Това с турбо или чардж, или и с двете......леките преправки в хеед ли се правят, или може и другаде?
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Това с турбо или чардж, или и с двете......леките преправки в хеед ли се правят, или може и другаде?
            Що в хеед може и другаде естественно
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Всъщност поста ти звучи интелегентно ма нъц няма нищо вярно
              Начи викаш топлата част на турбото нагрява въздуха а? А да си чувал че при сгъстяване въздуха се нагрява? А да ти кажа че при 1500кс и 95 градуса на въздуха загубата в коне е в кс около 5-6 коли от тия дето ги караме за всекидневки Да не говорим че в списъка ти липсват толкова много неща че колата даже няма да запали
              Знам че разбираш повече от мен защото си направил доста коли ..... но нека и аз да кажа нещо

              Значи въздуха примерно при 1 бар налягане в 2 инча тръба няма а се нагрее над 90 градуса в никакъв случай ... Освен това турбината и компресора са на една ос и от там е неизбежно нагряването на компресора което води до награвяне на въздуха доста над 90 градуса интрекулери има с водно охлаждане списъка който съм дал е орязан знам не съм изпадал в подробности какво тряба да се вземе ако трябва да сме точни трябва да се вземе

              1.Турбокомпресор
              2.Изпускателен колектор
              3.Въздуховоди и силиконови съединения
              4.Нови дюзи(по-големи)
              5.нова бензинова помпа(за екстремно зобане повече барове на турбината повече барове на горивото за придържане към 12>1 смес същото се отнася и за дюзите)
              6.Нова електроника + широколентова ламбда сонда
              7.Блоу оф+ Waste Gate (пак за екстремно зобане)
              8.Интеркулер

              надявам се не се дразниш че те цитирам

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                Знам че разбираш повече от мен защото си направил доста коли ..... но нека и аз да кажа нещо

                Значи въздуха примерно при 1 бар налягане в 2 инча тръба няма а се нагрее над 90 градуса в никакъв случай ... Освен това турбината и компресора са на една ос и от там е неизбежно нагряването на компресора което води до награвяне на въздуха доста над 90 градуса интрекулери има с водно охлаждане списъка който съм дал е орязан знам не съм изпадал в подробности какво тряба да се вземе ако трябва да сме точни трябва да се вземе

                1.Турбокомпресор
                2.Изпускателен колектор
                3.Въздуховоди и силиконови съединения
                4.Нови дюзи(по-големи)
                5.нова бензинова помпа(за екстремно зобане повече барове на турбината повече барове на горивото за придържане към 12>1 смес същото се отнася и за дюзите)
                6.Нова електроника + широколентова ламбда сонда
                7.Блоу оф+ Waste Gate (пак за екстремно зобане)
                8.Интеркулер

                надявам се не се дразниш че те цитирам
                недей така, че хората ще си помислят, че е много лесно и после не можем да се отървем от алфи-драгстери!

                П.С. а какво разбираш под "екстремно зобане?
                Lancia Dedra 835А1.000

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                  Дали ?
                  Аха

                  Донор решава ситуацията много по-лесно ... иначе нещата от списъка ти могат да надхвърлят 10 000 лв. и мерси ти за тунинга

                  btw: Забравяш спирачки, окачване, скорости ... ще са ти нужни повече от вода по кулера
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                    Знам че разбираш повече от мен защото си направил доста коли ..... но нека и аз да кажа нещо

                    Значи въздуха примерно при 1 бар налягане в 2 инча тръба няма а се нагрее над 90 градуса в никакъв случай ... Освен това турбината и компресора са на една ос и от там е неизбежно нагряването на компресора което води до награвяне на въздуха доста над 90 градуса интрекулери има с водно охлаждане списъка който съм дал е орязан знам не съм изпадал в подробности какво тряба да се вземе ако трябва да сме точни трябва да се вземе

                    1.Турбокомпресор
                    2.Изпускателен колектор
                    3.Въздуховоди и силиконови съединения
                    4.Нови дюзи(по-големи)
                    5.нова бензинова помпа(за екстремно зобане повече барове на турбината повече барове на горивото за придържане към 12>1 смес същото се отнася и за дюзите)
                    6.Нова електроника + широколентова ламбда сонда
                    7.Блоу оф+ Waste Gate (пак за екстремно зобане)
                    8.Интеркулер

                    надявам се не се дразниш че те цитирам
                    Май пак не четеш - искам да ми кажеш при 100 коня и 90 градуса на въздуха според теб ще има ли загуби и колко?
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Май пак не четеш - искам да ми кажеш при 100 коня и 90 градуса на въздуха според теб ще има ли загуби и колко?
                      Без да разбирам ~80+
                      Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                      Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                      Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Май пак не четеш - искам да ми кажеш при 100 коня и 90 градуса на въздуха според теб ще има ли загуби и колко?
                        При 100 коня мотор едва ще има някакви загуби или ако има такива ще са нищожни защото вероятно налягането ще е 0.4-0.5 бара и пак зависи колко е голям мотора като обем ... разбрах те какво искаш да кажеш

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                          При 100 коня мотор едва ще има някакви загуби или ако има такива ще са нищожни защото вероятно налягането ще е 0.4-0.5 бара и пак зависи колко е голям мотора като обем ... разбрах те какво искаш да кажеш
                          Ясна е работата ако имаме 100 коня и 90 градуса на въздуха загубите ще са толкова големи че по добре да хвърлиме нагнетяващото устройство и да си караме атмосверка
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #28
                            За кви загуби говорите?
                            Щото термичната ефективност на ДВГ е бездруго смешна )))
                            А после имало глобално затопляне
                            хихи

                            А и за къф тип механичен компресор говорим - винтов или бутален?
                            Щото нещата са доста различни
                            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              Ясна е работата ако имаме 100 коня и 90 градуса на въздуха загубите ще са толкова големи че по добре да хвърлиме нагнетяващото устройство и да си караме атмосверка
                              Добре щом така мислиш няма проблем аз няма да споря с теб просто в горния пост вметнах това за порше заради интеркулерите ... те инженерите им знаят по добре от нас кое колко и как ... все пак въпросния двигател е V12 би-турбо 6000 куб.см. с турбо-копресори ККК и с надув на 1.4 бара с електроника на Бош и турбините са управлявани механично с Waste gate-a и Blow Off-a и е разработен 70-те години

                              А по въпроса за интеркулерите не са 100% за дължителни при кварталния тунинг който се прави в повечето случаи защото там се правят малки налягания от порядъка на 0,5-0,6 бара ... някой ги ползват за успокояване на пулсациите на въздуха създвани от компресора пълна глупост е това... компресора създава линейно налягане това не е бутален компресор
                              И по горе някой се изцепи че всички Алфи ще станели на драгстери от всяка кочина драгстер не става и темата е турбо вс механичен копресор

                              Механчните са няколко чешита:
                              1.Центробежни(като компресорната част на турбо-компресора)
                              2.Винтов(напирмер обемен компресор на Рут)
                              3.Лопатен(подобно на лопатите на старите параходи тип Компрекс такива монтират на мерцедесите дето ги означават компресор)

                              Бутални няма

                              надявам не се дразните от писаниците ми

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
                                Бутални няма

                                надявам не се дразните от писаниците ми
                                дали?
                                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                                Comment

                                Working...
                                X