Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеЕ тва леко ми идва грозничко
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщениено пък ако е ефективно ще стане и кисело на много хора
Но щом той си го харесва , това е най важнотоLast edited by WhitePower; d.m.y г., 10:11.Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеНадали тенекето около ауспуха ще е от някяво значение
Но щом той си го харесва , това е най важното
Comment
-
Без никой да се засяга ама мненията на хора, който дори не са седяли на 1 метър от ауспуха на колата са като гъзовете ни.... всеки си има
Голямо браво за това, което прави и времето, което отделя. Неговата кола си е на много много високо ниво за България и повечето неща, с които се е захванал са си пионерски за България. Най-важното е, че ефекта е потрвсаващ и кафтически обоснован.
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
Comment
-
Тайм Атак повече никога, в шампионати чийто правила са неясно скапани аз няма да участвам......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТайм Атак повече никога, в шампионати чийто правила са неясно скапани аз няма да участвам......
Колата е уникална просто!Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!
Comment
-
Правилата гласят дословно - колата трябва да има изправни чистачки.
Понеже няма как за някакъв скапан евент да слагам и овързвам цяла система, сложих корите и закачих чистачките за тях.
За коланите пише - изправни и да работят......за чистачките не пише че трябва да работят......те са изправни, имат си рамена, перца и пр.......тия дето са писали правилника са мноо зле, и не могат да винят драйверите че знаят как да използват пропуските в него.......може би трябваше да вържа два канапа и тоя като ме накара да ги пусна да ги раздвижа наляво надясно......
Както и да е, като се замисля даже съм предоволен, защото успях да си претегля колата на 4 точковия кантар - 1075 кила без мен......Аз разправям че купето на 156цата е адски тежко, а ората не вярват......
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеКо муй скапаното уа? Толкова беше писано-писано, домързя ме да ги чета тия правила...И БФАС раздава лицензи, играта не може да е по-сериозна..."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
1075 кила не е лошо...не мрънкай. Яко си играл с флекса, ама и си внедрил Бумерски главини и фланци, дето са като дискове от залата на Абаджиевата чета...
А изправни чистачки, ама неработещи са актуални само на битака...колкото и да е ошмулена пистата Дракон, не е битак...Силата ти е във флекса, четенето /на правилници/ остави на Нюи
Comment
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Взех си резервни шенкели от 145ца......такива са ми сега отзад, на либренски преден носач, спънат надлъжно от задна надлъжна щанга от 156ца(сложно е, да).......
Идеята ми е да не ползвам както сега само една точка за фиксиране на задните колела(в момента се ползва мястото за кормилната щанга), а в долната част на тая планка ще прикапем една безшевна тръбица, около 30 см, в двата и края ще има място за захващане на две отделни щанги който ще се хващат някак си за мястото на сегашните захвати на либренския носач......
Балджойнти от единия край, от другия тампони - съществуват два популярни начини за захват, две щанги с диагонал помежду им, или две паралелни като предната е спъната надлъжно.......
По начина сега точките на захват на задното окачване позволяват при подаване на газ задните гуми да се събират(toe-in), а това е безкрайно нежелателно.....по новия начин сходимоста ще е много по константна, тъй като опорните точки пак ще са 3, но ще са симетрични, докато сега не са......
Тва може би ще се пробва след Серес, на тоя етап не ми се рискува с подобни неща......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment