Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мда, разликата добре загрели сликове спрямо улични гуми си я предствям само за сега но пък има и нещо друго - уличните накладки спрямо пистовите, има почти двойна разлика в нужният натиск, поне така го усещам при мен сравнително спрямо едни други доста близки апарати и дискове със нормални накладки.

    но както и да е де, това са вече детайли
    Дано да успееш да я нагласиш както си планирал и да хванеш хубаво време на Калояново да видим до какво време може да слезе концепцията

    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
    YouTube
    evo2 600

    Comment


    • Пресните екстри, сдобихме се и с 10 херцов ГПС с който през блутута ще пристига точно тази информация която е нужна за скорост по всяко време на пистата, секторни времена, скорост при влизане и излизане от завой и прочее......
      Днеска се появи и диференциалчето, вчера кацна и керамичния диск за съединителя......
      Днес наместих рейката по нависоко и напред на моста, подложих и 10мм подложки на моста за да се надигнат носачите малко нагоре......
      Чакам да се балансира маховика от който отвях още половин кило и ще преминем към сглабяне.....
      Attached Files
      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:11.
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Дай някакво инфо от 25.11 за времена ,ако имаш засечени.Честито за придобивките.

        Comment


        • този 10Хц ГПС го имам, обаче има един софтуер за него за ПЦ-то и се прави връзка с ГПС-а за да му се зададат параметрите за честотата на различните данни, там е мътна история, ще я видиш.
          От това зависи реалната честота на логване на различните параметри, независимо че самият ГПС си работи на 10Хц, параметрите могат да се логват от 1 до 10Хц.

          А керамичния диск каква марка е ?

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
            този 10Хц ГПС го имам, обаче има един софтуер за него за ПЦ-то и се прави връзка с ГПС-а за да му се зададат параметрите за честотата на различните данни, там е мътна история, ще я видиш.
            От това зависи реалната честота на логване на различните параметри, независимо че самият ГПС си работи на 10Хц, параметрите могат да се логват от 1 до 10Хц.

            А керамичния диск каква марка е ?
            Рейсхроно-то ще ползвам, за писта бил перфектен....
            Иначе диска е мейд ин София, един хайван дето прави разни неща на CNC ги майстори, имам доста добри отзиви за него от разни колеги......400 лв 6 лъча, към 350 щеше да е с 5, но избрах с 6 че да ми е мирна главата.......

            Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
            Дай някакво инфо от 25.11 за времена ,ако имаш засечени.Честито за придобивките.
            Нямаме времена, чакаме официалните, нашия транспондер показваше само за обиколките който въртим без да има памет.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Къде даде маховика на баланс? При моя човек или при Митко?
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • При твоя....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Аха. Печен тип е той. Може да почакаш малко докато трае процедурата ама ще стане добре
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Рейсхроно-то ще ползвам, за писта бил перфектен....
                    И аз го ползвам от 2 години мисля, на всяко Калояново си логвам.
                    Като абсолютно времеизмерване никога не съвпада с времеизмерването на пистата, винаги има някакви десети разлики в обиколките, но може да прегледаш графиките на скорост и Же-та на спиране, ускорение и завиване и да ги сравняваш всяка обиколка.
                    Може да се гледат и секторни времена, но както казах има там едни настройки в самия софтуер на ГПС-а за качеството на логовете, не в Рейсхроно софтуера.
                    Това с логването си личи много при мерене на ускорение когато минава през предавките, графиката в един случай може да е много обобщена, а в друг да се чете всеки пад при превключванията, ще ги видиш като се заиграеш с него, малко е засукана работа.
                    Ето го софта за настройка на ГПС-а, нали този е твоя модел ?
                    Utility където пише
                    http://www.qstarz.com/download.php?t...T-Q818 eXtreme

                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube
                    evo2 600

