If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
350 коня Интеграле в това купе си правят 12.9, гарантирам В тоя случай мога да дам и бууста да се качва възможно най-рано понеже няма да буксува и от това ще и дойде още повер в началото на работния диапазон.
Колата се гласи за Трак а не за драг. Така, че време от сорта 13.5хх си е повече от прилично. (с хубави гуми)
Да не забравим, че колата е с много остър камбър, с тесни изхабени гуми а тубата в багажника за баланс в/у задната ос , си тежи едно 60+ кила, ако не и повече. Което е равносилно да возиш един човек в колата като пътник, а за Драг, това си е от значение.
По ме вълнува колата, като поведение на пътя, да е стабилна като на релсии. А като излиза от завоите да няма никакъв лаг или замисляне. Важен е диапазона от обороти 2500 - 4500 рпм
Нямам търпение да си видя колата на пистата в Серес. За жалост, многото работа ще ми попречи да мога да присъствам. :-/
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
а тубата в багажника за баланс в/у задната ос , си тежи едно 60+ кила,
Предполагам разбираш че прибавянето на тежест за баланс подобрява усещането за "баланс", но драстично влияе на времената за обиколка.......прибавянето(или умишленото непремахване) на тежест абсолютно НИКОГА не помага....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Предполагам разбираш че прибавянето на тежест за баланс подобрява усещането за "баланс", но драстично влияе на времената за обиколка.......прибавянето(или умишленото непремахване) на тежест абсолютно НИКОГА не помага....
ще я извадим бас касата, че тя освен това и ще разбие интериора като се почне по завоите да се мята.
Предполагам разбираш че прибавянето на тежест за баланс подобрява усещането за "баланс", но драстично влияе на времената за обиколка.......прибавянето(или умишленото непремахване) на тежест абсолютно НИКОГА не помага....
Килограмите никога не са били в плюс за времената. Колкото е по-леко тялото, толкова по добре.
Обаче ...
Ако вземем купето на 145, стандартно окачване (без изместване на мостове или носачи), с много минимални промени по него. Също да олекотим и купето (кори на врати, салон и т.н)
И като сложим този тежък мотор на предната ос , тази кола освен с ръчна , завой няма може да взима, от страшното недозавиване.
Най-видимото усещане е на права или в по-бърз завой. Колата почва да се "люлее"/"подскача" от огромната разлика в процентите на предна и задна ос.
За това като се сложи тежъст отзад, с компромис килограмите, поне в ръцете, колата се усеща доста по-стабилна.
Ако бъркам с моето разсъждение, моля корегирайте ме. А и ако имате някой скрити трикове, ще съм благодарен да споделите
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Taйния трик е шофера... Трябва си каране и почти никога не печели най-стабилната и балансирана кола... а пилота, който най-добре се справя с дадена кола
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Браво супер е станала колата.Поздравления!Като гледам времето 0-200 е доста силно
Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
BMW F13 M6
BMW X6 3.5d
Mini cooper r56 lci
Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm
SPRINTAUTO Service
Браво супер е станала колата.Поздравления!Като гледам времето 0-200 е доста силно
и аз и се кефя как стана, флат торк или плато с други думи от 3500 до 6500, като почне да тегли и до ограничител с постоянна сила, няма умаляване
иначе 0-200 може и на към 16 сек да дойде с едни сериозни гуми
иначе за времената на пистата, ами трябва много сериозно преценено отмерване на спиранията, завиванията, ускоренията и траекториите, което става с много каране, което малко липсва
Колата е бая силна като мотор и спиране и много са големи тия амплитуди ускорение-забавяне и ще е доста голямо предизвикателство да се дават времена, че и гащетата и те трябва да са специални
а за баланса, с тия наклони на предницата няма недозавиване, даже с леката задница е много лесно да презавива колата при спиране в началото на завоя.
Между другото, при Интеграле конверсия колата става с много по-неветрееща се задница при минаване през продължителни завои.
Comment