Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо или атмосферните коне са по-силни ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
    Аз много пъти съм карал волво Ц70 кабрио 2006-та с T5 двигателя и не ме впечатлява, кой знае колко, а е 200 и кусур турбо коня.

    Истината е, че турбото създава илюзорна представа за тяга. Вземете формула 1 за пример, дали атмосферния двигател не може да се опъне на тубро двигателите.
    ми не може взе ми формула едно например когато е била турбо ерата , прочети тогава за какво става дума за какви коне говорим , а това е било преди повече от 20 години , ха сега си представи модерна турбо формула , така или иначе турбото в формулата ще е факт след 3 годинки
    което според мене автоматинчо ще намали кубарутара на двигателя
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
      ми не може взе ми формула едно например когато е била турбо ерата , прочети тогава за какво става дума за какви коне говорим , а това е било преди повече от 20 години , ха сега си представи модерна турбо формула , така или иначе турбото в формулата ще е факт след 3 годинки
      което според мене автоматинчо ще намали кубарутара на двигателя

      Да, ама защо да намаляме кубатурата за сметка на турбото? Звука на 6 литров мотор не може да бъде заменен от 3 литров с турбо (не че на формулите са 6 литрови). А ти дето викаш за конете преди и сега- факт е, че сега са по- бързи формулите, макар и с по-малко коне.
      Lexus IS200

      Comment


      • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
        Да, ама защо да намаляме кубатурата за сметка на турбото? Звука на 6 литров мотор не може да бъде заменен от 3 литров с турбо (не че на формулите са 6 литрови). А ти дето викаш за конете преди и сега- факт е, че сега са по- бързи формулите, макар и с по-малко коне.
        Именно представи си формула с сегашната технология и с турбо , то ше диша ще издиша ще реве на 18000 обортоа и на 300000 на турбото сигурно

        аре лека от мен , позабавлявах се
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
          Защо никой не коментира хондата срещу голфа от примера ми по- горе
          Volkswagen Golf GTi (mk5 Morego 250 tuned) 2006 г.производство е равен на хондата...
          Турбото е за усилване на мощноста на автомобила какъвто и да е тои..не сручаино за големите двигатели на марките има турбо китове като се искат още коне дори за ламбо и ферари..на инжинерите им е ясно че по лесно е с турбо..а наи добрите атмосферки са не масовите ламбо ..ферари..и така натам
          Големия обем с турбо за каране голямо удоволствие..пловдивското е 30 3,5 с турбо какво ускорение прави не е истина..бургаската супра туннигована направо събира пътя..махни на новите дизели турбото и какво се получава..нищо нямам нищо против дизела..искаш ли кола за возене атмосферката с голям мотор става но мощна кола за возене е с турбо мотор
          Тука защо алфите стават турбо..бмветата и те турбинират..
          Last edited by r.punto; d.m.y г., 18:41.
          Амбицията е последното убежище на неудачника

          Comment


          • Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
            Volkswagen Golf GTi (mk5 Morego 250 tuned) 2006 г.производство е равен на хондата...
            Турбото е за усилване на мощноста на автомобила какъвто и да е тои..не сручаино за големите двигатели на марките има турбо китове като се искат още коне дори за ламбо и ферари..на инжинерите им е ясно че по лесно е с турбо..а наи добрите атмосферки са не масовите ламбо ..ферари..и така натам
            Големия обем с турбо за каране голямо удоволствие..пловдивското е 30 3,5 с турбо какво ускорение прави не е истина..бургаската супра туннигована направо събира пътя..махни на новите дизели турбото и какво се получава..нищо нямам нищо против дизела..искаш ли кола за возене атмосферката с голям мотор става но мощна кола за возене е с турбо мотор
            Тука защо алфите стават турбо..бмветата и те турбинират..
            Ама стига сте изкривявали темата... Тука не говорим кой мотор ще хвани повече коне 3.0 в6 с турбо или без , а говорим 2 напълно еднакви коли но едната е 200 коня с турбо другата 200 без турбо коя ще е по-бърза..
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • Турбо мотора винаги ще е по бърз..
              Амбицията е последното убежище на неудачника

              Comment


              • По-силните коне са почти винаги повечето коне, с малки изключения!
                Вече зависи за какво искаш да ги ползваш.
                За писта и аз мисля че е по-подходящ силен атмосферен мотор, примерно.


