Известие

Collapse
No announcement yet.

Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    То пък има повече фрикционни загуби.
    350 коня Интеграле в това купе си правят 12.9, гарантирам В тоя случай мога да дам и бууста да се качва възможно най-рано понеже няма да буксува и от това ще и дойде още повер в началото на работния диапазон.

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • Колата се гласи за Трак а не за драг. Така, че време от сорта 13.5хх си е повече от прилично. (с хубави гуми)

      Да не забравим, че колата е с много остър камбър, с тесни изхабени гуми а тубата в багажника за баланс в/у задната ос , си тежи едно 60+ кила, ако не и повече. Което е равносилно да возиш един човек в колата като пътник, а за Драг, това си е от значение.

      По ме вълнува колата, като поведение на пътя, да е стабилна като на релсии. А като излиза от завоите да няма никакъв лаг или замисляне. Важен е диапазона от обороти 2500 - 4500 рпм

      Нямам търпение да си видя колата на пистата в Серес. За жалост, многото работа ще ми попречи да мога да присъствам. :-/

      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
      AR 155 2.0 16v SUPER
      Toyota Corolla 2014 S Premium
      Moskvich 2140

      Comment


      • споко бе щи пратим снимки муахахах

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          споко бе щи пратим снимки муахахах
          вземам онборд камерата, РейсХроното с 10хц ГПС, да има материал

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
            а тубата в багажника за баланс в/у задната ос , си тежи едно 60+ кила,
            Предполагам разбираш че прибавянето на тежест за баланс подобрява усещането за "баланс", но драстично влияе на времената за обиколка.......прибавянето(или умишленото непремахване) на тежест абсолютно НИКОГА не помага....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Предполагам разбираш че прибавянето на тежест за баланс подобрява усещането за "баланс", но драстично влияе на времената за обиколка.......прибавянето(или умишленото непремахване) на тежест абсолютно НИКОГА не помага....
              ще я извадим бас касата, че тя освен това и ще разбие интериора като се почне по завоите да се мята.

              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
              YouTube
              evo2 600

              Comment


              • Предполагам разбираш че прибавянето на тежест за баланс подобрява усещането за "баланс", но драстично влияе на времената за обиколка.......прибавянето(или умишленото непремахване) на тежест абсолютно НИКОГА не помага....
                Килограмите никога не са били в плюс за времената. Колкото е по-леко тялото, толкова по добре.
                Обаче ...
                Ако вземем купето на 145, стандартно окачване (без изместване на мостове или носачи), с много минимални промени по него. Също да олекотим и купето (кори на врати, салон и т.н)
                И като сложим този тежък мотор на предната ос , тази кола освен с ръчна , завой няма може да взима, от страшното недозавиване.
                Най-видимото усещане е на права или в по-бърз завой. Колата почва да се "люлее"/"подскача" от огромната разлика в процентите на предна и задна ос.

                За това като се сложи тежъст отзад, с компромис килограмите, поне в ръцете, колата се усеща доста по-стабилна.

                Ако бъркам с моето разсъждение, моля корегирайте ме. А и ако имате някой скрити трикове, ще съм благодарен да споделите

                AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                AR 155 2.0 16v SUPER
                Toyota Corolla 2014 S Premium
                Moskvich 2140

                Comment


                • Taйния трик е шофера... Трябва си каране и почти никога не печели най-стабилната и балансирана кола... а пилота, който най-добре се справя с дадена кола

                  http://www.facebook.com/VenturaGarage
                  Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                  Comment


                  • Браво супер е станала колата.Поздравления!Като гледам времето 0-200 е доста силно
                    Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                    BMW F13 M6
                    BMW X6 3.5d
                    Mini cooper r56 lci
                    Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                    SPRINTAUTO Service

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                      Браво супер е станала колата.Поздравления!Като гледам времето 0-200 е доста силно
                      и аз и се кефя как стана, флат торк или плато с други думи от 3500 до 6500, като почне да тегли и до ограничител с постоянна сила, няма умаляване

                      иначе 0-200 може и на към 16 сек да дойде с едни сериозни гуми

                      иначе за времената на пистата, ами трябва много сериозно преценено отмерване на спиранията, завиванията, ускоренията и траекториите, което става с много каране, което малко липсва
                      Колата е бая силна като мотор и спиране и много са големи тия амплитуди ускорение-забавяне и ще е доста голямо предизвикателство да се дават времена, че и гащетата и те трябва да са специални

                      а за баланса, с тия наклони на предницата няма недозавиване, даже с леката задница е много лесно да презавива колата при спиране в началото на завоя.
                      Между другото, при Интеграле конверсия колата става с много по-неветрееща се задница при минаване през продължителни завои.
                      Last edited by ICI; d.m.y г., 23:30.

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • грешка
                        Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 18:30.
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • Споко Брат, с моите 130 кила леко изместени към средата хептен ще оправим Баланса
                          sigpic
                          Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                          FIAT TIPO 1.6 DOHC

                          Comment


                          • тук с предни полусликове Силвърстоун и задни нормални гуми, в опити за разучаване на пистата

                            https://www.youtube.com/watch?v=YVPx...1yAC1Z2hlq8uDg

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • първо опипване със сликовете, 1.35.8

                              https://www.youtube.com/watch?v=1Kff...1yAC1Z2hlq8uDg

                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube
                              evo2 600

                              Comment


                              • 5:39 от първия клип и 6:15 от втория!!

                                Comment

                                Working...
                                X