Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • В същност кулера би трябвало да е спирала с ламели. Няма как да не се напълни целия Това да не е воден радиатор?

    П.П. Сега го видях, че не е на спирала, но пак би трябвало да е пълен тъй като дебита при страниците е по-голям от на напречните където са ламелките. И понеже имаме налягането което ще се изравни на всякъде едва когато се напълнят всички магистралки на радиатора. А това става бързо и със сигурност става по познатите ни физични закони
    Last edited by oem; d.m.y г., 13:06.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Аз да си кажа и моето мнение. Колата е твърде твърда за калояново.
      Опел Кадет GSI
      166 2,4 JTD
      ако мислиш че е здрава дай та тествам

      Comment


      • Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщение
        Аз да си кажа и моето мнение. Колата е твърде твърда за калояново.
        И да, и не - пружините не са от най - твърдите, особенно отпред, като погледна снимките от т.нр кроасан задната гума потъва поне 2 пръста и нещо нагоре, което е нормален ход.......а и все пак Кал е твърде нервна за ниски коли.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Вече имаме и втори комплект GAZ амортисьори на изключително сносна цена, от днес имаме вече и платформа за автомобила.......
          Attached Files
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • бай хой на ... да не си губим времето по телефона..
            Click image for larger version

Name:	neno1.jpg
Views:	1
Size:	98.6 Килобайта
ID:	2328281

            Click image for larger version

Name:	neno2.jpg
Views:	1
Size:	37.6 Килобайта
ID:	2328282

            Click image for larger version

Name:	neno3.jpg
Views:	1
Size:	76.9 Килобайта
ID:	2328283

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Видеото - сбрани са само двете най - бързи обиколки....
              http://youtu.be/x91V32zx0_w
              Само ми се струва, или на кроасана спираш с левия крак?
              Както и на други места леко натискаш с левия спирачка.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999

              Comment


              • Мда, кара се по друг начин.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Понеже плана беше след последния тракдей да почна с окачването и слагането на тройката, почнахме с второто......
                  Оем-а даде зелена светлина с известието че ще мога да си ползвам старото еку, за сравнение взех едно еку от тройка, макар и от съфорумник който не се слави с осовен късмет, но да речем че скоро ще му тръгне......
                  Така наречения висящ лагер от стария двг ще се ползва и за другия......


                  Понеже споменах и окачването, мисля че ще е доста важно да сложа надлъжна щанга към задния носач, тъй като виждате къде е опирала гумата като се има впредвид че разстоянието между нея и подкалника е към сантим и нещо, е доста тревожно за мен че всичко това се мести толкова напред.......мисля да ползвам част от задната надлъжна на 156-цата, като в задната и част я захвана към носача......


                  Енджин аут, мисля да си го консервирам, от него ще се ползват само капаците на валовете, валовете, рънърите и тръбите към тях......


                  Керамичния съединител си заслужаваше всяка стинка.....





