Значи снощи гледах едно предаване по дискавъри лондонски гараж-тунинговаха едно порше от тия модели с на ауди двигател. Монтираха компресор задвижван от ремък,освен това сложиха и по големи дюзи-ефекта беше от 165кс заводско на 298кс измерено на дино.Бих искал да чуя мненито на знаещите какви са плюсовете и минусите на тунинга с турбо компресор и само компресор,кой от двата вариянта е по-успешен,и по-евтин?!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Charger vs Turbo compressor
Collapse
X
-
1. Евтин вариант няма.
2. Турбо компресора има по-голямо КПД, защото се задвижва от изгорелите газове.
3. При компресора има загуби от порядъка на 20-30%, защото ремъка се задвижда от коляновия вал, при което му оказва допълнително натоварване(пример е компресора на климатика)
-
Chop Shop - London Garage ли си гледал
Компресора е повече за ниските и средните, Турбото за средни и високи.
Най-добре според мен с турбо и с компресор, като ето тази Делта -
http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
---------- Post added at 01:46 ---------- Previous post was at 01:33 ----------
Ето го и епизода за които говориш - http://www.youtube.com/watch?v=b0kGGo5kpUQ
B&B Racing | bb-racingteam.com
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment
-
Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщениеChop Shop - London Garage ли си гледал
Компресора е повече за ниските и средните, Турбото за средни и високи.
Най-добре според мен с турбо и с компресор, като ето тази Делта -
http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
Comment
-
По принцип турбината има доста по голямо кпд от чарджъра и затова в повечето случей се ползва турбо, освен това за монтажа и на двете са нужни доста преработки като дори за чарджър в някой случей е доста трудно заради задвижването от ремък. Доста хора предпочитат чарджъра защото там нещата с доста предвидими буста се определя само от оборотите на компресора и много лесно се изчислява дебита и налягането - съответно по-лесно се създават готови китове и колите си имат мощност от ниски обороти
Тва се сещам питайте конкретно
---------- Post added at 00:22 ---------- Previous post was at 00:20 ----------
Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщениеChop Shop - London Garage ли си гледал
Компресора е повече за ниските и средните, Турбото за средни и високи.
Най-добре според мен с турбо и с компресор, като ето тази Делта -
http://www.youtube.com/watch?v=ZXzkkGqv9Es
http://www.youtube.com/watch?v=CRt0epipxQI
---------- Post added at 01:46 ---------- Previous post was at 01:33 ----------
Ето го и епизода за които говориш - http://www.youtube.com/watch?v=b0kGGo5kpUQето я http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ead.php?t=6990
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеПо принцип турбината има доста по голямо кпд от чарджъра и затова в повечето случей се ползва турбо, освен това за монтажа и на двете са нужни доста преработки като дори за чарджър в някой случей е доста трудно заради задвижването от ремък. Доста хора предпочитат чарджъра защото там нещата с доста предвидими буста се определя само от оборотите на компресора и много лесно се изчислява дебита и налягането - съответно по-лесно се създават готови китове и колите си имат мощност от ниски обороти
Тва се сещам питайте конкретно
---------- Post added at 00:22 ---------- Previous post was at 00:20 ----------
Че ние дори във форума имаме кола с турбо и компресор бе колегаето я http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ead.php?t=6990
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеКонкретно става въпрос за фият 2000 20вентила аз ти бях писал за чип но тоя комресор не ми излиза от главата.Та въпроса ми е коя марка компресор модел е подходящ за този мотор и оригиналнато управление може ли да се настрои спрямо компресора!?0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщениеКопресора на климатика го виждам навън а и предния капак ще се поореже-Бобо намисля ли нещо трудно се отказвам!!!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Аз живо се интересувам от темата, като се наиграя атмосферно, ще мина на един от тия два варианта, място ще намеря, климатиците ми отдавна ги изхвърлих, имам място и за турбо, и за чардж, много по ме върлува каква електроника ще управлява всичката тая гадост, и най вече дали стандартно Бошче МЕ2.1 може да се модне да бачка с кое да е от двете, щото още ми държи влага от тия меги....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАз живо се интересувам от темата, като се наиграя атмосферно, ще мина на един от тия два варианта, място ще намеря, климатиците ми отдавна ги изхвърлих, имам място и за турбо, и за чардж, много по ме върлува каква електроника ще управлява всичката тая гадост, и най вече дали стандартно Бошче МЕ2.1 може да се модне да бачка с кое да е от двете, щото още ми държи влага от тия меги.....0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
мое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора
При турбо компресора трябва да се купят :
1.Турбо-компресора
2.Нов изпускателен колектор
3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
4.Отделна електроника
При Механичния компресор трябва да се купят:
1.Компресор
2.Интеркулер(не е задължително защото го няма проблема с топла и студена част както е при турбото ... топлата част награвя студената и за това е нужен "едно време порше са правили експериметни с тези интеркулери и са установили че оптимална температура на въздуха е 90-95 градуса става въпрос за модела 917 дауер 1500 к.с. 12 цил. би-турбо 6000 куб. см.")
4.Отделна електроника
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениемое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора
При турбо компресора трябва да се купят :
1.Турбо-компресора
2.Нов изпускателен колектор
3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
4.Отделна електроника
При Механичния компресор трябва да се купят:
1.Компресор
2.Интеркулер(не е задължително защото го няма проблема с топла и студена част както е при турбото ... топлата част награвя студената и за това е нужен "едно време порше са правили експериметни с тези интеркулери и са установили че оптимална температура на въздуха е 90-95 градуса става въпрос за модела 917 дауер 1500 к.с. 12 цил. би-турбо 6000 куб. см.")
4.Отделна електроника
Малко да ме "вдигне" в ниските, не че имам и високи повече от 4500, но ...
Я виж Бобо какво е написал за двата варианта и помисли кое наистина е по-евтино и най-важното - осъществимо
Дали някой "донор" няма да реши интереса в полза на турбокомпресора, както обикновено ставаsigpic
Comment
Comment