If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
като знам тея мойте изроди дето карат на по 2 бара ми е чудно как на 1.4 с седмици свещи издъхва запалването ???
по скоро ти идъхва качеството на горивната смес
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Проблема й беше ,че миналия ден преди калояново смених всички вакум маркучи но забравих да им сложа свински опашки. бяха изкочили 3 броя , не разтоварваше и таванеше МАП-а на 4000 и няколко оборота. Карах я на половин газ до 4500 оборота слагах на следваща предавка и чаках половината права да влезе отново в налягане. Сега всичко е оправено.
Зимата искам да сложа 6 лъчевата керамика,250кпа мап-а,острич-а ,задния торсен дифф и ще купя едни 450-550 дюзи. Целта е към 1.4-1.5 бара холд. При това налягане комбинация с т3/т4-ката загубите ще са доста големи от 8 клапановата глава особенно след 4000 оборота където аз с тази турбина тамън се развъртам.
Еми ще ми трябва дам.Ако може барабар с електрониката и инсталацията ще стане чудно понеже съм с еку от дедра турбо на предно с катализатор и е някво мазало от към настройки. И аз незнам кво става там а нямам широколентова и не ме бива много в мапването иначе имам електроника Острич 2. Та като се прави да е на веднъж Може и буталата да ги спазариме вместо да нося на стугар мойте да ги модифицира. Пусни едно Лс с телефон или инфо,че не си спомням дали го записах твоя онзи път на калояново.
Вчера я поразкарахме малко из София и по околовръстното но явно проблема си е запалване,пък и съединителя си буксува здраво.Фулл боост-а от 1.15 бар е на 4100-4200 иначе почва още от 3 да прави някакви малки налягания.Зимата ще се сменят доста неща и мисля направо на тейдж 2 да мина (6 лъчевата керамика,задния торсен дифф,250кпа мап-а,свещи,кабели,дюзи,острич 2).Иначе сега не става за каране с това запалване.Карам я с половината газ и пак не става направо свещите,кабели и ново захранване на помпата и ще свържа директно акутатора за изхода на турбото понеже явно селеноида не си върши работата.
Направиха й една бърза замерка с една програмка на И-фон с тези проблеми (половин газ режене на 4600 оборота,боксуващ съединител) и не съм много радостен от резултатите ест. 0-100: 7+ сек , Макс ускорение 0,56G ,1/8 миля 8+сек, 1/4 миля високи 14-ки и терминална по спомен около 150 но като ми пратят графиакта ще се види. Явно си трябва вече другия съединител , хубаво запалване и НАСТРОЙКИ! Мисля за сега да не инвестирам в железа.Нека накарам тези да работят нормално. Иначе зададохме 1250кг тегло с 2-ма човек (явно е доста по-тежка,тези дни ще отида на кантар да я премеря) и изкара 125конски сили на колелата.
Знам,че не ви е интересно ама аз да си дам рапорта.
Генерацията е готова. Звука е 1:1 с този http://www.youtube.com/watch?v=BZ-i7UurGn8
Във високите леко се различава но минимално.
Само се чудя дали да не преправя края на генерацията при бронията и да не прикапя някъв накрайник.
Свързах си и уреда за температура на маслото,пуснах ново захранване на помпата.
Знам,че не ви е интересно ама аз да си дам рапорта.
Генерацията е готова. Звука е 1:1 с този http://www.youtube.com/watch?v=BZ-i7UurGn8
Във високите леко се различава но минимално.
Само се чудя дали да не преправя края на генерацията при бронията и да не прикапя някъв накрайник.
Свързах си и уреда за температура на маслото,пуснах ново захранване на помпата.
Как не ни е интересно бе, ти пък Супер става колата, генерацията е...интересна
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Цялата е на 63.5мм има една мека връзка и едно резонаторно проходно и това е... гледам да е максимално права и най-остряи завой да е на 45 градуса. Мен ми харесва как стана а звъка е веднъж!!! Жалко,че нямам читав микрофон на телефона за да се чуе.
А и има общо моя кош: гледам и ти си сложил външен оборотомер тип "водомер"
Моята тръба също е на 63мм но съм без проходни гърнета,само с едно задно от тия с тапите,а звука без тапата наистина прилича от части на тоя от клипчето, без гърмежа ест
Няма конкретна оферта пък искам парите да ги вложа в хубави свещи , кабели ,дюзи и настройка за да почне да работи адекватно.Направо ми се иска да се мап-не на 1.5 холд. Така ще се кара за начало през сезон 2011 по мероприятията.Все пак не всичко е двигател,трябва да взима предни амортисьори,коиловер пружини,червени тампончета,накладки,армирани маркучи,фланци 20-30мм,едно велурено воланче с куик релиис ,че този в моемтна го хващам с изпънати лакти и шиканите се карат на магия на калояново.
Смених алтернатора (хиляди благодарности на Еньо!!!).
Това нещо откачи. Време е да сменя и съединителя,че някви 911-ки турбо по околовръстното ама няма да ми повярвате Много боксува. Иначе колата найстина доста,доста добре потръгна значи си е искала ток и това си е
Comment