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • Ево,СтиВрХ...
                  Амбицията е последното убежище на неудачника

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                    тука малко така ги написа че , се чудя как да стане възможно все да си в максимални обороти
                    нали имаш скорости , демек трабва да имаш 16 скоротси пред 300 оборота , за да си все там дето ти се иска на тебе
                    Написах близо до максималните.

                    Сърцата са по-капризни от умовете.

                    Comment


                    • Всички знаят че турбо конете са по силни от атмосверните коне и то е поради една проста причина нарича се ВЪРТЯЩ МОМЕНТ.Един малък пример с мойта кола 1.6 турбо е 140к.с. и 200 Nm - 1.8 атмосверна е 140к.с. и 163 Nm
                      Това е неоспорим факт
                      sigpichttp://www.album.bg/juli_1/images/8639029/

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от juli_1 Покажи съобщение
                        Всички знаят че турбо конете са по силни от атмосверните коне и то е поради една проста причина нарича се ВЪРТЯЩ МОМЕНТ.Един малък пример с мойта кола 1.6 турбо е 140к.с. и 200 Nm - 1.8 атмосверна е 140к.с. и 163 Nm
                        Това е неоспорим факт
                        Сега, ако си направиш труда да поразгледаш кривите на въртящия момент спрямо оборотите, много неща ще ти се изяснят.
                        Въртящият момент не е някаква панацея, освен ако не караш трактор или искаш да теглиш каравана.
                        Мощността е функция на оборотите и въртящият момент. Дали ще имаш по-нисък въртящ момент и повече обороти или по-висок въртящ момент и по-малко обороти, резултатът и в двата случая е еднаква мощност. Точно както в твоя пример.
                        И за това, коя от двете коли от примера ти ще е по-бърза - ами еднакво бързи ще са. В отделни случаи, може едната или другата да има съвсем леко предимство, но това ще е при условия, които са по-подходящи за едната от двете. Това е.
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6
                        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                        Comment


                        • добро утро
                          да продължим днеска
                          турбо конете са по силни
                          тези с атосферните отричат показатела въртящ момент защото го нямат

                          и като се заговори за графики мипогледнете ходната 2000, тя я няма никва и чак в края вземе че и доде момента ама то вече състезанието приключило
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                            добро утро
                            да продължим днеска
                            турбо конете са по силни
                            тези с атосферните отричат показатела въртящ момент защото го нямат

                            и като се заговори за графики мипогледнете ходната 2000, тя я няма никва и чак в края вземе че и доде момента ама то вече състезанието приключило
                            Не й трябва въртящ момент, 'щото има обороти.
                            Или смяташ, че ако Honda-та се "дърпа" ще сменя предавки на 6000 оборота?
                            Я забележи, на този КЛИП, в какви обороти е двигателя.

                            Твоето Punto колко Nm въртящ момент има?
                            Last edited by Fear; d.m.y г., 11:04.
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6
                            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                            Comment


                            • Аз пък си мисля, че ако една атмосферна кола е извадила 100кс от литър е доста направена (било то заводски или тунинг) И обратно ако една бензинова турбо кола е с 100кс от литър има турбо колко да не заспи. Прост пример е Клио/Меган RS срещу Голф ГТИ или Астра Турбо (които са по 200кс). Има достатъчно примери в интернет, в които Реното размазва, особенно на писта.
                              Относно въртящия момент. Аз имам 520, Бобо на ГТВ-то има 280 и двете коли са 190 Kw на хъбовете. Аз турбо, той N/A по нечия логика трябва да излитам в космоса. Да, ама не.
                              Всичко опира до ск. кути и диапазон на мотора. Защото максималната мощност и върт. момент са миг от вечността.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                                Аз пък си мисля, че ако една атмосферна кола е извадила 100кс от литър е доста направена (било то заводски или тунинг) И обратно ако една бензинова турбо кола е с 100кс от литър има турбо колко да не заспи. Прост пример е Клио/Меган RS срещу Голф ГТИ или Астра Турбо (които са по 200кс). Има достатъчно примери в интернет, в които Реното размазва, особенно на писта.
                                Относно въртящия момент. Аз имам 520, Бобо на ГТВ-то има 280 и двете коли са 190 Kw на хъбовете. Аз турбо, той N/A по нечия логика трябва да излитам в космоса. Да, ама не.
                                Всичко опира до ск. кути и диапазон на мотора. Защото максималната мощност и върт. момент са миг от вечността.
                                Много хубаво мнение.
                                Надявам се, че привържениците на турбо конете и въртящият момент ще го прочетат много внимателно.
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X