Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Нарочно не пускам подробни снимки Когато стане готова на 100% тогава
    Attached Files
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

    Comment


    • #32
      Взех компютър и мап от дедра 2.0 турбо.
      Почна да си дава искри и всичко но нещо е збъркано в този мотор.Уж е на белези,подредих му и свещи,кабели и тн като хората.Има гориво но пак никакъв шанс да запали... Даже не се прокашля!Вече почвам да си мисля само лоши неща.Утре ще проверя когато е на 1-ви цилиндър в горна мъртва къде идва палеца и как са абсолютно всички белези.Вече немога да си обясня защо не пали ... Ако някой може да помогне ще съм благодарен! Вече и аз се изчерпвам от към търпение.
      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
        Взех компютър и мап от дедра 2.0 турбо.
        Почна да си дава искри и всичко но нещо е збъркано в този мотор.Уж е на белези,подредих му и свещи,кабели и тн като хората.Има гориво но пак никакъв шанс да запали... Даже не се прокашля!Вече почвам да си мисля само лоши неща.Утре ще проверя когато е на 1-ви цилиндър в горна мъртва къде идва палеца и как са абсолютно всички белези.Вече немога да си обясня защо не пали ... Ако някой може да помогне ще съм благодарен! Вече и аз се изчерпвам от към търпение.
        Коста ,ако не знаеш да ти кажа,че както този мотор,така и 16 клапановия се зацепват на 4-ти цилиндър
        Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

        Comment


        • #34
          Отивам да приложа наученото благодаря
          btw тези дни ще ти пратя еку-то
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • #35
            С голeми благодарности към Иван и Илиян за търпението и съветите!
            Last edited by kocta; d.m.y г., 11:59.
            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
              С голeми благодарности към Иван и Илиян за търпението и съветите!
              айде, подкарвай я по пистите да отсрамваш сектата и да я засилиш подобаващо за по-нататъка

              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
              YouTube
              evo2 600

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                айде, подкарвай я по пистите да отсрамваш сектата и да я засилиш подобаващо за по-нататъка
                Почти е готова Остават някакви стотинки в сравнение с общята сметка която е дадена до тук и я пускам по пистите.
                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                Comment


                • #38
                  С още малко довършителна дейност:
                  Официялно ви представям Alfa Romeo 145 HF Integrale
                  http://www.youtube.com/watch?v=aRsybbtEmfk
                  Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                  Comment


                  • #39
                    несравнимо... моите поздравления
                    сега остава в движение да се види!
                    1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                    1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                    1999 Citroen Saxo 1.0
                    Never Give Up! Just keep walking... ®

                    Comment


                    • #40
                      Браво на вас евала, че най-накрая я подкарахте .

                      Comment


                      • #41
                        Абе да не си оставил балансиращите да се въртят?? Много вие.

                        Comment


                        • #42
                          Телефона усилва явно високите честоти.
                          В реалност не се чува изобщо
                          Остана да прекарам кабел и да направя кутия за акумолатора и резервоара(да ги отделя пряко от купето),да се направят 2 фланчета м/у външно каре и шенкел (сложил по-дълги носачи и вътрешното каре с малко се отделя от скоростната),да монтирам кулер(утре идва) и да навържа турбо пътища и да закача един манометър за да се настрой налягането на горивото (някой си е въртял както му е кеф).И така...
                          Проблема с цялото забавяне беше ,че някой преди мен си беше играл на майстор... смених почти всички букси,датчици. Най-лошото беше,че шайбата на алтернатора беше завъртяна на 90 градуса и някой беше зацепвал ангренажа по нея ... грозна гледка. И така... Филма е голям. На първо време ще си я карам сток. Събрал съм си части за Stage 2 (само инжектори ми остават) но не трябва да се прибързва.Като се има на предвид какви разултати даваше със 60коня на колелата
                          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                          Comment


                          • #43
                            ако си решил да се заиграваш с окачването
                            имам един комплект шенкели и амортесьори от ку4-ката в повече

                            Comment


                            • #44
                              Страхотен проект, поздравления!!! Като знам с 1.4 мотора какво правиш на писта, не мога да си представя сега какво ще е
                              Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                              Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                              BMW 328i

                              Comment


                              • #45
                                Браво ! Заслужаваш я тая кола ...
                                145 1.6 ТС '97 ех.
                                145 1.9 JTD '00
                                307 CC 2.0 '04

                                Comment

                                Working...
                                X