If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Проблема със стандартните пружини, е че при 4х4 стоят малко по-навътре към моста и от там рамото, с което действат е по-малко, съответно трябват си пружини за 4х4 или както е направил колегата подложки...
Да ,определено мисля да направя като колегата иванко,идеята е колата да остане сьс червените пружини но и да е по висока,вьпроса е, фланецьт е от горната страна предполагам,да не земе пружината да се изметне на някаде
---------- Post added at 20:05 ---------- Previous post was at 19:58 ----------
забравих и друго,амортисьопите ми отзат са от купе турбо(доста кьси,дори прекалено кьси,като я вдигам отпред с крика задната гума се отлепя заедно с предната)та се чудя дали няма да се наложи и тях да сменям с по дьлги ,след като сложа фланците
Хм,сигурен ли си че са от Купе,да не са от Пунто,че на мене ми бяха попаднали едни и на външен вид са почти неразличими
Не споделям мнението и на двама ви за мястото на задните пружини.Според мен са си на абсолютно същото място като на предняка.Горе са на края на моста,долу са в края на носача,а повярвайте бая пружини смених за 3 години.И фланците се слагат отгоре понеже там пружината е цилиндрична,отдолу няма как да стане заради формата на пружината.Ще гледам да я фотна утре на подемника да ви покажа как стоят.
П.П.Незнам дали сте вадили задни пружини обаче е голям "секс",а слагането на фланците и пружините.......
Хм,сигурен ли си че са от Купе,да не са от Пунто,че на мене ми бяха попаднали едни и на външен вид са почти неразличими
Не споделям мнението и на двама ви за мястото на задните пружини.Според мен са си на абсолютно същото място като на предняка.Горе са на края на моста,долу са в края на носача,а повярвайте бая пружини смених за 3 години.И фланците се слагат отгоре понеже там пружината е цилиндрична,отдолу няма как да стане заради формата на пружината.Ще гледам да я фотна утре на подемника да ви покажа как стоят.
П.П.Незнам дали сте вадили задни пружини обаче е голям "секс",а слагането на фланците и пружините.......
тебе те признавам,че на пружините мнооого им разбираш
LANCIA DELTA TD ex
ALFA 147 JTD 16V powered by TST-Racing
Хм,сигурен ли си че са от Купе,да не са от Пунто,че на мене ми бяха попаднали едни и на външен вид са почти неразличими
Не споделям мнението и на двама ви за мястото на задните пружини.Според мен са си на абсолютно същото място като на предняка.Горе са на края на моста,долу са в края на носача,а повярвайте бая пружини смених за 3 години.И фланците се слагат отгоре понеже там пружината е цилиндрична,отдолу няма как да стане заради формата на пружината.Ще гледам да я фотна утре на подемника да ви покажа как стоят.
П.П.Незнам дали сте вадили задни пружини обаче е голям "секс",а слагането на фланците и пружините.......
Ами секса за мене е ,че трябва да откачам полуоските за пустите пружини,ама сега като се замисля за амортисьорите,виж може би маи дали не бяха от пунто ж.т. турбо
---------- Post added at 22:26 ---------- Previous post was at 22:19 ----------
Хм,сигурен ли си че са от Купе,да не са от Пунто,че на мене ми бяха попаднали едни и на външен вид са почти неразличими
Не споделям мнението и на двама ви за мястото на задните пружини.Според мен са си на абсолютно същото място като на предняка.Горе са на края на моста,долу са в края на носача,а повярвайте бая пружини смених за 3 години.И фланците се слагат отгоре понеже там пружината е цилиндрична,отдолу няма как да стане заради формата на пружината.Ще гледам да я фотна утре на подемника да ви покажа как стоят.
П.П.Незнам дали сте вадили задни пружини обаче е голям "секс",а слагането на фланците и пружините.......
Tи сигурно го правиш със затворени очи вече това упражнение,дядка
Ае Гоше обади са като е готова да я видим как изглежда,и как върви най-вече
Аз неразбрах с атмосферни или турбо "дингили" си последно ?
А ти стига пита ,ами мини да пием по нещо,знаеш каде сьм всеки ден от 9 до 9,10ч. ,карантията по мотора наи накрая я сабрах сичко за турбо,а дингилите отдолу само кутията ми е атмосверна ама каквото толкова, само все още малки ядове с електрониката,от днес вече сьм и с нова сонда ама да видим кога ше се монтира
За съжаление пружинките са на различно място, точно заради полуоските, иначе смяната става и без сваляне на каретата откъм диференциала, но е играчка и трябва подемник и хубави скоби...
Дилемите с пружините приключиха,оставих спортните сьс около 3см. фланец и всичко си доиде на място,колата не е мн. висока но не и мн.ниска,покраи тях и нови лагери отзат на носачите,снимки ще кача след някои друг ден,че сега е разхвьляна отдолу цялата ,нова керамика,притискателен диск ,чакам и новите фланци за турбото от ево което ще скача под капака,ще се прави и нов изпускателен колектор и вьншен геит които сьщо пристигна,само времето се ме притиска и дано не се проточат нещата много
Ами возенето беше 3 седмици и раздатката се предаде,а колата незнам дали е докарала заводските коне,пьк смятаи кво ше става като се позасили,баси слабия материал
Ами возенето беше 3 седмици и раздатката се предаде,а колата незнам дали е докарала заводските коне,пьк смятаи кво ше става като се позасили,баси слабия материал
и после се чудим защо по приказки се чува, че трансмисиите били слаби
ама те не били всъщност слаби, а съсипани от каране без нужното обслужване
На 500Нм удържа слабия материал, това като коне може и 500 да са, в зависимост от конкретният сетъп
Я дай снимки на нещото дето се е счупило, ако си разглобил де.
и после се чудим защо по приказки се чува, че трансмисиите били слаби
ама те не били всъщност слаби, а съсипани от каране без нужното обслужване
На 500Нм удържа слабия материал, това като коне може и 500 да са, в зависимост от конкретният сетъп
Я дай снимки на нещото дето се е счупило, ако си разглобил де.
Ами по принцип си прав,понеже аз като качих кутията с раздатката сложих ново масло 75/90 валволин, и всичко беше наред докато не я назорих няколко пьти и започна да вие сериозно на моменти се оправаше.Вече е готова ама благодарение на баи стругар,а проблема за мен е бил следния/някои голям маистор е решил да сменя семерината на фланеца кьм кардана и после е нагьрмял здраво гаиката с пистолета,дистанционната втулка(която е доста специфично направена,при сериозно стягане се сгьва и подбива) между лагера и фланеца се е посмачкала и лагера е блокрал,след като го е видял това я е лашнал обратно и оставил обрана на рька и добре намазана сьс силикон,та добре ,че навреме я разглобих,че поне лагерите спасих,щото ени суми чух за ремонтни комплекти...........
---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:23 ----------
Ще гледам да кача и снимки по подробно до края на седмицата
Comment