Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.9JTD със GT2256V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Днес свалих регулатора и го тествахме на стенд във дизел сервиза тук във варна. Регулатора ми си работи нормално, тестваха го до 1500 налягане, имаше минимално отклонение след 1300 около + -20. Махнах цедката и си го монтирах обратно, но колата продължава да си гасне при пълна газ, и да загрява. Ще се окаже софт проблема накрая колегата ОЕМ ще излезе прав ) Иначе проверих и двете степени на вентилатора си включват.
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

    Comment


    • #62
      Да речеш, че съм хвърлял боб да се чудиш... аз ти видях файла и ти казах къде е проблема. Не се съмнявай в това! Изразходваш излишни средства да търсиш несъществуващи проблеми. Топлата вода е открита отдавна. Нужно е просто да отвиеш кранчето и да потече
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #63
        A кaквa грешкa зaписвa кaто зaгaсне?
        Я пусни още еднa грaфикa нa горивото!
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Да речеш, че съм хвърлял боб да се чудиш... аз ти видях файла и ти казах къде е проблема. Не се съмнявай в това! Изразходваш излишни средства да търсиш несъществуващи проблеми. Топлата вода е открита отдавна. Нужно е просто да отвиеш кранчето и да потече
          Много си затегнал крана ) нямам сила да го развия ;/ Днес ми изкара още една грешка и ми светна дюзата на таблото. Грешката е Форсиране турбокомпресор неработеща верига... нещо такова ?! А и някакси успях да напрая 0-100 ето клипче

          http://www.youtube.com/watch?v=UPn2weC34Tk
          Attached Files
          Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
          http://youtu.be/elEXmpOX1dA

          Comment


          • #65
            Т'ва е страшна работа! Личи че има POWER

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
              Т'ва е страшна работа! Личи че има POWER
              чак гасне от мн power D
              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                Много си затегнал крана ) нямам сила да го развия ;/ Днес ми изкара още една грешка и ми светна дюзата на таблото. Грешката е Форсиране турбокомпресор неработеща верига... нещо такова ?! А и някакси успях да напрая 0-100 ето клипче

                http://www.youtube.com/watch?v=UPn2weC34Tk

                От тия преводи на грешките май нищо не се разбира!
                Случайно да ти дава и код на грешката?
                Така ще е доста по лесно човек да се ориентира в проблема.
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                  Много си затегнал крана ) нямам сила да го развия ;/ Днес ми изкара още една грешка и ми светна дюзата на таблото. Грешката е Форсиране турбокомпресор неработеща верига... нещо такова ?! А и някакси успях да напрая 0-100 ето клипче

                  http://www.youtube.com/watch?v=UPn2weC34Tk
                  Насочи си вниманието към софтуера. Ако искаш да се научиш разгледай си файла хубаво и помисли кога гасне и ще се сетиш защо.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Насочи си вниманието към софтуера. Ако искаш да се научиш разгледай си файла хубаво и помисли кога гасне и ще се сетиш защо.
                    Стига с тия викторини бре, или му кажи какво да оправи или го зарежи момъка. Егати клатушкането пада тука за некви сериозни 200-300лв.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #70
                      леле това за 6 7 секунди прави 100 моята едвам за 12 13 ги прави това е двойно по добро ускорение от стоковия вариант
                      Много хубаво тръгва, с 15ски ли я караш ???

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                        От тия преводи на грешките май нищо не се разбира!
                        Случайно да ти дава и код на грешката?
                        Така ще е доста по лесно човек да се ориентира в проблема.
                        Знам разбира се Просто лаптопа ми изгасна преди да запиша пдф файла, а кода на грешката него гледах само я прочетох, ето прикачам пдф от днес със грешките. "P0235 turbocharger boost sensor a circuit malfunction" е новата грешка. Нещо се е случило със датчика понеже забелязах че аутокома неми показва стойности на атмосферното налягане.. стои си на 1000, явно датчика недава информация на компа.

