Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Днес за първи път се поразкърши новия двг, за трети път се занесохме до пистата в Хасково........всъщност два пъти с жетедето само а днес и двете коли........ макар че пистата в Хасково не е особенно за каране ако нямаш хидравлика, всъщност направо е отвратително, но пък асфалта е огледало и всякаква гимнастика с окачването може веднага да се отчете дали дава ефект или не........
    Принципно с двигателя няма драма, електрониката и така наречения спортен и нормален тротъл режим ми създаваха ядове, но вече имаме решение дето работи.......
    Основно исках да видя как ще се държи задното окачване след последните експерименти......а те бяха свързване на преден носач от Либра(който ползвам отзад) със задна надлъжна щанга от 156-ца.......Нужно е нещо да държи носача надлъжно, иначе гумата опира в купето отпред - разстоянието е 1 пръст и след всяко каране там виждах отпечатъци от гумата......сега сложих щанга само отдясно, отляво си беше пак трила, но отдясно беше бетон........някой ще пита добре де със подобни носачи карат Купета дето са по 300 и + коне, мда но определено има значение дали ще теглиш 1 тон с предно, или ще буташ 1 тон на задно.......
    Сега ще направя същото и от другата страна, и като има време ще се направи ултимативния стрес тест на това на Калояното като има възможност.......все пак ако там няма проблеми, значи другаде няма къде да се появят......
    Принципно с този двигател сега мисля че може да се падне на висока 55-ца на Кал, но времената не са всичко и на тоя етап, или поне тая година няма да търся повече времена, тепърва ще трябва да захващам окачването и отпред......
    П.П - тройката си понагаря бензинче като я понастъпиш, не е чак толкова икономична из високите като 2.5.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първата възможност е Калояново на 5ти Октомври. Тогава има свободно. Мини да те видиме!

      Comment


      • Онборд няма ли?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от xctr Покажи съобщение
          Първата възможност е Калояново на 5ти Октомври. Тогава има свободно. Мини да те видиме!
          На пети може би ще съм с Купето да потренирам, че на шести ще е Ендуранса и мисля да се пускам с него......в смисъл това са първоначални планове, може и да се размине......

          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Онборд няма ли?
          Ми има, но не е особенно показателен......

          П.П - мисля че пръта на рейката сдава багажа, явно липсата на хидравлика си казва думата, усилието там става доста голямо.......ще трябва да помисля за нещо дето да изтрайва повече от 2 години......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Т'ва джиджаното купе ли ще пускаш срещу нахъсани камикадзета с голфове и опели???
            Не разбирам от ФИАТ, но ако има начин да се присади рейка и прът от 166 на твоя Роскосмос, направо ги взимай от моя скрап, дето е при Тони.

            Comment


            • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
              Т'ва джиджаното купе ли ще пускаш срещу нахъсани камикадзета с голфове и опели???
              и аз това си помислих!


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                Т'ва джиджаното купе ли ще пускаш срещу нахъсани камикадзета с голфове и опели???
                Не разбирам от ФИАТ, но ако има начин да се присади рейка и прът от 166 на твоя Роскосмос, направо ги взимай от моя скрап, дето е при Тони.
                Ми в интерес на истината не съм го прежалил чак толкова, но да правя по 2к км на година с тая кола само и да хваща прахоляк не върви някак си.....
                Считай че вече нямаш рейка, ще свърши работа........
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Ама няма само разни 75-ци да се радват на фешън колектор.......
                  Ще видим как ще успеем да го наместим на 180 градуса обърнат, да стои над другата глава, ще ми пасне доста по добре.....
                  Attached Files
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Днес наложих новия колектор да видим как ще пасне, утре може би ще го захвана за постоянно, пасва идеално завъртян на 180 градуса, една от планките на предната бенз рейка трябва да се махне, но така или иначе не е проблем......
                    Дебитомера ще е веднага до дросела, поне 20 - 25 см прав участък пред него и ще помисля къде ще сложа въздушния вилтър на по хладно място......
                    Attached Files
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Днес наложих новия колектор да видим как ще пасне, утре може би ще го захвана за постоянно, пасва идеално завъртян на 180 градуса, една от планките на предната бенз рейка трябва да се махне, но така или иначе не е проблем......
                      Дебитомера ще е веднага до дросела, поне 20 - 25 см прав участък пред него и ще помисля къде ще сложа въздушния вилтър на по хладно място......
                      Това стоковия дросел ли е, и ако е той защо не сложиш по-голям.
                      Fiat Punto 1.4GT 1996
                      Hyundai Tucson 2.0 2007
                      Renault Clio 1.5 2019

                      Comment


                      • По мое мнение, а и от чужд опит дето съм поизчел тук таме, файдата от колектор е по голяма отколкото дросел от Модена да речем, който е стандартния мод както знаеш......или поне при атмосферка........всеки стоков дросел при максимално отваряне във високите обороти може да осигури предостатъчно вятър за обема който трябва да напълни........ся може би респонса в ниските би бил една идея по добър с по голямо гърло, но и това някой го оспорват......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          По мое мнение, а и от чужд опит дето съм поизчел тук таме, файдата от колектор е по голяма отколкото дросел от Модена да речем, който е стандартния мод както знаеш......или поне при атмосферка........всеки стоков дросел при максимално отваряне във високите обороти може да осигури предостатъчно вятър за обема който трябва да напълни........ся може би респонса в ниските би бил една идея по добър с по голямо гърло, но и това някой го оспорват......
                          Да де, да ги съчетаеш колектора с дросела ми беше мисълта Ние по едно стечение с обстоятелствата с Светлин, сменихме стария му дросел от 1.6цата, който си го караше дълго време на ТС ка му, и с новия 2.0 според дигиталния имаше осезаема разлика.
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Днес наложих новия колектор да видим как ще пасне, утре може би ще го захвана за постоянно, пасва идеално завъртян на 180 градуса, една от планките на предната бенз рейка трябва да се махне, но така или иначе не е проблем......
                            Дебитомера ще е веднага до дросела, поне 20 - 25 см прав участък пред него и ще помисля къде ще сложа въздушния вилтър на по хладно място......
                            Браво батка, остава да помислиш и за фибранчето, че идва зима, тряа ти е комфортно в лимузината...

                            Comment


                            • В общи линии така ще изглежда всмукателната част на моторетката, може би някой ще каже че е добре да има по хладен вятър до филтъра, но по време на движение на колата има откъде да влиза той отпред, има доста места в задната част на колата откъдето той да излиза, това е достатъчно......
                              Attached Files
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                В общи линии така ще изглежда всмукателната част на моторетката, може би някой ще каже че е добре да има по хладен вятър до филтъра, но по време на движение на колата има откъде да влиза той отпред, има доста места в задната част на колата откъдето той да излиза, това е достатъчно......
                                Тоз колектор плаче за неква емблема отгоре....

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X