Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо или атмосферните коне са по-силни ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Въпрос ... ако двете коли са били в кондиция и са показали възможностите си това означава ли, че са на приблизително равни коне или не и всъщност какво означават цифрите от драгдея ?

    14. Добромир Жечкин - Алфа Ромео 145 - 15,38/15,62/15,56/15,41/15,10

    15. Мирослав Минев - Алфа Ромео 145 QV - 15,54/15,50/15,52/15,41
    ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
      Въпрос ... ако двете коли са били в кондиция и са показали възможностите си това означава ли, че са на приблизително равни коне или не и всъщност какво означават цифрите от драгдея ?

      14. Добромир Жечкин - Алфа Ромео 145 - 15,38/15,62/15,56/15,41/15,10

      15. Мирослав Минев - Алфа Ромео 145 QV - 15,54/15,50/15,52/15,41
      Mай точно от този драг дей, цифрите не означават абсолютно нищо! А и турбобоксера май имаше и някакви 14-ки!
      Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщение
        За максимално ускорение трябва във всеки един момент двигателят да дава максимална мощност, което означава, че графиката на мощността е добре да е равна в колкото се може по-голям диапазон (съответно върт. момент трябва да има пик в началото на графиката и после плавно да пада). По този критерий, турбо двигателите се представят по-добре.
        Не е това идеалната графика
        Идеалната графика е с въртящ момент хоризонтален като конец и във възможно най-голям оборотен диапазон.
        Да речем от 3000 об/мин до 6000 да държи една и съща стойност.
        Тогава съответно, и мощността ще е права линия по диагонал между тези обороти.
        Това с бързото стигане на макс. мощност и държането и като хоризонтална линия в някакъв диапазон показва само, че колата тъпче, не диша във високите, или пък турбото е изтаванено.
        Не е това графика на вървяща кола, правена без ограничения

        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
        YouTube
        evo2 600

        Comment


        • #64
          Все си мисля, че за максимално ускорение е необходимо максималния въртящ момент да е близо до максималните обороти и предавателното число да е съобразено с това след превключване на скорост оборотите да не са в диапазон с нисък момент. Друг е въпроса, че двигател с висок въртящ момент във високите и малък в ниските обороти ще е неудобен за нормално каране.

          Сърцата са по-капризни от умовете.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
            Все си мисля, че за максимално ускорение е необходимо максималния въртящ момент да е близо до максималните обороти и предавателното число да е съобразено с това след превключване на скорост оборотите да не са в диапазон с нисък момент. Друг е въпроса, че двигател с висок въртящ момент във високите и малък в ниските обороти ще е неудобен за нормално каране.
            тука малко така ги написа че , се чудя как да стане възможно все да си в максимални обороти
            нали имаш скорости , демек трабва да имаш 16 скоротси пред 300 оборота , за да си все там дето ти се иска на тебе
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
              Въпрос ... ако двете коли са били в кондиция и са показали възможностите си това означава ли, че са на приблизително равни коне или не и всъщност какво означават цифрите от драгдея ?

              14. Добромир Жечкин - Алфа Ромео 145 - 15,38/15,62/15,56/15,41/15,10/14,99/14,75

              15. Мирослав Минев - Алфа Ромео 145 QV - 15,54/15,50/15,52/15,41


              Е сега вече нещата изглеждат по различен начин,защо ли???
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                Е сега вече нещата изглеждат по различен начин,защо ли???
                Времената ги взех от квалификациите ...
                ---Alfa 147 1.9JTD ---Fiat Coupe 2.0 16V EX ---Alfa GT 1.9 JTDm EX---BMW E90

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от nastybg Покажи съобщение
                  Времената ги взех от квалификациите ...
                  еми кола токущо излязла от бокса , нямам как от първия рън да тръгне
                  леко се пипа па буста , после се понастрой и ето резултата
                  а и ятруса съм убеден че още е в багажника
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                    еми кола токущо излязла от бокса , нямам как от първия рън да тръгне
                    леко се пипа па буста , после се понастрой и ето резултата
                    а и ятруса съм убеден че още е в багажника
                    Колата винаги е била напълно обурудвана и така ще си остане,да не споменавам и допълнитените неща в багажника,това не е драгаджиика или кола от пистовият шампионат,а ЕВРИДЕЙКА.
                    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                    Comment


                    • #70
                      Между другото, както беше обсъдено вече, няма никаква разлика между мощността постигната с тубро и без турбо. 100 kW са си 100 kW, ако ще и с парен двигател да са постигнати. Та в тая връзка, трябва да се зададе въпросът на темата по друг начин. Само по конски сили трудно могат да се сравнят два автомобила. Но ако примем, че масата и аеродинамичното съпротивление са еднакви, както и предавките, то тогава максиланата скорост на тубо кола и атмосферка ще е абсолютно еднаква.

                      Друг е въпросът, коя от двете ще я развие по бързо.
                      Lexus IS200

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                        Между другото, както беше обсъдено вече, няма никаква разлика между мощността постигната с тубро и без турбо. 100 kW са си 100 kW, ако ще и с парен двигател да са постигнати. Та в тая връзка, трябва да се зададе въпросът на темата по друг начин. Само по конски сили трудно могат да се сравнят два автомобила. Но ако примем, че масата и аеродинамичното съпротивление са еднакви, както и предавките, то тогава максиланата скорост на тубо кола и атмосферка ще е абсолютно еднаква.

                        Друг е въпросът, коя от двете ще я развие по бързо.
                        ама нали това е темата , че не само конете са важни , има и един параметър нарече въртящ момент ,
                        а там турбините имат превес
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #72
                          Е имат пресвес защото мощността е равна на оборотите х въртящият момент=>
                          1)И 2та мотора имат пикова мощност от 200к.с
                          2)В.М е различен,като турбо двигателят има по голям=>турбото се развърта до доста по ниски обороти и включва на по-горна предавка,докато атмосферката влиза в по-високи обороти(ефективно). http://www.youtube.com/watch?v=nj2nlF1hkEc ето след 3>20мин горе долу какво имам предвид .

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            ама нали това е темата , че не само конете са важни , има и един параметър нарече въртящ момент ,
                            а там турбините имат превес
                            Главната ми идея е, че максималните им скорости ще са еднакви.
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              Не е това идеалната графика
                              Идеалната графика е с въртящ момент хоризонтален като конец и във възможно най-голям оборотен диапазон.
                              Да речем от 3000 об/мин до 6000 да държи една и съща стойност.
                              Тогава съответно, и мощността ще е права линия по диагонал между тези обороти.
                              Това с бързото стигане на макс. мощност и държането и като хоризонтална линия в някакъв диапазон показва само, че колата тъпче, не диша във високите, или пък турбото е изтаванено.
                              Не е това графика на вървяща кола, правена без ограничения
                              Имах предвид идеална графика, ако максималната мощност е фиксирана (200кс), ако обемът е фиксиран, се съгласявам с теб.
                              '05 166 V6
                              '98 156 2.0 TS ex ...

                              Comment


                              • #75
                                темата е "Турбо или атмосферните коне са по-силни"
                                и са кой са по силни ?тези който носят много на бой
                                ако сравним с камионите , те нямат атмосферни , всичко е турбо дизел вече . защо - щото са по силни
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X