                    Comment


                    • Лек ъпдейт на ситуацията, след две сваляния и качвания на ск кутия, драмата с маховиците приключи, Quaife-то е монтирано вече.
                      Имаше проблем с ширината на полуоските.....тъй като ползвам типовата платформа отзад, от 155ца рамката, съответно ползвах и носачи от Купе, ЖТД или незнаино какво, по дългите.........обаче се оказва че са къси, тъй като страничната дължина на 156-ца(за която са полуоските) е по широка от 155/145 и пр......и с отворения диф това не се усети при вкарването на шарнира в шенкела, но с другия диф не съществуваше начин да вкарам шарнира в шенкела, каретата се напрягаха много, и при пусната на земята кола, нямаше почти никакъв аксиален луфт в полуоската.....
                      Затова сложих носачи от Либра, и нещата заспаха, страничния наклон си дойде от само себе си, така или иначе мога да го регулирам, така че сега ще е по лесно.......
                      Рейката ще си остане на същото място, вместо да я местя нагоре или надолу, направих си нови кормилни накрайници завършващи с 14мм унибали в края, който може би ще се захващат за шенкела отдолу, а не отгоре, за да може при натискане на окачването в завоя, да се получава toe-out на външната гума......ще могат и евентуално да се подлагат пластини или шайби за да се установи най - удачното решение на писта.......(очертава се натоварен с тестове петъчен ден на Серес, а може би и събота)
                      Направих полиамидни ексцентрични втулки на средния тампон(амортисьорния) на предните долни носачи, и сега болта за амортисьора влизапочти в долния край на тампона, оставих 2 мм разстояние между стената на носача и втулката дето минава през полиамида, и като цяло шасито слезе още 14мм надолу.......
                      За момента разстоянието между най - ниската част на рога на предния мост и земята е 13см, което при положение че отпред няма двг и съм със пружините който бях когато отпред имаше двигател си е много добре......
                      Направих стойка за радиатора отзад, тия дни ще натъкмя канализацията от и към двг-то......ще имам може би константен плюс към перката му, и ще сложа някакъв по ампероиздържлив ръчен прекъсвач към него........
                      Взех си тия 9 инчови 18ки за отзад - http://www.ebay.co.uk/itm/2209839290...048%26_rdc%3D1 - имам два слика 250/64/18 за тях дето имат поне 70- 80% живот.....
                      Отпред може би ще карам с 17ки, отзад с 18ки , мисля че ще имам нужда от повече механично сцепление отзад, макар и 18ки да идват малко големички.....но пък 18ки сликове из ибея има бол, така че мога да го преглътна.......
                      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 14:49.
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • тва с баниците отзад ще е ебаси манията.. евала
                        Last edited by ne0; d.m.y г., 15:19.

                        http://www.facebook.com/VenturaGarage
                        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                        Comment


                        • Мда, понеже ще трябва да направя два преходни фланеца от 120 междуболтово към 98, тва ще рече че поне 45 - 50мм фланец ще трябва да има от всяка страна.....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Като си имаш 17-ки, що ти трябва да се заиграваш с тия 18-ки...ама щом си ги напазарувал вече...като ги налузиш, ще си покаже.
                            Щом си навързал вече диференциали, съединители и т.н., изкарвай я на плаца и едно бързо клипче как се върти на място и пуши гуми, веднагически в Youtube. Да видим дали 156-ца със задно ще прескочи по гледаемост оня PSY! Залагам на теб, щот' си цял PSYхопат!

                            Comment


                            • Видно от снимките кочината е почти готова, останаха некви дреболии като да и се смени тавана, да и лепнем едно предно и задно стъкло(отзад е плексигласче), да я минем 1-2 ръце с баданарката и излитаме......
                              Ако някой преди седмица ми беше казал че след седмица колата ще изглежда така надали щях да му повярвам, но тва е живота......
                              Понеже бях решил да я пребоядисам цялата и след като тавана стана в твърде жалко състояние след като ми се отвори капака преди 2 години, и след като вече направих 2 дупки в него за да влиза вятър, реших че ще е по добре да го сменя отколкото да го клепам с кит и прочее......или поне така ми се закле бояджийчето дето ще я вапца........
                              Направих и тия отвори в задните врати, горе - долу ми харесват, да не кажа и че като им се сложи една подходяща решетка и ще придобие добър вид.......
                              Правих тест на място за да видя как се държи водата след като рада е отзад вече........при 90 градуса на водата задържах към 4 - 4.5обм постоянно и пуснах перката.......за по малко от минута водата спадна с 20 градуса......ся верно че вън беше 2-3-4 градуса, но пък колата не е беше в движение, затапена отзад и реално прекарваше малко по топъл въздух.....Мисля че на писта няма да има проблеми..........
                              Всичко друго реално е готово, само козметиката остана........

                              П.П - имах към 2-3 мм луфт в пръта на рейката, който установих съвсем случайно след като натиснах предната част на предните гуми едновременно навън.......гумите мръднаха с поне 2 мм от гъненето, а накрайниците ми са твърда връзка с унибал......видя се как самия прът се надигна нагоре и така го видях.......рейката докато беше хидравлична не течеше и не тропаше......всъщност може да е тропала, но надали съм я чувал.......
                              Така че ако някой ви каже че от луфт в рейката не може да ви бяга сходимоста да не му вярвате......
                              Attached Files
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Браво, Ники!
                                Хвърлям по едно око тука и ти се кефа!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X