Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не се надай и на илядохерцов ГПС дори...самата точност на позициониране може да е с грешка 5-10 метра...при натрупване на всички възможни грешки може и да е 60-70 метра. Но все пак ГПС е някакъв показател, доста точен, особено когато е и единствен Като гледам скороста на движение по различните места, май стигаш най-много до 4-та за малко Нормално е като ти пада скороста на правата да губиш време и то доста...щом е паднала скороста, значил си излязъл по-бавно от последния завой и съответно си минал по-бавно цялата права, а тя си е близо 1/3 от пистата. Като си прецакаш 1/3 от дистанцията, нема схема за добро време

    Comment


    • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
      Не се надай и на илядохерцов ГПС дори...самата точност на позициониране може да е с грешка 5-10 метра...при натрупване на всички възможни грешки може и да е 60-70 метра.
      При положение че във всеки от дните на Серес имах не повече от 5-7 стотни разминаване от времената на тяхното табло, значи си е много добре......
      Мда, с 18ките пета не пускам......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Това е новия вид на горния носач, ползвам шарнирния болт от стандартен горен носач, и металната част от сменяемия шарнир на някакъв ситроенник доколкото знам.....
        Дупката откъм шарнира е 12мм, болта влиза плътно, докато задната е елипсовидна, за да позволява движение с 2-3 мм в двете посоки - самият шарнир е изместен с около 4-6 см назад(скъсен) за да се наклони целия шенкел назад и да получим малко повече castor - резултата е повече от впечатляващ, при завиване на волана с 90 градуса, външното натоварено колело променя камбъра в негативен с около градус и 8 десети, с горе долу толкова и вътрешното колело минава в положителни стойности.......
        Надявам се тва нещо да издържи на пистата, все пак не е най - голямата дивотия дето съм правил а досега нищо не е потдавало.......
        Attached Files
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Това е новия вид на горния носач, ползвам шарнирния болт от стандартен горен носач, и металната част от сменяемия шарнир на някакъв ситроенник доколкото знам.....
          Дупката откъм шарнира е 12мм, болта влиза плътно, докато задната е елипсовидна, за да позволява движение с 2-3 мм в двете посоки - самият шарнир е изместен с около 4-6 см назад(скъсен) за да се наклони целия шенкел назад и да получим малко повече castor - резултата е повече от впечатляващ, при завиване на волана с 90 градуса, външното натоварено колело променя камбъра в негативен с около градус и 8 десети, с горе долу толкова и вътрешното колело минава в положителни стойности.......
          Надявам се тва нещо да издържи на пистата, все пак не е най - голямата дивотия дето съм правил а досега нищо не е потдавало.......
          Ники, тоя шарнир много ми мяза на Рено. Иначе идеята е перфектна.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Пък и от рено може да е, мотаха се из гаража.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Ще ме побъркаш честно. Трябва наистина да си записваш кое от каква кола слагаш и какво как си преправял,че някой ден ще се чешеш по главта очуден ако ти се наложи да смениш нещо от "побългарените части"
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment


              • Без да съм специалист по металите,но защо не го направиш от стомана,няма да натежи колата.Когато мотора е отзад,може би малко желязо отпред не е проблем.
                Това с тия болтове в алуминия хич не ми харесва.Преди да я изкараш питай някой по-разбиращ от мен.Аз съм с техникум.
                Last edited by 546; d.m.y г., 14:18.

                Comment


                • ...
                  Last edited by pooh; d.m.y г., 11:30.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                    см или мм? Какъв castor гониш като градуси?
                    Сантиметра - може да звучи доста, но реално кастъра не се увеличи с повече от 2 градуса, и към момента е към 5 - 5,5......реално за да са нещата както трябва са нужни към 7,5 - 8.......

                    Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                    Без да съм специалист по металите,но защо не го направиш от стомана,няма да натежи колата.Когато мотора е отзад,може би малко желязо отпред не е проблем.
                    Това с тия болтове в алуминия хич не ми харесва.Преди да я изкараш питай някой по-разбиращ от мен.Аз съм с техникум.
                    Това е временно, бързо и елементарно решение, така или иначе ще правя нови носачи и захващане......
                    Надали някой може да е категоричен, колкото и да е специалист, всеки такъв ще иска да знае какво е натоварването, в каква посока, и прочее детайли дето няма как да се разберат.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Притеснявам се ,защото временните решения са много често постоянни.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                        Притеснявам се ,защото временните решения са много често постоянни.

                        При Ники не е така - споко
                        Last edited by pininfarina; d.m.y г., 23:09.
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • Нещата започнаха да се нахвърлят нагрубо, дебелостенна безшевна тръба, П-профил за моста за захващане на носача, принципно долния носач трябва да се направи първи, да се определят местата за захващане на другия тип амортисьори който ще слагам, място за захващане и на стабилизиращата щанга, и съответно новото място за горните носачи.......
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Добре изглежда , сега ако намериш и някой да ти направи едни тампоин
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Нещата започнаха да се нахвърлят нагрубо, дебелостенна безшевна тръба, П-профил за моста за захващане на носача, принципно долния носач трябва да се направи първи, да се определят местата за захващане на другия тип амортисьори който ще слагам, място за захващане и на стабилизиращата щанга, и съответно новото място за горните носачи.......
                              Абе Ники, то така и така ще правите изцяло нова конструкция, мяма ли да разширите малко стъпката на предницата?
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • Естествено - 12см задните гуми сега са по широки(от всяка страна) от предните, тези носачи са с 8 см по изнесен настрани шарнир......малко ще отеснее Калояново, но за Серес ще е бомба......забравих днеска да снимам двата носача насложени един до друг за да се видят разликите......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X