Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
    Тая самозаконтряща гайка със синьото не е завита кат хората.
    При положение че свалям и качвам щангите по 20 пъти на ден, реших че не е необходимо да завивам всички гайки на цялата им резба......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      О да отидеш за сертифициране,че иначе ще стане беля голяма да знаеш
      добре, че на Серес чистиха масло, не кръв

      ALFA ROMEO 146 1.9JTD
      Fiat Punto 1.9JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от 1115 Покажи съобщение
        добре, че на Серес чистиха масло, не кръв
        Само немога да разбера що сте толкова черногледи!
        sigpic
        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

        Comment


        • А де, и аз това се чудя...........
          АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
          LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

          Comment


          • Чакаме тракдей за да видим дали задното окачване в този си вид ще издържи.......
            Сложих неква Х опора на задната рамка, не е повече от 2 кила, може би повече за всеки случай.......

            Проекта прекратява развитието си, по тази кола от този момент нататък спирам влагането на средства и време.....мисля че ми е време за ново предизвикателство, в което ще се ползват доста неща от тази кола, но може би от сантиментална гледна точка ще я запазя във вид в който просто ще мога да монтирам това което съм махнал за не повече от половин ден.......
            Колата е фън, но взе да не отговаря на изискванията ми за кеф, тъй като мисля че стигнах до етап в който вложените средства-време-усилия не повишават бързината със същите темпове.......Не мисля че е удачно да влагам много за намаляване на тегло и подобряване на баланс и окачване, когато мога да вложа същото в нещо което е да речем с 300 кг по леко, и ти дава много по голяма свобода на действие........но все пак няма как да се мине от А на В без да се мине през Б......
            Attached Files
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Аз все пак мисля че донора с който си в момента е Ок и има какво още да се работи по него - тегло аеродинамика...
              sigpic
              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

              Comment


              • Тва ще рече, че няма да е талянка следващата, защото се съмнявам да започнеш да караш пунто
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                  Аз все пак мисля че донора с който си в момента е Ок и има какво още да се работи по него - тегло аеродинамика...
                  Това на атачнатата снимка беше на последния тракдей в Кал......
                  Принципно от доста време имам голям мерак да направя нещо такова, но както казах не може от А да скочиш на В или Г......първо е добре човек да поекспериментира с коли и варианти.......
                  Въпросната кола е на някакъв от Омуртаг, като за човек дето примерно не обръща внимание на това какво е примерно рол център, зависимост между височините на сахващане на носачи и корм. щанги, мисля че беше направена доста добре......
                  Некъв двг от Рено 1.8, некво турбо с Мега, по негови думи 170 - 190 коня, което ще рече че трудно е над 160.......
                  Почти всичките му гуми сочеха в различни посоки, реглаж на око, видно е че задна дясна е дори в положителен наклон като на Татра......стрийт гуми дот 2007, 205, шестнайски........Човека е от Омуртаг.....за втори път на Кал......и с първото си излизане даде 2.8 сек по слабо време от мен ЗА ДЕНЯ.......щото е с над 300 кила по лек........да го духа скапания японски дизайнер на още по скапания ГТР.....
                  Идеше ми да си източа бензина и да си запаля кочината.......
                  За къв чеп да се потя да сваля с много изгубено време и пари примерно преко сили едни 50 - 60 кила, като мога да сваля над 300.......
                  Плюс това аз не робувам на марка, за мен е важно да стигам най - бързо от А до Б, с какво средство ще е е без значение.....
                  Знаех че рано или късно ще карам кола със задно, като оставих 100 метра следи от гуми на Сер преди време, си казах че дъм дотук с предното.......от доста време събирам информация за подобни тръбни конструкции, сега това просто катализира процеса.......

                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  Тва ще рече, че няма да е талянка следващата, защото се съмнявам да започнеш да караш пунто
                  Категорично двигателя ще е италиански......
                  Attached Files
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • щом е така .. защо пък ще заложиш отново на италиянски мотор ? нали няма значение марката шасито и т.н. На всички е ясно че има много по- добри, ЛЕКИ и същевременно мощни мотори от други марки .. в същото време не по малко издръжливи ... Не разбирам само това .. Другото което си мисля ако направиш кола като по-горната снимка да дава 30 сек (образно казано разбирай най бързата) на Калояново или на Серес или където и да е , според мен никои няма да и обърне внимание и ще се причислява към болид едва ли не -понеже това не прилича на кола ама на сделано в Русия ...
                    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
                    Fiat punto GT in progress ~200hp

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                      щом е така .. защо пък ще заложиш отново на италиянски мотор ?
                      Предполагам не си дочел предния ми пост докрая.....

                      Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
                      Другото което си мисля ако направиш кола като по-горната снимка да дава 30 сек (образно казано разбирай най бързата) на Калояново или на Серес или където и да е , според мен никои няма да и обърне внимание и ще се причислява към болид едва ли не -понеже това не прилича на кола ама на сделано в Русия ...
                      И на сделано в Мозамбик да прилича, ми е абсолютно все тая, както казах за мен е важно да е бърза и да ме удволетворява на пистата, хорското мнение принципно изобщо не ме интересува.......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Аз се чудя ко му се връзвате на Феро, то тия неща не са от вчера.... да не кажа че от няколко години даже, решил е да ме изостави сам да се мъча с тая ми ти марка... ама няма да мус е случи

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • ........
                          Last edited by Mury; d.m.y г., 14:22.
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • Колкото и да е странно, подкрепям Феро. Ако човек прави "нещо" само за кеф, което да изкарва само и единствено няколко пъти в годината на писта, една такава "тръбарка" е супер вариант...поне за мен. И на мен от години ми се въртят подобни, далечни мисли. Разликата е, че поради липса на време и желание за сложни схеми с производство и натаманване на клетки, носачи, мотори и т.н., най-вероятно ще си барна един картинг. Простичко, леко, пъргаво, с подредени скорости...няма по-евтина и истинска схема за кеф и адреналин.
                            Между другото, това, което се вижда на единствената снимка, качена от Феро изглежда много добре премислено и направено...поне за мен. Човека или си разбира доста или е преписал читаво някоя готова схема от някъде.

                            Comment


                            • този роудстър от снимката е дипломната работа на един колега от Дизайна, от преди 10-тина години.

                              а за времената на писта, ами съвсем друг клас си е, и си дава времена лесно без да пребива гуми, спирачки, окачване, трансмисия и мотор.

                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube
                              evo2 600

                              Comment


                              • http://www.madabout-kitcars.com/kitc...hp?shownews=95

                                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                                Comment

                                Working...
                                X