Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Вирджиния - Проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от eskaliburg Покажи съобщение
    колега щом си със електроника от вектрата сложи си дюзи от ц20хе мотроник 2.8 те са към 240цц но не съм 100сиг , а за придърпването във ниските може да е от дебитомера .. но има още няколко варианта за електроника от опел която е подобна на твоята 1към1 но със друг тип дебитомер !

    какво имаш в предвид под друг тип дебитомер и дай някакъв пример от какво да търся

    ---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:33 ----------

    И понеже защото издухахме гарнитура , направихме следната магария:
    Двигателя е 1600 куб.сант. диаметър на цилиндрите - 87мм , ход - 67,2. Главите са от 1.7 с хидравлични повдигачи , а новата степен е 7.67:1. Мотора е сглубен и качен . Очаква го окабеляване .
    Предпочетохме този вариант пред метални гарнитури , защото вече знаем , че 4мм стомана 3, дори и шлайфана не ляга добре . От 2 места е духало към водата.

    Няма да пускам снимки защото няма какво да се види.

    Comment


    • #77
      [QUOTE=stratos;878759]какво имаш в предвид под друг тип дебитомер и дай някакъв пример от какво да търся

      ---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:33 ----------
      QUOTE]

      говоря за дебитомер не със клапа както е при мотроник 4.1 или 1.5 който са 1към1 със леки изменения , а такъв дебитомер със нажежаема жичка тоест тръбен който мисля е доста по бърз и добър .. търси си от астра 2.0 115к.с c20ne

      Comment


      • #78
        [QUOTE=eskaliburg;879163]
        Първоначално публикувано от stratos Покажи съобщение
        какво имаш в предвид под друг тип дебитомер и дай някакъв пример от какво да търся

        ---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:33 ----------
        QUOTE]

        говоря за дебитомер не със клапа както е при мотроник 4.1 или 1.5 който са 1към1 със леки изменения , а такъв дебитомер със нажежаема жичка тоест тръбен който мисля е доста по бърз и добър .. търси си от астра 2.0 115к.с c20ne
        Да , има логика да стане . Ти имаш ли информация някой да го е изпробвал?

        Comment


        • #79
          [QUOTE=stratos;879225]
          Първоначално публикувано от eskaliburg Покажи съобщение

          Да , има логика да стане . Ти имаш ли информация някой да го е изпробвал?
          принзипно аз си взех такава инсталация за старата ми вектра, точно и единствено заради дебитомера.. Мотроник 4.1 се слага на по старите вектри, омеги и кадет, след това се слага м1.5 а на астра GSI е м1.5.2 и там разликата вече ви я казах кое е.. 3те инсталации се се слагат на един и същи мотор мисля,че по старите нямат ламба сонда не съм 100% сиг но пробвай със инсталация от астра и вземи дюзи 240цц както ви казах по горе

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от stratos Покажи съобщение
            какво имаш в предвид под друг тип дебитомер и дай някакъв пример от какво да търся

            ---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:33 ----------

            И понеже защото издухахме гарнитура , направихме следната магария:
            Двигателя е 1600 куб.сант. диаметър на цилиндрите - 87мм , ход - 67,2. Главите са от 1.7 с хидравлични повдигачи , а новата степен е 7.67:1. Мотора е сглубен и качен . Очаква го окабеляване .
            Предпочетохме този вариант пред метални гарнитури , защото вече знаем , че 4мм стомана 3, дори и шлайфана не ляга добре . От 2 места е духало към водата.

            Няма да пускам снимки защото няма какво да се види.
            струва ми се че с тая степен на сгъстяване ще трябва да я по надуете
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
              струва ми се че с тая степен на сгъстяване ще трябва да я по надуете
              1bar колега... , но винаги може повече

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от stratos Покажи съобщение
                1bar колега... , но винаги може повече
                пак ще е с компресор или турбо ще слагате
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от vegatta Покажи съобщение
                  пак ще е с компресор или турбо ще слагате
                  Вероятно ще е компресор.
                  Ориентирал съм се към дюзи над 250куб. , може би 300 и нагоре. Някой опитен да има , да каже какво да очаквам.
                  ПС: сменихме 170куб. с 200куб. и нещата се пооправиха , но още беднее на високите. Бях чул за промяна съпротивлението на термодатчика което водело до увеличаване на времената и мисля скоро да го пробвам

                  Comment


                  • #84
                    много добре ! успех за напред
                    пушеща Алфа Ромео 156 2.4

                    Comment

                    Working...
                    X