е това с водата на радиатора не намирам много логика за чии ти е , да го беше напълни казанчето с метанол и да беше боднал една джюза с комутатор и една бензинова помпа в казана за чистачки и те ти метанолова инжекция
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 145 1.4 TS
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от racer666 Покажи съобщениеИма смисъл ако пръскат интеркуулера обаче. Виждал съм подобни решения по бегачките.
B&B Racing | bb-racingteam.com
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Comment
-
Ще сложа и на кулера днес го гледах как може да стане но това ще е другата седмица.
Въпроса е защо мислите,че няма смисъл от пръскалки на водния радиятор. Все пак там температурата е от рода на 85-90 градуса а водата в казанчето е приблизително 25-30 в зависимост от външната температура. Средната температура на кулера е да кажем 35 градуса.Аз лично не виждам надежда много в охлаждане с 5до 10 градуса по-студена течност. А на импрезата се налага това охлаждане заради позицията на кулера и ,че се намира над двигателя... там нещата седят по друг начин. А идеята ми за охлаждане на радиятора е от едни колеги от дрифт средите,поне на 3 коли съм го виждал приложено.
От седмица и нещо съм се замислил по 2 важни теми.
1-вата е окачването , 2-рата е аеродинамиката(даунфорс и обтекаемост).
За окачването ще е на червени Полиуретанови Тампони отпред , задни амуниниеви.Койловер пружини отпред и отзад и някакви регулируеми амортисьори за отпред. Колебая се още за замяна на биалетките с унибали.Last edited by kocta; d.m.y г., 17:16.Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщениеЩе сложа и на кулера днес го гледах как може да стане но това ще е другата седмица.
Въпроса е защо мислите,че няма смисъл от пръскалки на водния радиятор. Все пак там температурата е от рода на 85-90 градуса а водата в казанчето е приблизително 25-30 в зависимост от външната температура. Средната температура на кулера е да кажем 35 градуса.Аз лично не виждам надежда много в охлаждане с 5до 10 градуса по-студена течност. А на импрезата се налага това охлаждане заради позицията на кулера и ,че се намира над двигателя... там нещата седят по друг начин. А идеята ми за охлаждане на радиятора е от едни колеги от дрифт средите,поне на 3 коли съм го виждал приложено.Затова ги пръскат.
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеТемпературата на водата не те бърка много-много колко е, защото идеята е, че се отнема отплина при ИЗПАРЕНИЕТО на тази вода от повърхността на кулераЗатова ги пръскат.
Все пак ще сложа и на кулера но според мен ефект няма да открия. Малко скептично настроен съм
Виж ако беше воден кулер и да го натъпчеш със сух лед ... друга бира е.Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщениеЧак пък за голямо изпарение при челен алуминиев интеркулер незнам дали може да говориме. Все пак не карам на 2 бара за да се вдига чак толкова голяма температура от згъстяването на въздуха.Особено при челен кулер. Защото той се обдухва от насрещния въздух. При обдухването водата се изпарява и следвайки физичните закони, отнема топлина от кулера. Идеята е не да вариш водата, а да я изпаряваш
. На същия принцип съхне и прането на простира, без да му трябва висока температура.
_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
аз не разбирам много ,о водата върху интркулера има ефект точно заради по-ниската температурна разлика с кулера.представи си колко вода имаш в радиатора при това на 90 градуса да речем,пръскалките ще са като капки в морето,защото енергията на радиатора е МНОГО по-голяма от тази на водата дето ще пръснеш по него.все едно да капеш вода във вряща тенджера.има и формули по-въпроса,но отдавна съм ги забравил,но смисъла е този де.alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Ефект ще има и на водния радиятор, като за кулера е изпитано на 75-цата , тъй като при нея обдухването е много лошо. При впръскване по кулера охлаждането е сериозно осезаемо дори с ръка(което значи, че имаме понижаване на темперетурата поне със 8-10 градуса). При водния радиатор според мен също ще има резултат, тък като течността спомага за темперетурната конвекция, чрез която въздуха отнема от топлината на водният радиатор.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Гледам ,че хората си го правят с помпа от кафе машина и дюза. Постига се много голямо налягане с доста добро разпрашаване.
Само не ми харесва ,че се ползва инвертор към 220в. AC но е неизбежно заради помпата.
Иначе за водния смятам,че ще има ефект и там. Все пак искам да му сваля температурата с не повече от 5-7 градуса.
Утре ще пробвам и ще ви кажа за резултата...
Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениеаз не разбирам много ,о водата върху интркулера има ефект точно заради по-ниската температурна разлика с кулера_______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
ами имах впредвид че натрупаната енергия в кулера е по-малка от тази в радиатора.тя е зависима от масата и температурата доколкото си спомням.сигурно това имаш в предвид,ако не обясни,както казах така мисля азalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеЧудя се що не се охлаждаш принудително с перките вместо с това сложно произведение но ти си знаеш
пък тази хубава дюза да е пъхнеш В кулера
П.П.Тоя мотор дали 8 или 16 клапана си грее и по принцип е общоизвестно че оригиналния радиатор не стига до никъде.
П.П.Коста ,както каза и бате Еньо,кучката има спрайт система на кулера,така че деиствай.Last edited by ivanko_rs; d.m.y г., 12:05.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Comment
Comment