Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Квот каже Зашев, силно разчитам се на неговия естетичен гений.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Тегли му 2-3-4 резки с флекса отгоре, че да не го спъва филтърчето над 6500 оборота...да си сърба атмосфера и да мое да се 'рани дзвера...

      Comment


      • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
        Тегли му 2-3-4 резки с флекса отгоре,
        те така са направили и на фиат емблемата

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Неска минахме реглажи отпред и отзад, не сварих да набода друга рейка, надявам се че зъбите не са чак толкова изхабени и ще издържи 1 ден все пак......при форсиране на обороти не се усеща, но в движение при дори и лек товар на двигателя се чува много шукаритетно свистене като засърба вятъра.......преди не знам дали заради по дългата "магистрала" е било притъпено, но все пак сега тва е на две педи от мен.......ще трябва да си пристегна повече коланите да не земе да ме засмуче през дросела при 6-7к обм......

          Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
          Тегли му 2-3-4 резки с флекса отгоре, че да не го спъва филтърчето над 6500 оборота...да си сърба атмосфера и да мое да се 'рани дзвера...
          Колега, тва е фешън филтър, а не кат твоя дето е правен в петък следобед, в час по трудово обучение на някое училище из китайската провинция Цзянсу......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Неска минахме реглажи отпред и отзад, не сварих да набода друга рейка, надявам се че зъбите не са чак толкова изхабени и ще издържи 1 ден все пак......при форсиране на обороти не се усеща, но в движение при дори и лек товар на двигателя се чува много шукаритетно свистене като засърба вятъра.......преди не знам дали заради по дългата "магистрала" е било притъпено, но все пак сега тва е на две педи от мен.......ще трябва да си пристегна повече коланите да не земе да ме засмуче през дросела при 6-7к обм......


            Колега, тва е фешън филтър, а не кат твоя дето е правен в петък следобед, в час по трудово обучение на някое училище из китайската провинция Цзянсу......
            Изпадам в кротко благоговение,спира ми сърцето, левото мъдо и некой друг бъбрек от спонтанна възхита...що да се косиш за неква си рейка, като има къде по-важни неща...като спешъл маслен филтър с нам си къв клапан, фешън въздушен филтър да ти шушне на ушенце, мрежа за комари между стоповете и т.н....май некой друг си утепа съединителя на Калояново за 5 обиколки и висе като преоценена луканка по Пловдивско поле ...са кво толкова, ако рейката изпрегне на третото кръгче...ше изправиш 2-3 завоя, ше го играеш кибик целия ден - КЕФ! Е го де е Серес, начи закарал си червения варел, капли с цвички по тех, 2-3 гедорета, ключ 13, едни чисти гащи/много помагат, га умре рейката и фърчиш кат чук без дръжка.../ ...кво толкова, това си е задължителния реквизит на културния зрител, мда...

            Comment


            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              ......при форсиране на обороти не се усеща, но в движение при дори и лек товар на двигателя се чува много шукаритетно свистене като засърба вятъра.......преди не знам дали заради по дългата "магистрала" е било притъпено, но все пак сега тва е на две педи от мен.......ще трябва да си пристегна повече коланите да не земе да ме засмуче през дросела при 6-7к обм......
              Аз съм със същото Апекси за филтър и от ден първи чувам същото свистене.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                Аз съм със същото Апекси за филтър и от ден първи чувам същото свистене.
                Видях че си със същия, но нямам спомен на колко е от дебитомера и дросела.......само под товар на двг ли го чуваш или изобщо.....
                Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                ..що да се косиш за неква си рейка, като има къде по-важни неща..
                Ми трябва да се завива бе байно, знам ли кво ще стане ако зъбите на пръта или другия червяк се откъртят 1-2 от тях, или блокират у завоя......айде че има малко луфтец ще го преживеем, поне и да играе волана то ще е симетрично......страхувам се за кожата си, от доста време тя покрива цялото ми тяло и некси нали......
                Иначе мое да не си толкова обстоятелствен с определенията, знаеш че съм чуствителен и лесно раним......ама и на тебе ще ти тръгне талигата, ше видиш тогава какви ще ти ги наредя, сега само загрявам.....
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 21:59.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Видях че си със същия, но нямам спомен на колко е от дебитомера и дросела.......само под товар на двг ли го чуваш или изобщо.....