                  Буталното осветление също не изглежда зле, прави ми впечатление че свещите на 4-5-6 цилиндър са леко ръждиви външно, което е странно, тъй като те са предни и няма как да влезе вода там......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Така горе долу ще изглеждат нещата, "чернова" е това което се вижда, ползвам някакъв десен шенкел просто за да мога да виждам как ще стоят нещата, захвата на амортисьора към носача и ботуша на купето е първоначално фиксиран, след като се наместят горния носач на новото си място и след това се намери място за биалетката ще се заваря всичко накуп, сега просто фиксираме нещата......
                    Горния носач ще е пипкаво да се направи, но 11 - 12 градуса кастър си е много добре, ще искам да мога да играя с градус 2 и с камбъра и нещата ще са бомба.....
                    Може би не трябваше да правя предницата толкова широка, сега ще е с 1-2 см по тясна от задницата, а бих желал да е малко повече.......макар че сега съм с по - малък прехдоден фланец отзад, мога да разширя с около 2-3 см и там......
                    Attached Files
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Нещата се развиват малко бавно, но все пак правим нещо от А и се сблъскваме с доста неясноти.....
                      Като цяло предното окачване отляво е вече готово, реших да направя всичко първо от едната страна, верно че щеше да е много по лесно да правя всеки детайл по две и за другата страна, но като се има впредвид
                      че доста неща се преправяха в движение, това щеше да значи че да не преправям един детайл, а два......
                      Захвата на горните носачи първоначално беше на моста, дори си личат на снимките къде е бил заварен, обаче се оказа че това е кофти решение за геометрията на колата, и затова те ще са на обща планка към купето - не ми се заваряше там особенно, щото ако се наложи да ги махам ще е чудо, но надявам се че няма да има нужда......
                      Важно за всичко това се оказа разстоянието на захвата между долните и горните носачи - това разстояние в зависимост от ъглите и дължината на горни и долни е определящо за това как ще са променят камбър и кастър в движение........
                      Кастъра в работно положение ще е към 11.5 градуса, в момента на снимката е 12 и нещо, но колата е вдигната и наклонена назад.......което си е бомба.....
                      Сложих и главините от БМВ, взех и Мкови дискове втора ръка, няма да е голям проблем трансфера.......
                      Вдигнах с крика цялата комбинация и въпреки че тия предни пружини са за Мазда Мията, горе долу хода не се промени с повече от 4-6 см, което също не е зле......не искам да пускам цялата кола още на земята, тъй като все още нещата по шенкела не са заварени както трябва, просто опитно пробвам всичко - втората планка за амортисьора също не е завита за купето.......
                      За шарнир на горен носач се ползва кормилен накрайник от Ленд Ровър Дискавъри, нова марка в каталога с използвани части от какво ли не.......но е здрав, 15 кинта е, верно че конуса към шенкела е по малък, но се доразпроби за да пасне плътно......
                      Като пусна колата на земята ще кача новия двигател и ще го пусна да покъркори няколко дена за да се понамести карантията в него.......
                      Attached Files
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Малко кахъри неска......
                        Решихме снощи да припалим новия двг, викам дай да закачим екуто да видим що става и накичени некви необичайни грешки, като например че нямало връзка с айбиеса и дюзи 3 и 6 били капут......прозвъняхме днес нещата към дюзите за да видя дали има връзка, всичко си е ОК.......слагам на Зашев екуто само за контакт - няма ги същите грешки, само некви за круиз контрола който не ме вълнуват особенно.......не съм пробвал с другото еку да паля щото иммото му е на него......
                        Налях флуиди днес из двигателя, завъртях, запали от раз(което по принцип знам че не е на добре).......ижектора за грешка свети на таблото, същите грешки общо взето, имаше и в двата случая и такава за оборотомера, реле на климатик и първи вентилатор.....айде последните две ги няма, но оборотомера си бачка нормално......
                        На работещ двигател откачам подред първо 3та, после 6та дюза, има промяна в работата на двигателя, значи си работят.....
                        Другото което ми прави впечатление е че го няма така наречения throttle response - натискаш газта и мисли секунда докато почне да се форсира......не съм вдигал над 3кобм, че мисля да я оставя няколко дена да си покъкри на обороти........но пък празния ход е железен, преди 2.5 ми клатеше когато позагрее двигателя, сега празния ход е бетон......
                        Явно има хардуерна разлика между двете екута и въпреки че софта е същия, някъде се явява проблем......
                        Днес намерих доста изгодно еку от Казанлък, но пък колата била автоматик и нямам намерение да взимам нещо дето може и да, но може и да не стане, ще се търси еку от 166, такова каквото си трябва.....
                        ПиЕс - знаех си че досегът с части от застоял проект е на лош късмет, особенно с част която се явява важна.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Сигурен съм , че знаеш: 2.5 и 3.0 ги има както с ME2.1 така и с ME3.1.
                          ...

                          Comment


                          • И двете ЕКУ-та са 2.1 само, че са различни хардуерни версии и ние рекохме да пробваме да минем метъра като свалим от 3.0 софтуера и го запишем на 2.5 директно. Само, че доста често се случва да не става тая работа по обесними технически причини.

                            Длъжни бяхме да пробваме тъй като на много други ЕКУ това нещо става без проблем. И сега за да си е 100% сигурно и да не си играем на празно с глупости Ники ще си намери подходящо ЕКУ от 3.0, изключвам му имото и си кара работата
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Малко кахъри неска......

                              ПиЕс - знаех си че досегът с части от застоял проект е на лош късмет, особенно с част която се явява важна.....
                              Т'ва ше да е проблема...
                              ...питай некоя баба от ТКЗС-то как се ашладисва...баси, едно ЕКУ ти се опъва...

                              Comment


                              • Ся поръчнах 3-4 отсечки на плаца из сервиза, въпреки че с екуто от 2.5 държи малко богата сместа, разликата 2.5 - 3.0 е осезаема, все пак както битува лафа двойката си е двойка, така и тройката все пак си е тройка......3.2 сигурно е още по добре.......
                                Тия дни Оем-чето ще прати еку от 3.0 и ще видим другата седмица на Калояново как ще е......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X