Тва са носачите от миналогодишния Серес, по принцип проблеми с камбъра на предницата нямам, за кастър се прави това упражнение, за момента е както стоковия - 3 градуса, надявам се да го докарам към 7-8 градуса........ще ползвам сменяеми шарнири от някакво ренде, лагуна мисля че е, просто ще сложа шарнирен болт в планката от лагуна(щото техния шарнир е без резба) той се захваща с 2 болта към носача - така ще е и при мен - ще направя дупките на алфенския носач с 2мм по големи, за да може леко да се варира с настройките......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6
Collapse
X
-
При пристово каране гумата се чекне и доста от тежеста и идва отзад (все пак колата е по-дълга, отколкото широка).Като и дадеш камбър става по-добре, като и дадеш и кастер става още по-добре. Вече правилната настройка зависи от купето. На повечето коли амротесьорите са прави като колци, някъде 1 градус е наклона на кастъра.
Comment
-
Плюс е също така че повечето кастър генерира и повече камбър когато колата зазива, като плюса е че вътрешната гума получава лека стойност на положителен камбър, а външната на негативен.......тва значи че статичния камбър може и да е в по малки статични стойности, което пък от своя страна е плюс в спирането и износването на гумите......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
По 3.0 до главите почти всичко е готово надолу, днес шлайфахме главиците като отвяхме само минимума за заглаждане.......
Чесно казано нямам особенно време и нерви да портвам главите както си трябва, тва са 6 входа, 6 изхода, и 24 клапанни легла.....може би ще наблегна повече на всмукателните, като лежа на кълката че изпускателните няма да са голям пропуск че не са направени и те заради по голямата и къса генерация........макар че не трябва да е точно така, но си е много пилене, прави са хората като взимат +++стотин лева за тоя труд......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
На Живко Неона......хареса ми защото двете плоскости са точно във формата която искам и по мое мнение е ефективна......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
То сега си на друга вълна ама пък .......
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеПринципно ще е може би малко по лесна за каране, но трябва да стане революция за да мисля как да пусна два маркуча напред към рейката.......Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Comment
-
Първоначално публикувано от rijko Покажи съобщениеТо сега си на друга вълна ама пък .......
Електрическа от Фиат Пунто примерноFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеПо-добре ел. помпа от Пежо/Ситроен или от ФВ.Чувал съм че преправят на острова ел. сервота от Корса Б,правят ги така,че да им пуснеш само плюс и минус,и тръгват веднага,това е другия вариант.AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp
Comment
-
Феро, батка, току-що приключвам с първоначалното окабеляване за перките. Не искам да бъркам в стара рана, но моята лампа на инжекциона угасна с две 50 амперови релета и два 40 амперови бушона, с постоянен плюс. Без да съм следил кой кабел точно на кой крак от релетата отива.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Отказах се да се занимавам - сложих рада пак отпред, с предишната лека перка на бутон до мен, сега на 19 ще има некъв тракдей и ще съм наясно как са нещата......но с рада както преди отпред, мисля че няма да има проблеми...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Значи с джанти на тоя етап сме се обзавели за да покрием широчинната гама на сликове до 285 поне, на снимката по долу е последното обзавеждане, из иБея изпадат страхотни предложения, като например тия 4 галоша 250/65/18, Мишелин средна смес, на доста живот за 75 паунда до УК и 45 лв до БГ.......така че който пищи за сликове да следи в ибея......10 инчови 18ки от БМВ за задни решават всичко....
Преди да почна реформи по окачването отпред събирам чарколаците първо, изгодно изпаднаха GAZ амортисьорки от некъв Jaguar E-Type модел 80 и някоя си година, новички и неупотребявани.......сборката се допълва от 4 по меки и по - твърди пружини от Мазда MX5, хубавото на тая комбинация ще е че както съм го замислил окачването, пружините ще могат да се сменят само с отвиването на един болт......
Ще трябва да почна да си записвам вече кое от каква кола е, че започна каша да става.....Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 17:25."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment