Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Играта с флекса продължава, вече имаме ново задно гърне, звука е една идея по плътен, а комбинацията е с 4 кг по лека от стария вариант.........
    Задния капак ще има прорез през който допълнително да може да излиза горещия въздух от двигателя, понеже капака там е изключително гъркав и може да си е отворен както 1 см, така и поне 10, затова ще го направя с няколко възможни дупки на държащата го ламаринка за да може да го отварям колкото е нужно......
    Задната броня я поорязах малко за да придобия представа как да изравня и задигна пода........... мисля от двете страни на гърнето, със същия наклон и височина да пусна нещо като дифузьорните тунели дето по принцип доста коли го правят, а по краищата ще е равен по наклона на бронята - снабдих се със алуминиеви листи дето ще свършат много харна работа.......
    Чакаме само Зашев да одобри решенията и утре ще действаме......

    ПиЕс - сложих сегашните предни пружини отзад, а отпред сложих най меките който имам, тенденцията е ако ще ходя няколко пъти на Кал тоя сезон да имам по меко окачване, а в варианта от Серес сигурно ще се разпадна, колата беше твърде вдървена дори и за там......
    Attached Files
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:04.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Малии... брутално изглежда бе батенце
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • какво казваш...направо е готов за дизайнер...и то не само за алфа...
        Амбицията е последното убежище на неудачника

        Comment


        • Единствено Бойко Борисов е по-блестящ от гърнето...пред него моите джанти са тъмни като делата на Тройната коалиция...
          А щом те кефи да дялаш с флекса де що има врата и капак - одобрявам Хубаво пробваш с по-меко окачване, ама врътни и стаб. щангите, нали си го говорихме това...сложи по-дебелата отзад. На 14-ти ще жулиш ли на Калояново?

          Comment


          • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
            ама врътни и стаб. щангите, нали си го говорихме това...сложи по-дебелата отзад. На 14-ти ще жулиш ли на Калояново?
            Йес мастър, направих го и това вчера, но забравих да го спомена, на 14 завися от обстоятелствата, иначе ми се кара......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Само не я оставяй без надзор! Като нищо някой серсем ще се възползва от "аеро-цепката" да си хвърли обелката от кроасана...

              Comment


              • Нещо ме домързя да се заигравам със задницата и да творя нещо по така, затова чисто и просто изравних нещата, и така ще е на тоя етап......
                П.С - информация за лицето Калъчев - от рога до земята на равно място - 8,5 см......това с по меките пружини отпред, мисля че ще трябва да ги натегна доста, щото така няма начин да припаря до Кал.....
                Attached Files
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:52.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Адмирации за труда и усилията, който полагаш, едно предложение, ако позволиш ... мисля че е по-красиво, ако се съедини мрежата отзад.

                  ПП. извинявам се, че е толкова грубо, но идеята се разбира !
                  ПП2.ясно ми е, че не може да се раздели капака на 2, просто да се остави малко парче (както е оставена рамката в края), което да попадне под мрежата !
                  Attached Files
                  Last edited by nastybg; d.m.y г., 19:56.
                  ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                  Comment


                  • Мда, знам че с тоя изрез там си оставих ръцете и стои изключително грозно мястото на стоповете, и така както гледам че си го направил направо си изглежда много добре, събота или неделя ще му бия един флекс там и ще оправим нещата.....
                    Няма да се раздели капака бре, в двата си края ако виждаш има две вътрешни планки който го държат.......
                    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:01.
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Остави и едно в средата под емблемата да се държи, че да се откъсне няма, но според мен е много вероятно да се изметне яко и после да заваряваш ламарини и шини...

                      Comment


                      • Брутална задница,

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
                          ... мисля че е по-красиво, ако се съедини мрежата отзад.
                          Демек така????
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • В подготовка за поредното извращение с не особенно "френдли" горни носачи........нестандартна процедура, но преди да сглобим ново предно окачване, се налага да поокастрим сегашния вариант......
                            Някой по желание да познае какво ще се прави....
                            Attached Files
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • това в средата ако са някакви блокчета, дали ще навиваш в тях някакви шарнири и така да регулираш камбъра примерно.
                              точка

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                В подготовка за поредното извращение с не особенно "френдли" горни носачи........нестандартна процедура, но преди да сглобим ново предно окачване, се налага да поокастрим сегашния вариант......
                                Някой по желание да познае какво ще се прави....
                                Май ще се опитваш да правиш страничният наклон на гумите по-голям. Ако е така, колата ще стане уникално стабилна.
                                Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

                                Comment

                                Working...
                                X