Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • В тия големи прагове можеш да вкараш ауспуха.
    166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

    Comment


    • И от мен един глас за ауспуха в прага, стига да не пречи нещо по пода и да не пада много ниско.
      Задната издувка е супер. Не знам на какъв цолаж искаш да я караш, но според мен на тази визия особено отзад едни 15-ки (не задължително лети) с голям борд и 8+ J ще стоят добре, а и така фланците няма да са космически дебели.
      1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
      и делта

      Comment


      • по принцип тия прагове ша са разбият яко бързо... не бързай с крайните решения.. трябват си тестове. И МНОГО РАЗГЛЕЖДАНЕ НА СНИМКОВ МАТЕРИАЛ

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
          Ще я правя като на картинка от дъвка Турбо
          Леко раздуване както се вижда,сплитерче отпред,дифузьорче отзад (премахване на леген и чудеси),олекотяване отвътре,премахване на оригиналните огледала и замяна с моторджийски и едно ново крило отзад. Абе ще има и други глупости но в общи линии е това грубо външно. Иначе още съм на кръстопът какво да правя с тази електорника и настройките. Приемам прелдожения. Единия варянт е да махна всичко и да сложа мега другия е да я мъча така с острича. Другото е подмяна на задния диф с шпер от делта 8в,танкче за горивото да няма въздух Fuel swirl pot,още една бензинова помпа бош 910,16в глава и едни 440+ инжектори. Идеята е да тръгне да работи кочината нормално и стабилно на налягане около 1-1.2 бара холд. Друго не ми трябва

          Не барай електрониката си е чук настройва се с острича и заспива
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • аз както умея да настройвам ...
            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

            Comment


            • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
              аз както умея да настройвам ...
              Споко нали съм ти обещал
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Само е започнат... Закрепен е с 4 болта към купето и ще има доста елементи още по него. Накрая и боя!



                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                Comment


                • бета


                  п.с. Отзад дифузьора целия е от алуминии и се демонтира с 4 леснодостъпни болта от към багажника:
                  Last edited by kocta; d.m.y г., 20:50.
                  Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                  Comment


                  • Много арна браво
                    п.с. Само да не стане ако огънеш прага да неможеш да отвориш вратата и да излизаш през прозореца или багажника, не че не е вариант де
                    Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mik mik Покажи съобщение
                      Много арна браво
                      п.с. Само да не стане ако огънеш прага да неможеш да отвориш вратата и да излизаш през прозореца или багажника, не че не е вариант де
                      А ето и още един аргумент защо праговете трябва да се от материал който се начупва а не да те затисне като си по таван например. Иначе и на мен ми харесва и седи много агресивно ама пак смятам, че щеше да е по-добре ако са от стъклопласт с правилната дебелина така че да не се пука.

                      Comment




                      • За пробва направих един бърз колаж на 17-ски brock b1 , 8.5j et13 . Тъкмо да не правя някви фланци по 4-5 см ...

                        btw. Праговете са от 0.8мм ламарина. Аз стигна ли до там да съм по таван това дали прагче от 0.8 мм се е изкривило и ми е запряло вратата няма да ми е най-голямия проблем
                        Last edited by kocta; d.m.y г., 22:08.
                        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                        Comment


                        • Айде са глупости... по таван и т.н. такива работи даже не трябва да се мислят. Много радва, а като се пръсне ще е чудовище!

                          Comment


                          • Тя толкова раздута не може да се обърне бе
                            Alfa 155 1.7,1.8 ex
                            Alfa 166 2.4 3 ex
                            155 1.8 MY 95 sport

                            Comment


                            • Смених концепцията за задния калник.
                              Вече сме един стил с предния

                              Last edited by kocta; d.m.y г., 17:15.
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment


                              • Сменихме алфата с БМВ




                                А сега по същество.
                                Отляво е на 90% готова. Направихме и единична напълно функционална чистачка с преправяне на механузъма. Почнахме я отдясно.Преден калник е готов и се направи макет на генерацията която ще излиза от десния праг. Пробвах и едни зимни 15-ски Снимки отново.




                                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                                Comment

                                Working...
                                X