Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Това да се чува, а това е само началото. Безаварийно на цялата група Алфисти!

    Comment


    • Успех на магаданската школа
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • Лек шпионаж от фейсбука от бмвистите, не знам дали е финален но евала!
        Attached Files
        2 x 75TS / 75TS / 75 1.8ie / Berlina 1750 / 90v6 / 75v6 / 75 1.8carb


        Comment


        • Ако часа е верен 10:35 преди икиндия , бай Кольо няма да се примири с това. Но и така да е .... имаме АЛФИСТИ в топ 10

          Comment


          • Ауууууу Феро ги е пребил направо,даже е пред пилоти от родния рали шампионат А Нено с 1:31 с кола 1600 кубика
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Фъргат, фъргат Алфите Еваля
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Браво
                sigpicex
                147Q2
                300bhp/606nm
                Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                Comment


                • Шапки долу, бат Феро е луд (в добрия смисъл). Знаех, че ще свали от времето си, но мислех нещо около 1:30. Надхвърли всички очаквания. Даже почнаха разни митове да се носят в БМВ средите, че алфата на Ники е между 500-700 коня.....минимум

                  Имаше много фабрично силни коли - мповери, е36,е46,е92, порше гт3рс, лотуса, митсубиши евота 678910, новия рено меган рс, нисан гтр итн. НО останах с впечатлението, че болшинството драйвери бяха там просто да позират около колите. Малко бяха тези, които караха наистина мъжки или явно толкова си могат.
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • Евала
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • Сезона свърши в общи линии, но понеже почти не остана до началото на следващия, пръснахме предницата и се почна да се крои с флекса по моста за да се почнат реформите по новите предни горни и долни носачи......
                      От другата снимка е видно при каква комбинация и абсурдно положение на сменяемия шарнир нещата са се движили, два пъти на Кал и веднъж на Сер......но мисля че това беше твърде голям риск като цяло.......
                      Attached Files
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Феро, има ли нещо по таз кола дето не си пипал?
                        Какво направи фаровете дето ти правих едно време?
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • Някъде из мазето са.......май няма нещо дето да е останало неопипано.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Можеше да изкараш едно Калояново в неделя, а ти почна с

                            Comment


                            • Започнахме да прикапваме малко железца за нов мост, горе долу ще се запазят същите захватни точки, може би ще пусна и един захват напред и нагоре където по принцип е захвата на двигателя......
                              Принципно този мост ще е малко по тежък от стоковия, но пък категорично комбинацията шенкели, носачи горни и долни, аморт и пружини ще са поне с 10 кила по леки......минимум.......
                              Видно е и колко ще настърчат предните гуми, 190см от външен до външен ръб......
                              Стойките за долните носачи ще са с места за 6 различни позиции, реално погледнато ще ползвам не повече от 3, но докато разбера как ще е най - добре трябва да имам няколко възможности.......
                              Падна голямо обикаляне около предницата, 3 нивелира имаше в употреба, колата ще с допълнителни 3-4 см по ниска, ако отърва някой завой и отида към къра нещата могат терминално да се повредят по купето, но пък свалянето на центъра на тежеста принципно помага повече отколкото махането на кила......а последното е вече трудно възможно.......
                              Attached Files
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • [QUOTE=ФЕРАРИСТ;1269871]...Падна голямо обикаляне около предницата, 3 нивелира имаше в употреба,...QUOTE]

                                Кольо, Кольоооо...с тия нивелири не си Феро, Фичето си ти!
                                ...от строежа на Айфеловата кула насам не е имало по-мъдро кръстосване и нитосване на железа...евала!

                                Comment

                                Working...
                                X