If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Абе не са баш еднакви литражи но близък пример са 1.8Т ВАГ мотора(150кс варианта) срещу 2.0 ТС сток.... и в подобни по кила купета се монтират. Някой ако се е пускал в тоя вариант може да сподели... Аз мисля че тука ТС-а е отпред..
147 2.0 Selespeed51%Sofia Driving Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving 156 2.4 JTD - ex
Абе не са баш еднакви литражи но близък пример са 1.8Т ВАГ мотора(150кс варианта) срещу 2.0 ТС сток.... и в подобни по кила купета се монтират. Някой ако се е пускал в тоя вариант може да сподели... Аз мисля че тука ТС-а е отпред..
Направо си е отпред Мога и клипче веднага да направя имам таман 2 на разположение 1.8Т
Конски сили печелят драг, нютон метри печелят състезание.... и мен ми е мн интересно как така пресметнахте повечето специалисти, че атмосферния мотор ще спечели състезание след като няма тези нютонметри които има турбо мотора в голям диапазон? За драг може би атмосферния ще потегли по-добре.... защото може би старта с него ще е по-лесен, а и ще е по-балансиран мотор може би....
Конски сили печелят драг, нютон метри печелят състезание.... и мен ми е мн интересно как така пресметнахте повечето специалисти, че атмосферния мотор ще спечели състезание след като няма тези нютонметри които има турбо мотора в голям диапазон? За драг може би атмосферния ще потегли по-добре.... защото може би старта с него ще е по-лесен, а и ще е по-балансиран мотор може би....
Грешна ти е теорията. Всичко зависи от много неща. Не е само от Nm и Hp.
Конски сили печелят драг, нютон метри печелят състезание.... и мен ми е мн интересно как така пресметнахте повечето специалисти, че атмосферния мотор ще спечели състезание след като няма тези нютонметри които има турбо мотора в голям диапазон? За драг може би атмосферния ще потегли по-добре.... защото може би старта с него ще е по-лесен, а и ще е по-балансиран мотор може би....
Тази фраза са я измислили каращите дизел...
Eто малко технически обоснована информация защо тази фраза не е вярна.
Както казват колегите, има и много други фактори,
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Така е,штото от атмосферниа мотор е мн. по-трудно да извадиш 1 конска сила от 1-ца обем...Хонда са царе на това и вљпреки това сљотношението е горе долу 1:100 мах!Сештаите за 280-300 кониа колко ше е голем блока...а скаилаин 1000к.с. само с настроика от компа...!?! размера има значение!
офф. сори за правописа ама лаптопа е скапан!
Ако се знае въртящия момент какъв е във всеки момент от оборотите и имаме предавателното отношение на скоростната кутия и диференциала може чисто теоретично да се пресметне ускорението на автомобилите и предполагам ще се разбере кое е по-добре.
Така е,штото от атмосферниа мотор е мн. по-трудно да извадиш 1 конска сила от 1-ца обем...Хонда са царе на това и вљпреки това сљотношението е горе долу 1:100 мах!Сештаите за 280-300 кониа колко ше е голем блока...а скаилаин 1000к.с. само с настроика от компа...!?! размера има значение!
офф. сори за правописа ама лаптопа е скапан!
макса за атмосферка е приблизително 125кс на литър...
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Comment