Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
    Има 155 2.0 супер или тук-таме някоя 1,8 спешъл с такова охлаждане. Според мен фланеца с термостата е проблема, радиатора и тръбите ще ги намериш алтернативни много.

    Термостата според мен не е нужен.
    sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
      Термостата според мен не е нужен.
      и да и не. зависи кога и как ще се кара. Ако ще е в посока за всякакви условия е хубаво да го има. Ако ще се карам в горещо време само, може и без него. Но и маслото иска оптимална температура, за да не товари помпата и да може да маже добре мотора при каране на пълна газ.
      Last edited by Furious 155; d.m.y г., 23:48.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от The_Game Покажи съобщение
        Термостата според мен не е нужен.
        Защо?
        Arena Coast Customs

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
          Защо?
          Ще я кара само на писта. Градуси под 90 в състезателен режим трудно.
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #65
            Зависи от скоростта и ефективността на радиатора. ЗА конкретната кола просто трябва да се тества. Ако температурата пада се слага термостат. Ако тогава пък е висока се пробиват калибрирани отвори в него до постигане на желаното делта Т и вуаля. Не е особено сложно.
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #66
              Феро, фланеца с термостата тип "от 155" не може да легне на 12 клапановия блок. Тествал съм го лично, това ме кара да си мисля, че и при теб няма да стане. Варианта е обикновен китайски фланец за радиатор от Проспийд например.
              Alfa Romeo 75 24V

              Comment


              • #67
                всичко има само трябва да знае какво да търси



                изобщо без термостат е доста бъгава ра'ота

                Comment


                • #68
                  Значи почти бях забравил че имам маслен термостат на Мокал, бях го сложил на ТС-а, но чесно казано над 120 градуса не ми беше ходила температурата и го махнах.......днес ми направиха маркучите, утре ще им огъна малко г-образния вход към термостата за да не ми опира в колекторите......връзката с кулера няма да е с директен маркуч, ще има втори до него, тъй като искам да имам повече избор откъде да си затапя тая магистрала, ако да речем кулерчето дуфне по време на движение......
                  Тоя преходник с датчиците за налягане и темп го разкарах, там ще е само датчика за налягане, температурния за маслото ще е на една друга дупка в блока до нея......
                  Пикчърс след като е готово сичко.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #69
                    Щом ще се кара на писта с какъв маслен филтър ще си? Фабричния е с малко никаква площ вътре и ми се струва, че през повечето време ще е с отворен байпас...
                    Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                    Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                    Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                    Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                    Comment


                    • #70
                      Чесно казано не съм решил, стандартния е доста къс, но сега като съм махнал и топлообменника, май ще е добре да се поинтересувам какъв по дълъг филтър слагаха, че тоя няма стигане с двигателя на купето качен....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #71
                        С климатика ли остава колата? Че от тръбите му и сток си е трудно стигането, а ти имаш и датчици добавени там близо.

                        Така като се замисля нещо правил ли си да ограничиш изпличкването на маслото по стените на картера при завои?
                        Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
                        Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
                        Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
                        Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от ldv6 Покажи съобщение
                          С климатика ли остава колата? Че от тръбите му и сток си е трудно стигането, а ти имаш и датчици добавени там близо.

                          Така като се замисля нещо правил ли си да ограничиш изпличкването на маслото по стените на картера при завои?
                          Бих искал да видя кое ще е тоя дето на кола карана само по писта, ще и остави климатика......иначе не, по картера не съм правил нищо.......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #73
                            Странно решение, при моята крома си има фабрично маслен радиатор. 2,5 V6 е също. От вчера и аз съм на пътя. И си прав ебати проблема се оказа този двигател за намиране на части. Гумички за клапани събирах 2 седмици, лагери основни и биелни от Унгария, гарнитури незнам откъде, абе ужас, три седмици не мога да го събера. Само сегменти не купувах, защото се оказа че мойте са с 35-40 ключ и сметнах че ще изкарат още толкова без проблем.
                            Ако искаш ще ти снимам как е разположен радиатора при мен.

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
                              Странно решение, при моята крома си има фабрично маслен радиатор. 2,5 V6 е също. От вчера и аз съм на пътя. И си прав ебати проблема се оказа този двигател за намиране на части. Гумички за клапани събирах 2 седмици, лагери основни и биелни от Унгария, гарнитури незнам откъде, абе ужас, три седмици не мога да го събера. Само сегменти не купувах, защото се оказа че мойте са с 35-40 ключ и сметнах че ще изкарат още толкова без проблем.
                              Ако искаш ще ти снимам как е разположен радиатора при мен.



                              Голяма грешка!!!!!!!!!
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #75
                                Нещо не разбрах, грешка е че имам радиатор ли?? Ще гледам да го снимам тези дни, за да види Ферариста как е направен, за ориентир.

                                Comment

                                Working...
                                X