Известие

Collapse
No announcement yet.

Модифициране на 1,7 ТС 8кл (силов тунинг)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщение
    Сега се разрових из архивните кадри на предната ми 55-ца (1.8 '92) и се оказа, че и тя е с вирната предница - явно това е проблем на стандартното окачване на по-старите версии, както някой вече каза.
    Ето доказателството :

    Хм,мойта е 96 година,обаче е същия щъркел и се чудих някой да не и сложил макферсони от дизел,ама явно проблема е заводски
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Comment


    • Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
      Хм,мойта е 96 година,обаче е същия щъркел и се чудих някой да не и сложил макферсони от дизел,ама явно проблема е заводски
      За протокола... И при мен е същото положение!!!
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
        Хм,мойта е 96 година,обаче е същия щъркел и се чудих някой да не и сложил макферсони от дизел,ама явно проблема е заводски
        Новите купета не са така, колега - малко оспамихме темата на автора, но пак да покажа : 1.8 M.Y. Sport '95 (с омекналата задница, сега е по-добре) :
        Attached Files
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • Ето така изглежда новото купе с 4ри нови амортесьори
          Attached Files
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • Абе то явно отзад омекват доста повечко от отпред,обаче аз имам съвсем друг тип грижи с пружини на H&R.Вярно че са на Интегралето,обаче уж ги дават да смъкват 35мм,а те реално смъкват повече,което пък на мене не ми допада,че се налага да се подлагат едни метални фланци отзад за да си наглася баланса както трябва.Много странно,155 я дават по-тежка,а Ланчата ляга повече,при все че съм и с жълто регулируемо Кони от на Живко кучката и пак имам проблеми с височината,абе странна работа дето се вика.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Comment


            • От вчера вече имам монтирана предна горна разпънка от ОМР. За сега не мога да ви споделя впечатления, защото не съм карал още колата.
              Имам обаче един въпрос - сега, след монтажа на разпънката, трябва ли да се проверят ъглите по вертикалата на предните гуми, ...а и за сходимост?
              Attached Files
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • Няма да лошо да се провери. При мен след поствянето на разпъка се оправи едно леко носене на дясно.
                Ако не е тайна пиши едно ЛС от къде си я взел и за колко.

                Comment


                • По желание на някои наши съфорумници, поствам още една снимка на разпънката под друг аспект.
                  Attached Files
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                    По желание на някои наши съфорумници, поствам още една снимка на разпънката под друг аспект.
                    Дай снимка от другия ъгъл...че имах точно същата..и ми подпираше захвата на тампона на мотора...и на седичито и на алфата...съответно я продадох

                    Comment


                    • От има-няма 100 години се канех да си сменя настоящия дебитомер с такъв, с нажежаема жичка (AFM към MAF). Идеята е да се елиминира негативния ефект на клапата, която седи вътре в дебитомера и се явява рестриктор.
                      Купил съм си отдавна един МАФ, съответните букси и съм се подсигурил с няколко схеми.
                      Мисля да срежа сегашната букса и на нейно място да сложа друга букса, чийто половинки пък ще свържа към наличните МАФ и АФМ сензори. Идеята ми е да се получи система "плъг анд плей".
                      Единствената ми чуденка за момента е, откъде да взема едни "+12" Волта, които са необходими за МАФ'а?
                      Идеята ми беше да ги взема от релето за бензиновата помпа, но се опасявам да не взема нещо да претоваря веригата.
                      Някой да има други идеи и предложения?
                      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                      Comment


                      • имам спомен че и тоя с нажежаемата жичка е на 5v
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          имам спомен че и тоя с нажежаемата жичка е на 5v
                          Да, има си 5V за пина, на който се подава измерената стойност на дебита - от 0 до 5 Волта. Но има и едни 12 Волта, които са за захранването на нажежаемата жичка. Нямам идея, тази верига колко товар трябва да може да носи и затова не знам дали е удачно да взимам тези +12 Волта от някоя съществуваща верига и да рискувам да я претоваря, или да измисля от някъде другаде съвсем отделна и независима верига с +12 Волта.
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • Ами земи директен + от акомолатора и го прекарай през реле,което ще се задейства от контактен +,а товара на релето за задействане е минимален някакви милиамперчета
                            Отделно имай предвеид как отчитат двата дебитомера,в смисал виж дали този с клапата расте праволинейно напрежението при преместване на клапата и виж как отчита и този с жицата. Понеже ми се върти един такъв спомен че тея с клапата не са баш праволинейни,но да не те бъркам, просто и аз бях ровил за това преди време като има драми с дебитомера и се оказа че нее баш плъг енд плей работата иначе ако ти се получи само с преправяне на захранването си 6
                            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 15:47.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                              Ами земи директен + от акомолатора и го прекарай през реле,което ще се задейства от контактен +,а товара на релето за задействане е минимален някакви милиамперчета
                              Отделно имай предвеид как отчитат двата дебитомера,в смисал виж дали този с клапата расте праволинейно напрежението при преместване на клапата и виж как отчита и този с жицата. Понеже ми се върти един такъв спомен че тея с клапата не са баш праволинейни,но да не те бъркам, просто и аз бях ровил за това преди време като има драми с дебитомера и се оказа че нее баш плъг енд плей работата иначе ако ти се получи само с преправяне на захранването си 6

                              Нямах предвид, че с едно превключване на дебитомерите всичко ще е ОК.
                              Това ми трябва за да стигна със стария си дебитомер до мапера, а там да стане лесна трансформацията от единия вид към др вид дебитомери. А то е ясно, че с новия дебитомер задължително ще трябва ремап

                              А иначе, предложението ти за директен "+" през реле от акумулатора ми изглежда резонно. А самия управляващ "+" на новото реле пак мога да си го взема от релето на бензиновата помпа.

                              Благодаря за съвета!
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment


                              • Колега, нещо ново около проекта ?

                                Comment

                                Working...
                                X