                  Ми трябва да се завива бе байно, знам ли кво ще стане ако зъбите на пръта или другия червяк се откъртят 1-2 от тях, или блокират у завоя......айде че има малко луфтец ще го преживеем, поне и да играе волана то ще е симетрично......страхувам се за кожата си, от доста време тя покрива цялото ми тяло и некси нали......
                  Иначе мое да не си толкова обстоятелствен с определенията, знаеш че съм чуствителен и лесно раним......ама и на тебе ще ти тръгне талигата, ше видиш тогава какви ще ти ги наредя, сега само загрявам.....
                  Анджък бе байно, требе се завива и не с юрганче, а с рейка!!! Поради що си причиняваш треперене на драгоценната кожица и при нежелани евентуалности - мощни кафяви изхвърляния на баласт и бивши сандвичи, през некой там технологичен отвор в родния ти епидермис??? Можеше да не ги мислиш зъбите и червяците, само да беше боднал друга рейка - знам, че имаш поне още една.
                  ...и са кво не му харесваш на определението "културен зрител"? Ето как се става такъв:
                  Бръм-бръм-бръм три кръгчета /с варела/... рязко "треееес" /рейка/...мигновена реакция, 10-15 санта разкритие и "дрис-дрис" /шафьор Феро/...гузна прибежка до душ или биде...налузване на чисти гащи /много са важни, пак подчертавам/...и кротко, вглъбено съзерцание на мероприятието от кафето на 2-я етаж /тук вече си станал културен зрител/...
                  Са сериозно - не се подпичквай, имаш време, забоди си читава рейка!

                  Comment


                  • Моето Апекси съм го нахлузил почти директно на дебиломера, а от там до дросела е оригиналният Г-образен маркуч. Свистенето го чувам само под товар, основно в средни обороти. Във високи се чуват доста други работи.
                    Колкото до рейката, не знам точно колко ти е разбита, но до ден днешен не съм видял блокирала или прескочила рейка на 156, а съм виждал скрап богато. Така че споко за епидермиса.
                    Пламенеее, ... поспри се с тези описания. Може някой да умре от смях. Например аз.
                    Alfa Romeo 75 24V

                    Comment


                    • Неска като за последно позаплакнах малко коритото, турих некви кори отпред и отзад за да не вее вятър и да влиза прахоляк и разбира се цъкнах една снимка за личния архив на лицето Зашев.......Утре ще се покатерим на платформичката и т.н......
                      Attached Files
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                        Колкото до рейката, не знам точно колко ти е разбита, но до ден днешен не съм видял блокирала или прескочила рейка на 156, а съм виждал скрап богато. Така че споко за епидермиса.
                        .
                        Тая рейка я изнасилва няколко години без лубриканти /щот без хидрвалика е свалил 2-3 кила.../ и никой не знае колко е разбита...
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Неска като за последно позаплакнах малко коритото, турих некви кори отпред и отзад за да не вее вятър и да влиза прахоляк и разбира се цъкнах една снимка за личния архив на лицето Зашев.......Утре ще се покатерим на платформичката и т.н......
                        Забравил си да запушиш 5-6 дупки по калниците, вратите и тавана, но изключвайки Магаданския аеропакет, в статично състояние талигата не дразни окото...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                          Забравил си да запушиш 5-6 дупки по калниците, вратите и тавана, но изключвайки Магаданския аеропакет, в статично състояние талигата не дразни окото...
                          Батка, отворите в задните врати ги намалих до минимум, може би зимъска когато сняг забръска ще орежа и боядисам още 2 врати но без тия процепи, няма да има файда от тях......отпред има само една дупка от единия халоген и по тръбичка ми вее директно на макарите, оная гърбица на тавана вкарва доста вятър директно върху двигателя, а и от уважение към предоставилия я хайванин не мисля да я махам.......зад задна дясна гума има отвор за вятър за масления рад, и тва е, другото са технологични отвори отзад, щото все пак нали знаеш кво става там......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                            Тая рейка я изнасилва няколко години без лубриканти /щот без хидрвалика е свалил 2-3 кила.../ и никой не знае колко е разбита...
                            ...
                            Батка, всякакви разпадняци ми минават през ръцете. Няма такава рейка, която да е прескочила или блокирала. Колкото и да е липсвал лубрикант все е сложил Бат Феро малко грес и това е достатъчно.
                            Alfa Romeo 75 24V

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              оная гърбица на тавана вкарва доста вятър директно върху двигателя
                              А тая въпросната гърбица, не може ли от нея едно въздуховодче да се закара директно до въздушния филтър. Така ще ти набива даже въздух с известно налягане когато си набрал скорост и въздушния поток през тоя отвор е по-сериозен. Би трябвало да има положителен ефект върху развъртането на двигателя
                              Last edited by Dimicha; d.m.y г., 22:43.

                              Comment


                              • Преди половин час говорих с Венци, който гледа нашите юнаци на Серес. По негова информация /чакам Ройтерс да потвърди/, това чудо, производство на спортния отдел на Магаданския институт, локализиран в Зарата и именуван Полиуретан-полиетилен-вазелин-латекс енд кондомс-дизайн-онлайн-праймтайм бай Феро, е ударило 1м. 27.9 сек.!!! Към момента 2-ро време от всички недоразумения по трасето...е сметайте пичове, колко са жалки бумерите и га ш'си купим гвоздея на баварските инженерни напъни, щом пляката на Магадан-Зара ги пребива така...

                                Comment

                                Working...
                                X