Известие

Collapse
No announcement yet.

Charger vs Turbo compressor

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз се предавам ще
    Търтейчето има нерви ще се оправи
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32
      Не се предавай.До този момент не е казано почти нищо.Само се правите на загадъчни.Следим с интерес.
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщение
        И по горе някой се изцепи че всички Алфи ще станели на драгстери от всяка кочина драгстер не става и темата е турбо вс механичен копресор
        дали не става... при досатъчно знания, средства и "кочина", всичко е възможно
        А по темата, тя е излишна - има достатъчно книжки, гугъл та дори и уикипедия ако искате. Там си пише всичко, а това което не го пише е личното предпочитание на майстора
        Безплата вечеря няма никъде
        Lancia Dedra 835А1.000

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Аз се предавам ще
          Търтейчето има нерви ще се оправи
          Точно сега ли намери да се откажеш?
          Първоначално публикувано от cmok3 Покажи съобщение
          дали не става... при досатъчно знания, средства и "кочина", всичко е възможно
          А по темата, тя е излишна - има достатъчно книжки, гугъл та дори и уикипедия ако искате. Там си пише всичко, а това което не го пише е личното предпочитание на майстора
          Безплата вечеря няма никъде
          Нещо не разбирам кое е излишно всяко мнение по-въпроса е ценно за мен!

          Comment


          • #35
            Аз отначало си мислих , че Турбото излиза по-скъпо като реализация , но като се разчетох ... май и компресора и той си излиза бая парички или кажи речи, каквото по-лесно намериш него монтирай.

            П.П. Но мисля , че компресорът има по-малко неща за баране поправете ме ако греша.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • #36
              Уточнете няколко неща
              - какъв мотор ще се доработва
              - в каква кола
              - какво се иска да се постигне точно
              - какво ще се слага - ни турбото е един вид ни компресора

              прочете малко за термичната ефективност, кое как прегрява - алуминия и чугуна имат различни характеристики - демек трябва и съпромат и т.н.

              после може и по-сериозно
              Last edited by търтей; d.m.y г., 19:36.
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                Уточнете няколко неща
                - какъв мотор ще се доработва
                - в каква кола
                - какво се иска да се постигне точно
                - какво ще се слага - ни турбото е един вид ни компресора

                прочете малко за термичната ефективност, кое как прегрява - алуминия и чугуна имат различни характеристики - демек трябва и съпромат и т.н.

                после може и по-сериозно
                Ми например моя мотор на 0.4-0.5 налягане говорим за компресор.
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                  Ми например моя мотор на 0.4-0.5 налягане говорим за компресор.
                  защо 0.4?
                  какво искаш да постигнеш?
                  какъв компресор?
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                    защо 0.4?
                    какво искаш да постигнеш?
                    какъв компресор?
                    Говорим за компресора от мини купър eathon нещо си беше , ми целта ми е да се постигни 1 прилично вървяща ежедневка без някакви ултиматни боостове и да сменям всичко в двигателя.
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #40
                      В Мини Купър S,мисля,че беше Eaton M45.Има и по-голям,М62.А има и друг вариант: http://www.rotrex.com/ който е центробежен,а не винтов и според мен е по-удачен...

                      П.П
                      Поляците направиха демо кола на клуба си със такъв компресор - 156 3.0 Compressore
                      Mercedes ML 63 AMG 07'
                      159 TI 2.4JTDm SW 09'
                      156 2.0 20V Turbo
                      VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                        ми целта ми е да се постигни 1 прилично вървяща ежедневка без някакви ултиматни боостове и да сменям всичко в двигателя.
                        ако успееш ще почерпиш
                        ако не може да научиш нещо
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                          ако успееш ще почерпиш
                          ако не може да научиш нещо
                          Ми затова е хубаво в тази тема да се даде 1 пример примерно за 2.0 ТС с турбо какво що трябва да се смени и направи и с компресор пак и хората да знаят
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                            Ми затова е хубаво в тази тема да се даде 1 пример примерно за 2.0 ТС с турбо какво що трябва да се смени и направи и с компресор пак и хората да знаят
                            Ами за моята кола имаше тема която даже реших и да подновя ма се има отворковци дето да ти скапят кефа ... както и да е там всичко бяхме описали с голямата риба, ако си направите труда да прочетете ще разберете а за новини и развитие явно в тоя форум няма да има данни
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #44
                              Тука гледам станало интересно,аре и аз да се намесим манечко.

                              Ето ви графики на най малкия ИТЪН

                              http://www.capa.com.au/eaton_m45data.htm

                              Та за да стане ясно,за да развъртиш този компресор на 14000 оборота и 5psi налягане ти трябват 20 конски сили(от мотора -).

                              А температурата на въздуха е 40 градуса,но ако искаме буст равен на 10psi тогава нещата изглеждат така :

                              14000 обр,10psi
                              -25кс.

                              и темп = 88 градуса.

                              Оттук нататък си правете извода за по големи чарджъри и по големи бустове.
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                                Тука гледам станало интересно,аре и аз да се намесим манечко.

                                Ето ви графики на най малкия ИТЪН

                                http://www.capa.com.au/eaton_m45data.htm

                                Та за да стане ясно,за да развъртиш този компресор на 14000 оборота и 5psi налягане ти трябват 20 конски сили(от мотора -).

                                А температурата на въздуха е 40 градуса,но ако искаме буст равен на 10psi тогава нещата изглеждат така :

                                14000 обр,10psi
                                -25кс.

                                и темп = 88 градуса.

                                Оттук нататък си правете извода за по големи чарджъри и по големи бустове.
                                Демек правиш, струваш и на края колата си е пак същия куц кон. Или поне с 80% загуби...

                                По-добре валове, чип, малко олекотяване и газ

                                От няколко дни водя преговори с Коломбо и Бариани за закупуване на валове и се чудя сега Медиум серията ли да купя или Макс серията. Не ми се знаимава с турбини и прочее. Вземам валовете и при Бобо да пише софта Той още не знае де ама ще научи
                                Last edited by oem; d.m.y г., 17:03.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X