Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    е това с водата на радиатора не намирам много логика за чии ти е , да го беше напълни казанчето с метанол и да беше боднал една джюза с комутатор и една бензинова помпа в казана за чистачки и те ти метанолова инжекция
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #77
      Има смисъл ако пръскат интеркуулера обаче. Виждал съм подобни решения по бегачките.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от racer666 Покажи съобщение
        Има смисъл ако пръскат интеркуулера обаче. Виждал съм подобни решения по бегачките.
        Има една Импреза от старите ако не се лъжа, заводски имаше пръскалки на интеркулера.

        B&B Racing | bb-racingteam.com
        Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

        Comment


        • #79
          Ще сложа и на кулера днес го гледах как може да стане но това ще е другата седмица.
          Въпроса е защо мислите,че няма смисъл от пръскалки на водния радиятор. Все пак там температурата е от рода на 85-90 градуса а водата в казанчето е приблизително 25-30 в зависимост от външната температура. Средната температура на кулера е да кажем 35 градуса.Аз лично не виждам надежда много в охлаждане с 5до 10 градуса по-студена течност. А на импрезата се налага това охлаждане заради позицията на кулера и ,че се намира над двигателя... там нещата седят по друг начин. А идеята ми за охлаждане на радиятора е от едни колеги от дрифт средите,поне на 3 коли съм го виждал приложено.

          От седмица и нещо съм се замислил по 2 важни теми.
          1-вата е окачването , 2-рата е аеродинамиката(даунфорс и обтекаемост).
          За окачването ще е на червени Полиуретанови Тампони отпред , задни амуниниеви.Койловер пружини отпред и отзад и някакви регулируеми амортисьори за отпред. Колебая се още за замяна на биалетките с унибали.
          Last edited by kocta; d.m.y г., 17:16.
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
            Ще сложа и на кулера днес го гледах как може да стане но това ще е другата седмица.
            Въпроса е защо мислите,че няма смисъл от пръскалки на водния радиятор. Все пак там температурата е от рода на 85-90 градуса а водата в казанчето е приблизително 25-30 в зависимост от външната температура. Средната температура на кулера е да кажем 35 градуса.Аз лично не виждам надежда много в охлаждане с 5до 10 градуса по-студена течност. А на импрезата се налага това охлаждане заради позицията на кулера и ,че се намира над двигателя... там нещата седят по друг начин. А идеята ми за охлаждане на радиятора е от едни колеги от дрифт средите,поне на 3 коли съм го виждал приложено.
            Температурата на водата не те бърка много-много колко е, защото идеята е, че се отнема отплина при ИЗПАРЕНИЕТО на тази вода от повърхността на кулера Затова ги пръскат.
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
              Температурата на водата не те бърка много-много колко е, защото идеята е, че се отнема отплина при ИЗПАРЕНИЕТО на тази вода от повърхността на кулера Затова ги пръскат.
              Чак пък за голямо изпарение при челен алуминиев интеркулер незнам дали може да говориме. Все пак не карам на 2 бара за да се вдига чак толкова голяма температура от згъстяването на въздуха. Но и така да е щом има ефект в/у интеркулер с ниски градуси представиси какъв ефект би имало в/у воден радиятор.
              Все пак ще сложа и на кулера но според мен ефект няма да открия. Малко скептично настроен съм
              Виж ако беше воден кулер и да го натъпчеш със сух лед ... друга бира е.
              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                Чак пък за голямо изпарение при челен алуминиев интеркулер незнам дали може да говориме. Все пак не карам на 2 бара за да се вдига чак толкова голяма температура от згъстяването на въздуха.
                Можем, можем да говорим естествено Особено при челен кулер. Защото той се обдухва от насрещния въздух. При обдухването водата се изпарява и следвайки физичните закони, отнема топлина от кулера. Идеята е не да вариш водата, а да я изпаряваш . На същия принцип съхне и прането на простира, без да му трябва висока температура.
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #83
                  аз не разбирам много ,о водата върху интркулера има ефект точно заради по-ниската температурна разлика с кулера.представи си колко вода имаш в радиатора при това на 90 градуса да речем,пръскалките ще са като капки в морето,защото енергията на радиатора е МНОГО по-голяма от тази на водата дето ще пръснеш по него.все едно да капеш вода във вряща тенджера.има и формули по-въпроса,но отдавна съм ги забравил,но смисъла е този де.
                  alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                  alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                  Comment


                  • #84
                    Ефект ще има и на водния радиятор, като за кулера е изпитано на 75-цата , тъй като при нея обдухването е много лошо. При впръскване по кулера охлаждането е сериозно осезаемо дори с ръка(което значи, че имаме понижаване на темперетурата поне със 8-10 градуса). При водния радиатор според мен също ще има резултат, тък като течността спомага за темперетурната конвекция, чрез която въздуха отнема от топлината на водният радиатор.
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment


                    • #85
                      Гледам ,че хората си го правят с помпа от кафе машина и дюза. Постига се много голямо налягане с доста добро разпрашаване.
                      Само не ми харесва ,че се ползва инвертор към 220в. AC но е неизбежно заради помпата.
                      Иначе за водния смятам,че ще има ефект и там. Все пак искам да му сваля температурата с не повече от 5-7 градуса.
                      Утре ще пробвам и ще ви кажа за резултата...



                      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
                        аз не разбирам много ,о водата върху интркулера има ефект точно заради по-ниската температурна разлика с кулера
                        100% ли си сигурен в това?
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #87
                          ами имах впредвид че натрупаната енергия в кулера е по-малка от тази в радиатора.тя е зависима от масата и температурата доколкото си спомням.сигурно това имаш в предвид,ако не обясни,както казах така мисля аз
                          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                          Comment


                          • #88
                            ne ти трябва инвертор
                            в 155-цата е направено с 2 помпи за пръскалки на фаровете

                            Comment


                            • #89
                              Чудя се що не се охлаждаш принудително с перките вместо с това сложно произведение но ти си знаеш

                              пък тази хубава дюза да е пъхнеш В кулера
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                                Чудя се що не се охлаждаш принудително с перките вместо с това сложно произведение но ти си знаеш

                                пък тази хубава дюза да е пъхнеш В кулера
                                Защото не е достатъчно.На майския тракдей при постоянно включени перки примерно моята бивша Дедра вървеше на 93-97 градуса на водата

                                П.П.Тоя мотор дали 8 или 16 клапана си грее и по принцип е общоизвестно че оригиналния радиатор не стига до никъде.

                                П.П.Коста ,както каза и бате Еньо,кучката има спрайт система на кулера,така че деиствай.
                                Last edited by ivanko_rs; d.m.y г., 12:05.
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Comment

                                Working...
                                X