If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ще изравняваш ли пода бре??????
Броничката е бомба, лошото е че ако отървеш първи завой както лани и тва е дотам.......лошото е че и аз ще съм кажи речи на толкоз от земята.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Ще изравняваш ли пода бре??????
Броничката е бомба, лошото е че ако отървеш първи завой както лани и тва е дотам.......лошото е че и аз ще съм кажи речи на толкоз от земята.....
Бих допълнил.... като отърва..... досега винаги съм излитал там...
Бронята вече е консуматив.... имам калъпи за всички детайли и може да се произвеждат за 2-4 часа.
Пода ще е не за снимка, тоя път няма да е равен... както си е ще бъде демек балон до балон... като заформя хубави амортисьори, примерно Пенске тогава.
п.с. В аеродинамичния тунел спря тока зимата и няма данни за пода...
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Ще има и допълнителна сила на притискане отпред, но да не ти поолекне задницата съвсем
Всички тия "аеро допълнения" дето се правят по начина по който се опитваме, трудно биха могли да окажат чак такъв ефект че чак да се разбалансират предна и задна част на колата......броня от тоя тип в много по голяма степен намаля драга, както и въздуха който влиза под колата като "прекарва" по голямата част от него над колата......
Което е плюс като се има впредвид че задната част на 145цата е в най - неблагоприятната форма за състезателна кола.......
......броня от тоя тип в много по голяма степен намаля драга, както и въздуха който влиза под колата като "прекарва" по голямата част от него над колата......
Което е плюс като се има впредвид че задната част на 145цата е в най - неблагоприятната форма за състезателна кола.......
Te затова се прави... все пак Перо Деформеро е автора на идеята за мегаманяшка предна броня
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Интересно изглежда, но за цялостен ефект ще трябва да се направят и престилки и заден дифузиор както и колата отдолу.
Нено, ще може ли да направиш една снимка отвътре на мястото където излизат тръбите на кейджа отиваши към макферсона примерно от дясната страна. Трябва да знам къде няма смисъл да се заварява допълнително като тъй или иначе ще се реже... То няма да е зле да дойда да погледна, ама все пусто време не остава...
Comment