                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Насочи си вниманието към софтуера. Ако искаш да се научиш разгледай си файла хубаво и помисли кога гасне и ще се сетиш защо.
                        Рейла сега е на 1400 и неизгасва като преди секи път, но явно прави пик и достига 1500 без да го отрази аутокома.


                        Иначе направих тест със телефона и скапания съединител 0-100 ) показа 7 сек програмката ама замириса на съединител и на трета яко приплъзна :/
                        Attached Files
                        Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 18:36.
                        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Насочи си вниманието към софтуера. Ако искаш да се научиш разгледай си файла хубаво и помисли кога гасне и ще се сетиш защо.
                          Съгласен съм с теб, но мисля че няма как да се сети при положение че този сетъп изисква тотално рекалибриране на всички карти, лимитери и температурни и баро корекции
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Съгласен съм с теб, но мисля че няма как да се сети при положение че този сетъп изисква тотално рекалибриране на всички карти, лимитери и температурни и баро корекции
                            Тя целта с този ми пост е не да го накарам да се сети. То това е ясно, че ще стане много трудно. Целта е да разбере защо хората които могат и знаят как да го направят искат определена сума пари за това и защо не би трябвало да им се вижда висока. Няма как всеки повярвал си от веднъж да си купи китайския MPPS и да си мисли, че ще си направи тунинга още повече, че става въпрос за такъв сетъп. И тук си съгласен, знам Просто трябва да бъде ясно, че хората които се занимават сериозно с това, са прекарали стотици безсънни нощи в четене, имат практика, техника и знания да го направят безпогрешно и това им е коствало не малко усилия
                            Last edited by oem; d.m.y г., 18:42.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #74
                              Здравей VLaDky88 съжелявам че неможах да пиша по-рано.
                              Та по темата, уж искаш сам да се научиш, а дори не си правиш труда да прочетеш внимателно какво е писано в темата. Точно в началото на темата ти писах кога компютъра гаси колата! Не се сърди на колегата ОЕМ, той се занимава професионално с това, но въпреки всичко и той се опита да ти помогне като ти каза че има лимитър, който пропускаш и трябва да го намериш и повишиш. Този лимитър се намира точно до картата за исканото налягане в рейла! Има същия лимитър и за налягането на въздуха в смукателния колектор, заради който най- вероятно получаваш втората грешка. Според мен тези лимитъри са последната защита на компютъра, която предпазва хардуера на колата от пишман тунери и повреди по системата. Така че умната да не си потрошиш колата. Надявам се си взел насериозно съвета, който ти дадох за дюрейшън картите и не повишаваш стойности ей така (ще бутна тук още малко, я върви повече значи е супер). Ако сменяш сензори, трябва да промениш линеаризационните карти! Успех от мен и се надявам скоро да видя колата.
                              Last edited by MitakaNeikov; d.m.y г., 19:38.
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                              Comment


                              • #75
                                Радвам се да прочета нещо полезно. Затова съм тук и съм отворил тема, неспоря с никого за това какво умее и колко пари взима , закупил съм си китайска техника понеже съм любител, нямам опит, умения, дори гараж нямам на улицата пред вкъщи я правя, това какъв софт си купуваш зависи от това дали имаш възвращаемост на инвестицията нали така ? Колко да съм си повярвал незнам, нямам хабер затова съм тук колеги иначе щях да си я направя да кача 5 снимки и да заключим темата. И пак казвам нестава въпрос за пари, Ако ми се свидеха пари нямаше да ги влагам във 13 годишна кола струваща 1500 лв... просто ме влече, стана ми интересно и беше предизвикателство с което исках да се справя, но явно ентусиазма ми нестига. Благодаря ви пак за мненията и препоръките но май съм до тук ще си я карам така докато умре, и НЕ НЯМА да си купя оригинално mpps поне на този етап.
                                Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 21:07.
                                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                                Comment

                                Working...
                                X